Friday, 6 August 2010

Agustos



Bugunlerde... Yillik izindeyim.

Hatta annemin rahatsizligi+kardesimin evlilik hazirliklari sebebiyle kasim ayina kadar, birazi ucretli, birazi ucretsiz, birazi da Turkiye'den online calismak uzere, izinliyim is yerinden.

Henuz ucak bileti almadim ancak agustosun 15'inden sonra MK ile Turkiye'ye ucma planlarim var. Ekimin son haftasina kadar kalmayi istiyorum. MK ile!! Gecen yil 3 hafta herkese cektirdiklerini dusununce bu yil gozum korkmuyor degil ama anneme ve kardesime yardimci olmak icin gitmem gerek. Cocuklugumun gectigi evde, bahcede, mahallede, okul bahcesinde simdi MK ile olmak cok degisik olacak :)

Bugunlerde... Sabah 9-9.30 gibi cikiyoruz evden, aksam 6-7'den once de girmiyoruz.

Eve gelir gelmez de sizip kaliyor iste boyle :)

Bugunlerde... Tatile giden arkadaslarimizin hayvanlari misafir bizde..




Turkiye'den donunce bir akvaryum da biz alalim.. Can yoldasi oluyorlar insana :)

Evimiz, 2012 Olimpiyatlarinin yapilacagi bolgeye cok yakin. Biletler coktan satisa cikti, belki tukenmistir bile. Hala bir girisimde bulunmadik. Gecen gun, olimpiyatlar suresince calisacak binlerce gonullu aradiklarini ogrenince baliklama atladim bu fikre. Bu da, Turkiye'den donunce degerlendirilecekler arasinda..





Hackney bolgesi, sokak sanati :)

Bu kabadayi durusu kimden, nerden edinmis anlamiyorum :)

Yaramazlik genlerinde var :P


Prenseslere layik ozel ihtimam :)

:)



Agustosun yarisi yaz, yarisi kis der annem, bizim memleket icin. Londra'da ise sonbahar agustosta baslar. Eylul hatta ekimde de pastirma yazi yasanir :)

Bizim evin dolap sanati :P




Fotograflari goremeyenler ya da yavas yuklenmesinden muzdarip olanlar lutfen haber versin. Bir care dusunecegim.

10 comments:

elif ada said...

Kafasında kuşla o resmi var ya. Öyle hoşuma gitti ki...

HaNdE... said...

BEN BU BAĞLANTIYA VE BU PC YE GÖRÜYOSAM HERKES GÖRÜR MERAK ETME!! :):)

Berceste said...

Hatmi ile baslayip adini bilmedigim bir cicekle bitmis yazi! O mavis kus fazla beslenmis galiba, bu kadar irisini gormemistim MK'nin kafacagizi kadar olmus! Masallah!

Ingilizlerin bu evden calisabilme izinlerine sonsuz tesekkurler, babamin olumunde ve bebegin dogumunda super yardimci oldular bu acidan. Gercekten takdir edilesi bir davranis!

Istanbul'dan gecerken bekleriz ;-)

Anne ve Bebisi said...

Sagolasin elif ada'nin annesi ;)
Hande, tamamdir o zaman ;)
Bercestecim, 7 yasinda o kus. Bi de Ic Anadolu aksaniyla konusuyor ki, duyman lazim :D geh gu$um deyisine bitiyorum :))

sumuklubocek said...

ben gordum tum fotolari cok guzeller...
turkiye'de almost 3 ay ha? guzellikle insallah...
bir de gecmis olsun annen icin.

Benden Bizden said...

Bu ne guzel haber boyle yahu :) Gunum aydinlandi! Tez elden gelmeniz, sorunsuz vakit gecirmeniz, annenin bir an once iyilesmesi ve tabi ki bol bol hasret gidermek dilegiyle!

MK nin kabadayi pozu bana Murat amcasini hatirlatti :PP

Siz gelmeden soyle MK'ya gore bir duldul bulalim hemen :))

Limonlu Turta said...

Çok geçmiş olsun annenize. TR'de de bütün günler sağlıklı, mutlu, huzurlu geçer umarım. Olimpiyatlarda gönüllü olma fikri hakikaten çok cazipmiş. Ben de kuşlu resme bayıldım. Hoş ben MK'nin bütün resimlerine bayılıyorum, o ayrı. Sevgiler...

Suzan said...

MK çok yakışıklı maşallah. Annenize geçmiş olsun, size de şimdiden iyi yolculuklar.

KEO said...

evet fotolar yavaş ama beklediğime değiyor;) iyi tatiller...

Nihan SARI said...

çocuğun gözüne ne olmuş.

x