Sunday, 13 June 2010

Kardesim yarin nisanlaniyor ancak vize islemlerimiz sonuclanmadigi icin ben gidemiyorum :( Umarim dugune kadar sonuclanir su vize isi.

Yarin web'ten kamera acacagiz karsilikli ve isteme torenini uzaktan da olsa izleyebilecegim. Nisan torenini ise ancak cd kayitlarindan izleme sansim olacak :(

Orada olamadigim icin uzuluyor, benden 7 yas kucuk kardesimin bu kadar buyumus olduguna sasiriyor, artik kendi yuvasini kuracak olmasina ise cok seviniyorum :)

Allah tamamina erdirsin, darisi tum sevenlerin, isteyenlerin basina :)

11 comments:

Püstüklü Mama said...

Mutluluklar :)

tomurcuk said...

Allah bi yastıkta kocatsın. Tebrikler :) İyi ki teknoloji var, çok güzel olacak eminim. İnşallah düğüne vize işleri hallolur. Off ya ne ara büyüyorlar :))))

sirinanne said...

aminn..

elifnur said...

Ben de kardesimin nisanina webcam ile katilmistim. Her ne kadar orada olmak gibi olmasa da hic yoktan iyidir. Onemli olan gonuller bir olsun. Insallah dugune gidebilirsin.

Yazmak iyidir... said...

Aaa Esroşum hadi hayırlı olsun!! :)
Kimmiş damadımız?

HaNdE... said...

hayırlı uğurlu olsun :)

Burcu said...

Allah tamamina erdirsin Esra, biz de ayni durumdayiz 5 aydir beklemedeyiz cikamiyoruz Ingiltere sinirlari disina :( Umarim bir an once sonuclanir da gidersiniz dugune.

Nihan SARI, Illustrations. said...

mutluluklar dilerim.umarım hallolur.

olmadık işler peşinde said...

Allah tamamına erdirsin. tebrikler:)

Nihan said...

ay çok iyi bilirim o yakınlarının düğünlerini derneklerini kaçırmanın acısını. Ben de en yakın arkadaşımın ve kardeşimin düğününü kaçırmıştım. Ama sen düğünde telafi edersin bunu inşallah. Kardeşine çok çok mutluluklar.

Çelebİ said...

http://www.birgun.net/actuels_index.php?news_code=1276673067&year=2010&month=06&day=16

Moskovada size benzeyen bir hayat süren Ege'nin annesinden

x