Friday, 25 June 2010

bahce

Dun bahceye ugradim sulamak icin. O kadar sicakta ektiklerim burusuyor da, su yabani otlara hic bir sey olmuyor!? Sapasaglamlar. Foto cekecektim blog icin ama hic icimden gelmedi. O kadar ot burumus durumda. Maalesef bu sene cok verimsiz oldu bahce. Tam capa zamani full time calismamin cok etkisi oldu bunda.

Elimde 20 kadar domates fidesi var. Bahcesi olan arkadaslarima dagitmaya karar verdim. Ilk partiyi simdi Meral'e goturuyorum.

2 uzun ve derin saksi aldim bugun. Kekigi, naneyi falan ona ekip, balkon kapisinin disina koymak icin. Balkon yok ama balkon kapisi var bizim evde :) Disinda da iki karis bosluk, trabzanlarla kapi arasinda. Saksilar sigmadi o bosluga. Mecburen pencere pervazina, iceriye koyacagim.

Aslinda hep oturdugumuz sitenin, hem is yerinin genis bahce-toprak alanlari var ama ektirmezler ki :( Health and safety derler, yolup atarlar.

3 comments:

Göçebe said...

Domates fidelerinden bana da verirmisin?:)

Berceste said...

Bu duruma en cok ben uzuluyorum :((( O yabani otlar, herseye dayanikli genlere sahipler! O yuzden ayakta dimdik duruyorlar iste. Yakiyorlardi onlari diye hatirliyorum son cozum olarak! Ama taslarin arasindakileri mi sadece onu bilemedim :(

beste said...

kekik sicaga dayanir hatta susuzlugu tercih eder. Nane su sever:) yap bir gerilla gardening hareketi!

x