Wednesday, 28 April 2010

Güvercin Uçuverdi..

İşe gelirken her gün önünden geçtiğim belediye binasının önünün biberiye ile kaplı olduğunu farkettim bu sabah :) Bir parça koparıp işe getirdim, şimdi hazıraldığım domatesli, salatalıklı, acı biberli salatamın içindeler :D

Bu arkadaş 5 dakika boyunca aynasını düzeltmeye çalıştı. Kolu öyle havada çünkü yarı açık camın üzerinden uğraşıyor, camı biraz daha indirmeyi akıl edemedi :P

Buradaki güvercinler, vay bee zengin ülkenin güvercini de böyle besili oluyormuş dedirtmişti bize ilk zamanlar :P Londra'nın güvercinleri hem besili, hem şehirli :D İnsandan hiç korkmadıkları gibi, metronun içine girip salına salına dolaşıyorlar :))


hmm yemek :P

11 comments:

sümeyye said...

:) bu besılı ve sehırlı hayvanlar baska oluyor..
bende Ankarada öğrenciliğim esnasında orada kı kediler kadar besili ve yüzszünü görmemiştim..kedıleri kovlamak için yaklaşınca bırakın kacmayı o sızı kovalayabılebılır mesela :)(bahcelıevler-emekte yaşadım butun ankarada oyle mı bilmem)
çorum da da köpekler buranın yerlısı :D
insanlar arasına karısıp yaşıyorlar :)

Berceste said...

Vatandas akil edemediginden degildir, cam s1k1smistir, o yuzdendir :P Guvercin beslemek yasak ve sagliga zararli yazilari sasirtmisti beni ilk Londra'ya gittigimde. Ama gene de beslenmis bak keratalar :P Benim favorim kargalar ama! Zekalarinin bazi insanlardan daha cok oldugunu dusunmeye baslamistim! Copten yiyecek bulma, agzi bagli torbalari acma yontemleri superdi zira!

New York'tan said...

:) guvercinlere guldum ya burada da kacmazlar ınsandan ama otobus ve subway ıcıne gırenını gormedım :)

betül said...

almnanyadada var o besili güvercinlerden cok hatta bir ara farkli bir cinstemi böyle olmuslar diye düsünmeden edemedim. ama gidalari bol bol. hatta onlari beslemek yasak para cezasi var:) fazla sismanlayi ucamaz oluyorlarmista

olmadık işler peşinde said...

bilet atmış mı acaba?

Yazmak iyidir... said...

Dilime dolandırdın türküyü dün geceden beri yaa. Hayret bişeysin. Türküyü söyleyerek uyandım sabah :D

buketbukethayaller said...

$ey, güvercini soracaktim. Cikabildi mi sag salim trenden??

iffetin günlüğü said...

bende türkü söylerken buldum kendimi:)
güvercinlerin hepsi böyle, hem obur hem yüzsüzler..

iffetin günlüğü said...

bende türkü söylerken buldum kendimi:)
güvercinlerin hepsi böyle, hem obur hem yüzsüzler..

buketbukethayaller said...

$ey, selamsiz sabahsiz, $akaci ki$iligimle daldim birden, kirk yillik ahbap gibi. In$allah küfür eder gibi olmami$tir ? Saygisizligi hic sevmem. Hayvan delisiyim de ben :-D Ortak a$kimiz OIp`te görmü$tüm sizi ;-)

pelince said...

Çok kocamanmış,bende böylesini ilk kez gördüm:)

x