Friday, 30 July 2010

Bahçede Piknik

Böğürtlen zamanı geldi. Bir kaç arkadaşımla bizim bahçede piknik yapmaya, bu arada da biraz böğürtlen toplamaya karar verdik.

Geçen yıl, bakarsan bağ olur dizesini hayata geçirirken; bu yıl, 'bakmazsan dağ olur'u tecrübe ettik :)



Sarımsak çiçeği


Bahçeden bu yıl, biraz sarımsak..

Biraz nohut..

Belki ayçekirdeği..

Bir kaç da mısır düştü nasibimize..

Bu da komşunun bağı :)



Bizim bahçe, oturulamaz durumda olunca yan komşudan izin aldım, onlarınkinde piknik yapmamız için..

Yaramazlığa Giriş 101 :))










Üşümüş arkadaş :)

8 comments:

sumuklubocek said...

gormeyeli ne kadar da buyumus MKcigim ... sapkasi da cok yakismis masallah!

Benden Bizden said...

cok hos bu cocuklar :)

Ayşe said...

bu yavrular Turk mu yabanci mi? MK nasil anlasabiliyor mu yabancilarla? cok optum ben sizi.

Calanon said...

Fotograflarin hepsi birbirinden guzel, cocuklarin mutlulugu her kareye yansimis.

iffetin günlüğü said...

Yaramazlara bayıldım.Hepsine maşallah..
Sebzelerinde iyi görünüyor.

Bahçe olayı çok özenince ters gitti bende de.. 4-5 domates yedik çok şükür..Şimdiki derdim beyaz sinek. Doğal ilaçlarla yok etmeye çalışıyorum:(

sirinanne said...

Yaramazlığa giriş 101 ha :)
MK 101e'ye de giriyor mu? Kazıkçı değilse bizim kini ondan alsın.

Hepsi çok şeker görünüyorlar.

Berceste said...

Yaramazliga girise bittim :)Bu arada kizlarimiz Ingiliz galiba, cizmeleri ve taytlari ile bahce ortamina gaaaayet hazirliklilar! Cooook seker hepsi Masallah!

Anne ve Bebisi said...

Sumuklucum :) Kim bilir seninkiler nasil buyuduler :) Foto isteruk senden :)

Alemler B&B :))

Aysecim, evet hepsi bizim ulkenin cocuklari :) Yabanci cocuklarla da, noo it's my ball, not you! diyerek anlasiyor :P Yari ingilizce, yari sokak cocugu agziyla :)

Tesekkurler Calanon :)

Kolay gelsin Iffet. Bu sene Kibrisli bahcem komsum teyze de cok verimsiz oldugunu soyledi. Sanirim dunya genelinde bir bereketsizlik vardi :(

sirinanne :) Tum yaramazliklar ondan sorulur :D

Yok Berceste'cim, British olsalar da etnik koken Anadolu'ya dayanir bu bebelerde :))

x