Sunday, 11 April 2010

Bardaklar..

... kırılmadan döndüler geçen geziden :))

5 comments:

our twins of new york said...

Kendileriyle geziye cikmak bir ilk miydi? Yoksa daha once kirilmisliklari var mi?
Ben termosta cayimi alip cikmissam evden; ince belli Turk cay bardagimda olmazsa olmaz!:)) Sukur ki hic kirilmadilar...:)

Anne ve Bebisi said...

Yorumlarda sordular da, kirilmadan donebildiler mi diye, onun cevabiydi :) Ben de genelde ince belli alirim :) KupaDa icilen cay caya benzemez benim icin cunku :) Ama bu sefer buyukleri toplayip goturmustum :)

olmadık işler peşinde said...

Ohh:) mutlu son:)

nalan said...

dağın başına toplanıp da bırakılacak olan eski ve yeni başkanlar oraları telef ederdi, yazıktır :(

New York'tan said...

Hıc bahar gelmıs gıbı degıl sızın koye :)
plastık bardak kullanıyorum ben :) yokca evdekı camları goturuyorum :)

x