Monday, 12 July 2010

Margate, Botany Bay 1

Hava sıcaklıkları geçtiğimiz haftalarda 30 dereceyi bulup, Londra Atina'dan bile sıcak olunca, herkesle birlikte biz de kendimizi deniz kenarına attık. Bu ülke hep bu kadar sıcak olsa, ne kadar güzel olacakmış gördük..











Botany Bay, altın tozu gibi incecik kumu olan, mavi bayraklı, ülkenin güneydoğusunda, Margate şehrine 5 dakika uzaklıkta bir plaj.

İlk gittiğimizde sular yükselmişti, daha sonra gittiğimizde gördük ki, kayaların arasını ve etrafını dolduran bu sular yüzlerce metre geri çekilip ortaya ikinci bir sahil çıkarıyor.


Çekilmeye başlayan okyanus..











Sue ve John'un akibeti ne oldu acaba?




One minute :P






IMG_0583

IMG_0322

IMG_0311

14 comments:

Crebro said...

Ne kadar güzel fotoğraflar. MK çok keyifli görünüyor eminim güzel zaman geçirmişsinizdir.

Fevkalade said...

Bana sicak deme de , ne dersen de:(((
Pestilimiz cikti burda:((

tomurcuk said...

Süpper görünüyor, harika valla. Yaşadığınız yere yakın böyle bir plaj varken bence de havalar hep çok güzel olsa tadından yenmezmiş. Fotoğraflar çok güzel. Klasik Türk soruları: Su soğuk mu? Tuzlu mu? Sığ mı? Hemen derinleşiyor mu?

beste said...

okyanus cekilince kalan su birikintileri leo'nunda havuzu ustelik hep su sicak oluyor, cok guzel fotolar:) leo asla yuzune krem surdurmez yada binbir pazarlikla azicik.

Kirpikteki Gözyaşı said...

Fotolar süper Esracım! Senin fotoğraf gözünü çok seviyorum:))) İyi ki biraz sıcak olmuş da siz de keyif yapmışsınız. MK'nın keyfi çok yerinde belli! Maşallah!!!

Ayşe said...

MK cok buyudu be...

olmadık işler peşinde said...

ohhh nihayet:)
Ne güzel bir günmüş, fotoğraflar her zamanki gibi şahane:)) çocukluk gibisi var mı??:)

-yükleme işini bilmiyorum ama bloga koyduğun fotolar çok yavaş yükleniyor. böyle ağır ağır, beklemeli falan-

Ayşe said...

MK cok buyudu be...

Güneşligünler said...

İngiltere'de deniz keyfi, ohh sefanız olsun. Fotolarda çok güzel olmuş, bayıldım. MK'yı kıskandım ilk defa, onun yerinde olmayı çoook isterdim. Şanslı velet.. :)

Evren said...

Fotograflar mukemmel! En kotu gununuz boyle olsun :)) Agir yukleme sorunu bende de oldu. Photobucket'ta problem olmuyor diyorlar ama ben de henuz denemedim.

Sevgiler, Evren

Berceste said...

Bir de burayi denesenize! Benim gitme planlarim o yazin 18 dereceden yukari sicaklik gormeyisimiz ve yagmurla gecmesi nedeniyle suya dusmustu :( En cok da beach hut'lari ve foklari gormek istemistim. Yolda da lavanta tarlalarina gitme hayalim vardi!
http://www.wells-guide.co.uk/

Yazmak iyidir... said...

Mikkemmel fotoğraflar. O lens hangisidir yavrucuğum?

Tombul Peri - Sıla said...

Resimler muhteşem görünüyor... İstanbul sıcaklarında temiz berrak ve neşeli deniz kokusu geldi sanki :)
Sevgiler
Sıla - Tombul Peri

Yazmak iyidir... said...

Aaaağğ bizde de aynı lensten vaaar! (Standart olduğu için olmasın :P) Yeni makine aldık çok heycanlıyım ama daha elime alamadım beyden kapıp :D Gene: Çok güzel fotolar.

x