Thursday, 27 May 2010

Ferguson

Bugunlerde Ingiltere gundemi cok hareketli sevgili okur. Sanirim gecen yil, Istanbul'daki bir cocuk yuvasindaki siddeti gizli kamera ile goruntuleyen York Dusesi Saeah Ferguson'un gectigimiz gunlerde, Arap Seyhi&isadami kiligindaki bir gazeteci ile, 500 bin pound karsiliginda seyhi, bosandigi kocasi, zengin isadami Prens Andrew ile tanistiracagina dair pazarlik ederken cekilmis gizli kamera goruntuleri ortaya cikti..

Eee etme bulma dunyasi..

Bugunlerde de ortalikta bir kaset furyasidir gidiyor :P 80'lere donduk :)

Neyse, Sarah'in bir arkadasi demis ki, naapsin.. hic parasi yok.. koye cekilip evde recel yapsa, birak evin parasini.. recelin malzemelerini bile odeyebilecek durumda degil.. mecbur kaldi boyle bir yola basvurmaya!!! Oha diyorum, birisi ingilizceye ceviriversin.. dunyanin geri kalani olsun o zaman!!! zavalli Sarahcik.. bogurtlen receli bile kaynatamayacak fakirlikte.. gelsin benim bahceyi temizlesin, bogurtlenler benden bedava :)) Allahim, koskoca Prens'in bosandigi karisindan daha zenginim.. cok sukur halime...

11 comments:

ganfi said...

alemsin koptum yine:))

Nihan SARI, Illustrations. said...

o habere çok içerlemiştim.tamam sütten çıkmış ak kaşıkların memleketinde yaşamıyoruz ama yine de çanım sıkılmıştı. hey ex prenses hey.

Minel said...

:):):):)

aksam aksam cok güldüm

yorumlarına saglık

Ayşe said...

Allah iyiligini versin...

ben de cok icerlemistim o habere... Etme bulma dunyasi...

Efsun said...

Hahayyt tam etme bulma dünyasi olmus! Eee Sarah ne oldum degil ne olucam demeli dimi:)

selen said...

hahahaah...
süpermiş çok güldüm halimize çok şükür gelsin benim camları silsin tozşekerde benden:P

selen said...
This comment has been removed by the author.
Yazmak iyidir... said...

Biz de rüşvet kasedini izlerken çok neşelenmiştik. Ben bir de bunları halen evli sanıyordum, "yuh kadına bak koca Prens'i çatır çatır pazarlıyor, boşamaz mı bu kadını şimdi bu adam" demiştim de, o iş çoktan hallolmuş :P Pişkin kadın ya, gene fırtlar bence bi yerden :) Gitmiş bi de ödül almış zaten Amerika'da üstüne.

sesen said...

Kralicenin bu durumda yuzu kizarmismidir ben onu merak ediyorum nede olsa dul,eski gelin nasil bu kadar parasiz birakiliyor.
Para konusu ise 35 yas itibariyle sunu hissetmeye basladim elimin degdigi basit seyler bile isildasin, bende isildayayim.Esyalarim,kiyafetlerim degilde saglikli,bakimli,alimli hallerim kalsin insanlarin aklinda.Guzel hos anilar biriktireyeyim.E bunun icinde fazla tuketime gerek yok.Bakiniz Yildiz Kenter..

Güneşligünler said...

Boşuna dememişler mutlu olmak istiyorsan kendinden daha düşük durumda olanlara bak diye. Bak bak mutlu ol, şükret işte, etme bulma dünyası tabi birde.

ElfAna said...

Esra, uyumamak icin direnirken gozlerimden yaslar gele gele guldurdun ya beni; Allah da seni guldursun canim:)))

x