Wednesday, 7 April 2010

Yollarda

Blog yazmak icin, toplu tasima araclarinda daha cok vaktim oluyor :) Bir de fotograf yukleyebilsem, butun postlari yollarda yazicam :P Ben de baslayacagim simdi, Buket Uzuner ve Elif Safak gibi... gezgin ruhum demeye :P

Kati gidayi soran arkadasim, aslinda bu soruyu yanlis kisiye soruyorsun :) MK, 7. Ayda ziyarete gelen babaanne ve dedesi sayesinde dogrudan yagli, salcali yemeklere gecis yapmisti :) Bizim hayatimizda bebek yemegi hic olmadi :) Kaldi ki, tipki kardesim gibi, yemek yemeyi sevmeyen bir cocuk. Kardesimden antremanli oldugum icin de hic bir seyi yemesi icin zorlamiyorum. Ancak abur cubur, seker, biskuvi, cips vs. vermiyorum, evde bulundurmuyorum. Zaman zaman disarida yiyor, bazen tatile ciktigimizda ogunleri bunlarla gecistirebiliyor vs. Bunlari normal buluyorum ama evde yemek yemiyorsa, icine sebze gizlenmis pilav:P ya da en azindan meyve, kuruyemis, porridge (sutle karistirilan tahil ezmesi) yemesine dikkat ediyorum. Kati gidaya gectiginden beri durum budur :)

1 comment:

Dudu said...

Merhaba
Kati gida filan anlamam bana cok uzak ama, telefondan post'a gelince... mesela iphone'da BlogPress diye bir application var, resim filan ne istersen gonderebiliyorsun. Aklinda olsun :)

x