Tuesday, 29 June 2010

Gunlerdir kavruluyoruz. Cok sicak. Ayni Turkiye sicaklari su son 1 haftadir. Geceleri sicaktan uyuyamiyoruz.. cok sicak dedigim de 30 derece :)

Domateslerimin bir kismini pazar gunu Meral'in bahceye diktik. O gun bahcede hali bile yikadik :) fotograflari yukledim ama firsat bulup da yayinlayamadim.

Bugun de diger partiyi bir baska arkadasima verdim. Bu sene onlarin kismetiymis :)

Gunler nasil bir hizla geciyor hic anlamiyorum. Aslinda bir gun, sabahtan aksama her animi, dakikasiyla not almak istiyorum :) rutin gunlerden birisi olmali. Bugunku gibi 8 turk evhanimini agirladigim bir gun sayilmaz :P

Ingiltere'de, en azindan Londra'da bu yil okullarin yaz tatiline 24 temmuzda girdigini biliyor muydunuz? Ben de bugun ogrendim. Yaz tatili sadece 6 hafta. Gerci kis doneminde, her 5 hafta sonunda 1 hafta tatil var. Ayrica noel zamani 2 hafta, easter-paskalya donemi 2 hafta vs. Ama 6 hafta yaz tatili cok az yaw. Ustelik, cogu yabanci kokenli kendi ulkesine ucacagi icin 1-2 gun erken almak istiyorlar cocuklari okuldan ancak okullar izin vermiyor. Gecen yil bir arkadas, gun basin 50 sterling odemek zorunda kalmis, ceza olarak. Cogu kisi maalesef, cocugun hasta oldugu yalanini soylemek zorunda kaliyor.

Mk'yi tek bir okula yazdirmistim, yogunluk sebebiyle kabul etmediler. Kabul etseler onumuzdeki sonbahar 3 saatligine baslayacakti. Bu gidisle cocuk okulsuz kalacak. Bizim bolgedeki okullar cok dolu oldugu icin cocuklari okula kayit ettirmek bir dert. Yakinlarda yer bulmak zor. Gerci burda da herkes yurume mesafesinde tum imkanlara cok alistigi icin, yarim saat uzakliktaki okul uzak geliyor. Hos, karsi kaldirimdaki okula gonderemeyip de yarim saat uzaga yurumek zorunda kalsam bana da zor gelir kesin :)

1 comment:

Kirpikteki Gözyaşı said...

MK için hayırlısı neyse o olsun:) Ninni belgeseli ile ilgili durumlar nasıl?? Çok güzel ve enteresan bir deneyim olacak sanırım. Güzel fotolarını özledim bu arada. İstanbul'dan sevgiler...

x