Sunday, 16 May 2010

Teşekkür ve Blackberry :)

Arkadaşlar, hepinize çok çok teşekkür ediyorum, hem kendi adıma, hem oğlum adına :))

Cuma günü, bir nevi oyun grubu olan kreşinde arkadaşları, arkadaşlarının anneleri ve öğretmeni ile pastasını kesti :) Fotoğraflar gelince koyacağım, henüz ben de görmedim :)

Haftaiçi gündüzleri, 2 saat kadar gidiyor oyun grubuna. Kreş deyip geçiyoruz biz gerçi :P Okul dediğim odur yani :))


******************************

Geçen hafta bahçeden mektup geldi. Komik bir cümle oldu :P (Full time'a geçsem mi, geçmesem mi sancılarında Berceste, üzülse üzülse bir bahçe üzülür demişti.. aynen öyle oldu :P Üzüntüsüne binaen sitem mektubu gönderdi :)))

Daha doğrusu şöyle, bu bahçeler belediyeye ait topraklar üzerinde, Allotment deniliyor tüm araziye.

Allotment: İngilterede kişilerin ticari amaçlı olmayacak şekilde, küçük oranda meyve, sebze üretmek üzere kiraladıkları bahçe.

Allotment Society, kiralama, kontrol vs işlerini yapan küçük bir dernek. Bahçeyi kiralarken anlaşma imzalıyoruz. Bir sürü kurala, kabul ediyoruz diye imza atıyoruz.. Kurallardan birisi de, araziyi derli toplu tutacağım, ot bürümeyecek, temizleyeceğim vs. e tabi aylardır doğru düzgün gidip ilgilenemeyince ben, her yeri ot sarmış.. Dernek de uyarı mektubu göndermiş. 1 aya kadar temizledin temizledin, yoksa başkasına kiralayacağız diye.. 8 haziranda benim full time sözleşme bitiyor, part time'a dönüyorum; bahçenin son uyarı tarihi 8 haziran :P Bu kadar olur yani! Bütün bunlar bana birer işaret diye kafa salladım :P

Bir panik aradım tabi. Dernek yöneticilerinden birisiyle konuştum. Dedim böyle böyle.. full time çalışmaktan bahçemi ihmal ettim, yoksa bıraksanız orda yatıcam, o derece düşkünüm yani :P

Neyse bir anlaşmaya vardık telefonda. Bahçenin tamamı zaten şu anda bana çok büyük geliyor. Yarısını ayırıp başkasına kiralamalarına karar verdik. Arka taraf gidiyor. Blackberry'ler yani :( 'Oha görgüsüzlüğün ve açgözlülüğün de bu kadarı artık' dedim kendi kendime :P İnsanoğlu işte, bir avuç blackberry'den vazgeçemiyor :P

Sırf o blackberry'ler için koca araziyi tutmam haksızlık olur çünkü kiralamak için listede sıra bekleyenler var. Verdim gitti.. Artık blackberry toplamak için araziye çıkacağız napalım :P

Neyse, kalan sağlar bizimdir :) En kısa zamanda gidip kalan yerleri temizlemem, evdekileri toprağa geçirmem lazım. Off bunu yüzüncüye yazıyorum, şu 'yakın zaman' gelmedi gitti..


******************************

Naile
, lavanta için geç değil. Haziranın ortasına kadar ekebilirsin lavantayı. En azından benim aldığım tohumların üzerinde öyle yazıyor. Ben tohumunu aldım ve ektim. Ancak sanırım dalından koparıp kök de tutturabilirsin. Emin değilim tabi, tamamen tahmin yürütme benimkisi :) Tohum bulamazsan haber et..

6 comments:

Ozgur said...

Zaten dünyada kiracı değil miyiz:)

Naile said...

Çok teşekkür ederim, real, metro gibi marketlere bir göz gezdireyim. Bulabileceğimi ümit ediyorum.

Sevgiler..

olmadık işler peşinde said...

Yani işi kabul etmedin, öyle mi??

betül said...

yanlis anlamadiysam bahceciligi birakmadan yarisini kullanmaya devam ediyorsun??? birakma sakinnn. ben kefilligim gecse görevlilere cigiriyim bir cok insandan daha cok sevdigini orasini.... sakin birakma atsalarda gitme sen.... :)))) ögrenecegim cok sey var senden

Berceste said...

Kendimi bir tuhaf hissettim simdi ben...

Yok muydu baska formul o kisimdan feragat etmeden :(((( Hem oradan bir kok blackberry tasisan senin alana??? Cok mu agaclasmis durumdalar?

Deseydin, bahceye gidemedim ama evde tohumdan cikarttigim bir dolu fidem var bekleyen, yaziktir, gunahtir onlara.

Bir de su yapraklarin hala lavanta olup olmadigina dair suphelerim var icimde icin icin sor sor diyen, ne dersin?

Güneşligünler said...

Bu yazıyı bekliyordum ben, geç de olsa gördüm ve okudum. Hadi bakalık kolay gelsin şimdi. :)

x