Thursday, 13 May 2010

Tarihten Bir Yaprak :)

Yaramaz olacak çocuk bebekliğinden belli olurmuş :)

Henüz emeklemeyi bile bilmediği dönemde, nasıl olsa bıraktığım yerde duruyor diyerek, bırakıp başka odaya gitmiş, geri döndüğümde de MK'yı bu halde bulmuştum :) Hedefe kilitlenmiş.. (zarar.. ziyan.. heyoo heyoo :P) Sırtı üstü sürüne sürüne gitmiş.. Yaramazlığını yapmış yatıyordu :))

Nice nice güzel yaşlara oğlum. Sağlıklı, mutlu, huzurlu, sevgi ve saygı dolu, bereketli bir ömrün olsun inşallah..

48 comments:

Anonymous said...

allah sağlıklı huzurlu yaşlar nasip etsin inş.
nilgün

olmadık işler peşinde said...

Hey gidi MK, ne afacanmışsın hakikaten. Sağlıklı, mutlu ömürler dilerim...
sevgiler öpücükler küçük adam:)

banyosuyu said...

MK'nın doğumunu heyecanla beklemiştim :)
Ne çabuk geçiyor zaman.
Çok küçükken kendi yatağı hariç her yerde yattığını ve üstünü örttürmediğini hatırlıyorum.
Bazen ne kadar zorlandığını yazdığın yazılarını hatırlıyorum.
Üşümesin diye 10bin kat giydirmemen, evin dağılmışlığını kafana takıp kendini paralamaman,
bambu bez filan kullanman,
hepsini kafama kazıdım.

işime gelenleri diyelim :)
ilerde birgün bir tane olursa nasıl ederimi hep sizlerden öğrendim.
doğum günü kutlu olsun Mehmed Kaan'ın.
Ne şanski sizin gibi ebeveynleri var.

Güldem said...

Ah bayıldım fotoya :) " anne elimde kaldı bu " ifadesi var suratta ,bayıldım :)
seninle aramızda birkaç gün var,bende 17 sinde poyrazı doğurdum,nasıl geçiyor günler ,inanılmaz :)MK nın sağlıklı,mutlu ve bereketli bir ömrü olsun,sevgiler

Püstüklü Mama said...

Allah'ım ne çabuk!
Onun doğma, senin ise doğurma günün kutlu olsun.
Ömrü uzun, bahtı güzel olsun.

Hülya'nın Tuna'sı said...

hamileliğimin son günleri-ki MK'nın 1.yaş günü civarına denk geliyor- takipteyim seni. elimizde büyüdü kerata :) nice senelere

kirazzade said...

Maşallah pammmbık gibinmiş :) Adı da çok güzel. Allah hayırlı ömür versin.

Delfina ; said...

Demek yakışıklının doğum günü,çok şanslısın annesi...Yaramaz olan her çocuğun annesi müthiş adrenalinle geçiriyor günleri , o nedenle iyi ki varlar ve hep böyle meraklı olsunlar :)))

Öperim onun afacan bakışlarından...

New York'tan said...

Nice senelere MK, ailenle beraber saglıkla mutlulukla ınsallah :)

İlknur said...

Dogum gunu kutlu olsun MKnin. Resim cok guzel. Afacan cocuk iyidir. Sessiz sakin olmasindan yegdir benim kitabimda :)

Meyvelitepe said...

Çok tatlı yakalanmış:) İyilik, güzellik dolu, annebabalı uzun ömürler, nice yaşlar diliyorum küçük afacana ve kutluyorum sizi de.

Benden Bizden said...

Nice mutlu yillara MK'cim! Tatliligin ve masumiyetin hep daim olsun :)

Kaymacina said...

nice mutlu yıllara MK cık :)

yasemin said...

nice mutlu senelere Mehmed Kaan:)

banu said...

afacan MK... çok seviyoruz biz seni :) nice yaşlara

Ayşe said...

Allah uzun, saglikli, basarili bir omur nasip etsin.
Happy birthday MKcigim.

Kremali'nin annesi said...

Uy yerim ben o tenten suratli yaramazi! Resmi gorunce hah dedim Esra simdi cevaplayacak sorumu ve MK'yi evdeki ciceklerden bitkilerden nasil uzak tutabildiginin sirlarini tarihsel bir perspektiften paylasacak bizlerle :P

Rabbim Mehmed Kaan'i hep sevsin, sevdirsin, sevindirsin. Size de hem onun hem de 5 yillik Kalkinma Planindaki diger evlatlarinizin her daim hayrini gostersin insaallah :)

Calanon said...

Baksana saksinin degistirilme vakti gelmis, ondan canim :P
Suratindaki ifade muhtesem!

Nice mutlu, saglikli yaslara MK. Dogum gununuz kutlu olsun.

sümeyye said...

aman Yarabbi! kocaman çocuk oldu yahu !! Nicelerine ,ailesi ile mutlu mesut hayırlı bir evlatçık olsun hep ve sağlıklı!

