Thursday, 24 June 2010

ninni 2

Carsamba gunu yonetmenle bulusuyoruz. MK da belgeselin bir parcasi olacak kismetse.. MK ile cekim nasil olur dusunmek bile istemiyorum :) Onu da artik yonetmen dusunsun :P

3-4 tane ninni istiyor.

Bir numara elbette dandini dastana :)
Iki numara, kayinvalidemin MK'ya soyledigi ve duydugumda benim cok hosuma giden, bebegin besi camdan.. (cengelli c ; ))
3 ve 4 icin gonderdiginiz linklere bakacagim, cok tesekkurler :)

Yine kayinvalidemin soyledigi, kizlar gider pazara, oglum gider ormana diye bir ninni vardi, onu da ogreneyim :))

10 comments:

betül said...

ay ay cok güzel ananeme soriyim bir onun repertuvar cok genis 5cocuk 15 torun haliyle:)

sümeyye said...

detayları sabırsızlıkla bekleyecegım :) cok meraklandım..

aslı said...

çok hoş ya!!
mircam kaya bizim ninniler, Anadolu ninnileri vee favorim özge ilayda uyu bebişim uyu albümlerinden destek almıştım bende.. özge ilaydanın albümüne bakmanı tavsiye ederim, kızım ve benim favorimiz "pıt pıt pıt potişine"
başarılar ;-)

Crebro said...

Harika sizin için ne güzel bir anı olacak. Ayrıca Berlin Film Festivali oldukça saygı duyulan bir festival çok güzel sanat filmleri oluyor. Ben bir kere gitmiştim. Bir kaç tane öldürücü derecede sıkıcı olan dışında gerisi çok keyifliydi. Sıklıkla kısa ve siyah beyez filmler gösteriliyor zaten. Yayınlanabilir hale gelince mutlaka bizimle de paylaş izlemeyi çok isterim.

olmadık işler peşinde said...

çok heyacanlı:) büyük bir anı olacak MK'ya, ne güzel:)

pelince said...

Harika bir haber bu,çok keyifli olacaktır kesin;)
şimdiden iyi eğlenceler..

Naile said...

esra, bitkilerinin yeni halini de merak ediyoruz onlardan hiç bahsetmiyorsun fotoğraf koymuyorsun hiç?

Anonymous said...

harika haber esrosum... Kaan icinde harika bi ani olacaktir.
optum hasretle sizi..
duygu

Berceste said...

Bahsedilen iki CD de var bende. Hani ic karartiyor dediklerim :P Istedigin olursa mp3 yapar mail atarim. Bir de facebook'ta dolasan bir dandini dandini dastana vardi cok sekerdi, onu bulup linkini gondereyim sana.

Berceste said...

Deveye sormuslar, boynun neden kalin, deve cevap vermis kendi isimi kendim yaparim da ondan! Kuzenim yollamisti Facebook'tan ondan rica ettim, kac gundur haaaalaaa bulacak da yollayacak. Bundan sonra diyecegim ben de kendin bul, bana birsey sordugunda. Aradim ama buldum da sonunda ahanda budur bahsettigim bacim http://www.dailymotion.com/video/x7uego_turkish-lullaby

Bir de soyle bir link buldum, bilmem isine yarar mi? http://lullabiesofeurope.wetpaint.com/

Bahsedilen ama benim begenmedigim iki CD de bende var. Anadolu ninnileri de digeri de. Istedigini mp3 yapar yollarim. Bi imdak de yeter :) Sonucu merak ediyorum, habersiz birakma. Bu arada son yazilarin fotograflari gorunmuyor haberin ola :(((((

x