Thursday, 20 May 2010

Oxford Street

Isten eve donerken, benim kullandigim hatta bir yolcu trende rahatsizlaninca, yine yerin altinda kuyruk olup beklemeye basladik. Bu central line'in da basina gelenler.. okutup ufleticem su hatti bu gidisle :P

Yerin altinda bekleyecegime cikip biraz hava alayim dedim ve marble arch'ta indim. Su an BikBok isimli bir dukkanin onundeyim :P

Amma kalabalik, her zamanki gibi.. herkes takmis koluna alisveris cantalarini ucer beser piyasa yapiyorlar :P Bi de kriz var derler :P

Vitrinlerden anladigim kadariyla bu yaz hippi modasi var. Kafaya dolanan ipler, hani su kizilderililer'inki gibi... salvarlar, uzun uzun kolyeler..

Eskiden 10 senede bir kiyafetler, moda degisirdi, simdi her sezon degisiyor diye dusunurken, salincakta iki kisi, modanin fast food doneminde oldugumuzu yazmis gecenlerde.. kusicim bu fast food modadan :P organic doneme ne vakit gelicez acep?

Allahim, 72 millet onumde seyru sefer ediyor, ne acayip zamanlardayiz...

Afrikali geni tasidigimi dusunuyorum. Ciddiyim. Bazi sebeplerden oyle bir kaniya vardim.. Uzun hikaye.. 135 sterlin ayirip DNA testi yaptirirsam aciklarim :)))

Yolcudur Abbas.. malum sefer uzun.. sehrin obur ucuna gitmem lazim.. eskiden 1 gun 1 gecede gidilecek yolu 1 saatte gidiyoruz.. hic normal degil,, acayip zamanlardayiz dedik vesselam...

5 comments:

Berceste said...

Seninki mecburiyetten de, ben Turkiye'den gelip Oxford St'te alis veris yapmak icin kendini parcalayanlara gicik kapardim! Sanki modanin beyni ora! Alt tarafi bir cadde iste :P Bu arada Turkiye'nin butun yerli markalari yok olmus neredeyse :((( Tum saskin Ingiliz markalari da bunu firsat bilmis. Ingiltere'de iken kiyafet bulamamaktan sikayet eder, Turkiye'den stok yapar donerdim. Simdi bakiyorum burada bulamiyorum, Ingiliz fiyatlarina bir de Turk kar'i binince benim de alis veris icin oralara gelesin tutuyor, hele de indirimlerde :((((( En son bizim ufakliga LCW'den bir kot etek aldim, Bangladesh yapimi cikti iyi mi? Nerye gitti bizim markalar???? Birara blogdan sorayim bari, belki bir bilen cikar.

Anne ve Bebisi said...

Bi primark gelsin oraya gor sen berceste :)) sali pazarinin pabucunu dama atar :P

buranin kiytirik peacocks'unun oralarda pek tutuldugunu duyunca bi tarafimla gulmustum :P

bizim turk markalar nerde olacak, mm&s'e fason uretimle mesguller. maalesef!

Anne ve Bebisi said...

bu arada, alisveris yapmadim oxford street'te.. haas$aa :) hic isim olmaz :P

Berceste said...

Seni buradan tanidigim kadariyla hic isin olmayacaginin farkidayim :P Valla Primark'tan hic alis veris yapma sansim olmadi. Zira Cambridge'de yoktu, varmis ama benim gittigim sene kapanmis. Onu aramak icin de ugrasmadim ama methini cok duydum :)))
Bizimkiler fason uretim yapiyor olsalar hic icim sizlamazdi. Ne yazik ve hazindir ki, artik Turkiye'de pek de tekstil firmasi kalmadigini dusunmeye basladim :(((( Evet hic yok degiller, varlar ama cok buyuk ve super guzel tesisler kapanmis. Icim ciz etti :((( Hani ben denetci olarak isin mutfagini da biliyorum ya, bizim firmalar bile bak nerelerde uretim yapar olmuslar. Bulgaristan, Romanya ve Urdun'deki bizim firmalari biliyordum da, bu Bangladesh olayi cok icime oturdu, eger bilsem inan almazdim! Eve donup etiketini cikartinca farkettim ki Taha Holding de buyuk bir firma ve Turkiye'de bir dolu tesisi vardi, soracagim simdi oralardaki arkadaslara ne bu Bangladesh hikayesi :((((( Tamam oranin insani da ac kalmasin ama benim ulkeminki ac kalirken de onlar doymasin! Cunku doyanlar ac olanlar degil, vampirler oluyor genelde :(((( Bak bam telime bastin gene. Dun gece post neyin yapayim diyordum da, ne kiz izin verdi ne annem :) Simdi annemin odasinda isiklar kapali, ben bilgisayar basinda yaziyorum, bu sartlarda gene post neyin olmaz, Turkce klavyede yazamiyorum sonra :(((

Nihan SARI, Illustrations. said...

süper ve komik bir özetleme olmuş.:))

x