Nihan SARI, Illustrations. said...

uzun,hayırlı,sağlıklı,mutlu bir ömür dilerim sana.çok komik göründüğünü söylemeden geçemeyeceğim Tenten kılıklı seni.

betül said...

nice yillar nice yaslar...

buketbukethayaller said...

Bitkisever annenin, bitkiyi arayan,bulan, merak eden,seven belki de `Anne $unu büyük bir saksiya mi alsak?`diye mesaj vermeye cali$an oglu :-) Her sabah bakmalik, gülümsemelik bir fotograf ! Birlikte nice mutlu yillar gecirmeniz dilegiyle!

Nihan said...

MK'nın bu halini görünce zaman ne çabuk geçmiş dedim. Allah ona güzeeeeeeeeeeel bir ömür versin. Nice yaşlara.

Açalya said...

ay hatırlıyorum bu anıyı yazmıştın! vay be!
Afacan MK iyi ki doğmuş, sağlıklı ve mutlu ve hep böyle meraklı ve cesur olsun hayatı boyunca.

inciK said...

Nice senelere; Saglikla, mutlulukla ve sevdikleriyle hep beraber!
Opuyoruz gidisindan.

zumrutuanka said...

Hayirli mutlu saglikli yaslar...

ÇokBilmiş said...

Mehmed Kaan zavallı çiçeğin hayatını kurtarmış baksanıza, o küçücük saksıda büyüyemezmiş zaten o çiçek. Bir de "yaramazlık" deriz hemen, niyete bakmadan... Ah, biz büyükler ahhh! :)
Oğlunuzun doğum gününü ve sizin anne olma gününüzü kutlarım. İkinize de sağlıklıi mutlu ve sevdiklerinizle geçireceğiniz bir ömür dilerim...

escet said...

bir yorumcu "elimizde buyudu" diye yazmis. Hani elimizde degilse de gozumuzun onunde buyudu. Allah nice guzel gunlerini gormeyi nasip etsin. Iyiki dogmus.

Ayşe said...

cok tatlii...bakislarini yerim senin "yaramazlik yaptim ben" diyen bakislarini...

Dogum gunu kutlu olsun, nice nice yaslari olsun, omru huzur, hayir, saglik vr basarilarla dolsun insaallah...

Magissa said...

Dogumgunun kutlu olsun MK!
(Fotograf super - ve hakkaten nasil nerden bulmus saksiyi da bitkiyi koklemis, breh breh breh)

cenebaz said...

Çok tatlı bir yaprak ama annesi:)) MK'ya nice mutlu yıllar.

ElfAna said...

Pasa ya:)) Mutlu yillar, saglikla, huzurla.

iffetin günlüğü said...

Küçük boğaya mutlu yılllar..Paniklemeden fotoğraf çekebilmişsin..Yüz ifadesi çok komik ama..

Kirpikteki Gözyaşı said...

1 sene daha geçti demek:) Benim de aklıma geldi o günler...Maşallah Memo'ya!!! Doğumgünü mutlu olsun! Herşey dilediği gibi olsun hayatta! Kocaman öpüyorum sizi Esracım:)))

nalan said...

tenten MK yakışıklı MK
nice yaşlara !

Crebro said...

Daha nice sağlıklı ve mutlu yıllar yaramaza.

SenaBera said...

Nice mutlu yıllara MK!!

Fevkalade said...

Nice guzel yillara, ailcek, sevdiklerinizle birlikte insallah.

pinar said...

nice yillara MK iyiki dogdun:)

tomurcuk said...

Allah uzzzzuuuun ve bereketli bir ömür versin MK'ye. Hep böyle yerinde duramayan, enerjik biri olsun. Nice yıllara!

tomurcuk said...

Allah uzzzzuuuun ve bereketli bir ömür versin MK'ye. Hep böyle yerinde duramayan, enerjik biri olsun. Nice yıllara!

Anne İş'te said...

MK SENİ SEVİYORUZ BİZ VE NİCE YAŞLARIN OLSUN........

süpürgesizcadi said...

Dogumgünün kutlu olsun yakisikli Prens ;)

Berceste said...

Saglikla, mutlulukla, tum sevenleri ile nice yaslar sana kucuk adam!

(Ah nasil kacirdim ben bu guzel olayi... E topluca okunursa blog kitap okur gibi, boyle olur.)

Bu arada bu fotograf ve yasanan olaya da bayildim!

pelince said...

Nice mutlu senelere,hep böyle gülen gözlerle baksın annesine :))

Lapya said...
This comment has been removed by the author.
Alpay said...

Bu fotografla alttan Akon/Beatiful cok iyi gidiyormus sabah sabah, afacani iki gunde ozluyoruz, bosuna degil, su fotograftan belli...

spotify:track:17J6MhWD13SYC6LcAiCtgM

Güneşligünler said...

Ay yerim ben seni ya, çok tatlı her zamanki gibi, nice senelere MK'cık sağlıkla inşaallah.

x