Wednesday, 7 July 2010

fisne pahcesu 2

Visne agacinin. Ve visnelerin fotografini pazartesi sabah cekmistim. Bugun carsamba, agacta 2 tane visne kalmis. Geri kalan kuslar tarafindan itinayla talan edilmis. Sapindan ayrilmamis cekirdekler yerlerde..

Bir sey olsa da, sebzeyi meyveyi toplayip onumuze getiren supermarketler olmadan dogada bir basimiza kalsak, kurallari ogrenene kadar acliktan oluruz be :)

Yarin, tamamen can sIkIntIsIndan blogtan canli yayin yapacagim, readerlariniza verecegimiz rahatsizlik icin simdiden ozur dilerim :P

Kupanin en heyecanli maclarindan birisi az sonra baslayacak. Ispanya-Almanya. Kocamdan once ben oturuyorum tv'nin onune :P Hic de sevmem futbol, anlamam da diyorsaniz, yine de bu aksamki maci izleyin derim :) Tahmin edemeyeceginiz kadar estetik bulabilirsiniz.. ya da en azindan ben oyle buluyorum :P

1 kasa kiraz 4 pounddu, oglen onunden gecmis, aksam alirim demistim sokak saticisindan. Marketi kapatmislar iyi mi? Yok anam, bahcem var diye bana saygi duyan saygideger:P arkadas, bak ne agactan, ne manavdan toplayamadim bugun cherryleri, nazar etme ne olur, calis senin de olur :)

2 comments:

nalan said...

kankamın oturduğu apartmanın bahçesinde de iki kiraz ağacı var ama çok yüksek. ilk dallarına bile merdivenle ulaşmak zor. zaten nerede bizde öyle cesaret cambazlık yapalım.
her yıl olgunlaşan kirazları, kargalar gözümüzün içine baka baka yiyorlar bir güzel. sonra da çekirdeklerini tükürüyorlar oh be diye :)

Berceste said...

1 Kasa kiraz dedigin 400g bile yoktur diye dusunmekteyim! Yok 4 kilosu 4 poundsa oraya kiraz yemeye geliyorum hemen!

x