Tuesday, 13 July 2010

mansoon

Mansoon'da %50 indirim var, su an dukkanin icindeyim, talan ediyorlar.. satici kizlarin ve oglanlarin uzerine, SALE yazan cingene pembesi kurdelalar gecirmisler.

Her milletten turist hatun yuzlerce kiyafetin arasinda eseleniyor. Bos durur muyum, ben de begendim kendime bir sey.. bu kadar pullu, tasli, piriltili sey icinde kot bir gomlek begendim.. neyse ki 1 tane kalmis, onun da bedeni uymuyor. Yoksa alacaktim, parasi yanima kar kaldi..

Satici oglanlardan baska bir tane de adamcagiz var, muhtemelen karisini bekliyor, kafasini elleri arasina almis, bikkin ve yorgun bir ifadeyle ortadaki bankta oturuyor. Errrmmm.. sey.. ben.. sosyolojik arastirma icin buradayim.. yoksa lacivert kot gomlekle hic bir alakam yok...

4 comments:

Yazmak iyidir... said...

Monsoon'a hastayım Esra! Sizin oralara geldiğimde ilk gitmek istediğim tükkandır, ve fekat sezon içinde çok pahalı! Düşün ki London'da nerelere giderim değil, Monsoon'da indirimi nasıl yakalarım diye hayaller kuruyorum. O yüzden beni o talancı turist kızların arasında sayabilirsin :D

Yazmak iyidir... said...

Anam internet mağazasında da indirim başlamııışşş!! İnternetten alıp sizin evin adresini mi versem acabaa?! :)

Yazmak iyidir... said...

Nasıl indirim bu anlamadım?! New Arrival'lar bunlardan daha ucuz?!

Berceste said...

Ah ah yarama bastin bak :) Sezonda cok pahalli diye almaz, indirimlerde de hicbirsey bulamazdim... Ama simdi gitsem PonPon hanimlik kimbilir neler vardir :(((

x