Saturday, 29 May 2010

MaNga'yi cok aramislar mi? Kesin sonuncu olur diyordum ama ondan beterleri var :P

Eurovision basladiginda yoldaydik, ilk sarkilari radyodan dinledik. Hayatimda ilk kez eurovision'i radyodan dinledim :)

Norvec'in bu yilki sarkisi cok kliseydi..

Fransizlar her sene romantik imajiyla cikip cikip kaybetmekten bikmis olmalilar, bu sene yarisi zenci yarisi beyaz bir grup, afrika&akdeniz karisimi, haydi eller havaya tarzi bir sarki soylediler. Favorim simdilik onlar :)

Ingilizce olmayan sarkilarin sansi olmadigini anlayinca herkes ingilizce soylemeye baslamis.. Bir de miy miy miy yavas sarkilarin is yapmadigini anlasalar daha eglenceli olacak bu yarisma :)

5 comments:

betül said...

bu yilki sarkiyi dinleme gayreti bile göstermeyenlerdenim. hani tv haber biel izlemeyince haberim bile olmuyor. okadar kötümü sarkisi hos mangada öyle sevimli bulmam ama yarisma icin belki demistim ama sarkiyi bile dinelemdim. iyi olan kazansin elbette. gecen yil norveci cok begenmistim. cüce asik oglana sardir sardir dinliyoruz hala evde:)

olmadık işler peşinde said...

akşam iki şarkı dinledim, sarmadı gittim yattım... kabir azabı gibi, her sene aynı tonda mıy mıy bıkmadılar. çok gereksiz bir yarışma zannımca. gidiyim de sonucuna bakayım bari:)

bielifmiktari said...

ayyy sarkilar ingilizce ya sevtap parman da katilsin bence yarismaya..super ingilizce okuya ya..Dinledin mi hic..youtubedan dinle dinlemediysen..ya da hic dinleme sinir birakmiyo kadin..

Kerime said...

Manga icin bende gecen yila kadar ayni fikirdeydim, ta ki esim bir cd'lerini bana manga oldugunu soylemeden dinletene kadar. Eurovision icin yaptiklari sarkiyi bu yorumdan muaf tutuyorum ama yaptiklari muzigi bir dinlemeni tavsiye ederim. Gecen yilda MTV muzik odulu aldilar, cok da bos degiller :))

derya öz said...

Bence Manga kesinlikle doğru seçimdi, maalesef yorumlara katılamayacağım, bir manga fanı değilim, hepi topu birkaç şarkısını bilirim, ama yarışmadaki tüm şarkıları dinledikten sonra ben kesin 1. oluruz diye düşünmeden edemedim:)tabi politik durumları hesaba katmıyorum,o artık klişe, herkes biliyor:) Bir de, 55 senedir eurovision şarkı yarışması yapılıyor, herkes kazananın şarkıyı ödülü aldıktan sonra bir kez daha söylemesinin gelenek olduğunu biliyor, ama Alman kızımız süpriz birşeymiş gibi "tekrar mı söyliyceaaammm" şeklinde şaşkın ve şımarık tavrıyla soruyor:) en bombası da buydu bence:))Bu arada Fransanın şarkısı da tatil köylerinde kids clublar vardır hani, hadi çocuklar eğlenmeye die o zavallımları bi hallere sokarlar, o şarkılar gibiydi:)))söylemeden edemedim:)) sevgilerr..

x