Tuesday, 20 April 2010

Bahar Yorgunu

Hava güneşli iken yanımda makina olmuyor, makina varken de güneş olmuyor :)

Güneşli havada çok daha neşeli çıkacaklarken, bulutlu havada biraz hüzünlü çıktılar..

Artık bu çiçekler yok tabi. 8 nisanda çekmiştim bunları, ancak ekleyebiliyorum. Bu süreçte tüm çiçekler döküldü :P

Kendi kendine biten, zahmetsiz bir çiçek daffodil. Kokmuyor ama çok güzel görünüyor :)


Poz ver deyince :P Üşenmesem fotoğraflarını mankenlik ajanslarına göndereceğim ama resmen üşengeçlikten 1.5 senedir 3 tane foto bastıramadım.

Daffodillerle poz vere vere, yolumuzun üstündeki her bahçe çitinin, sınırının üstüne çıkıp atlaya atlaya, 15 dakikalık yolu tam 60 dakikada geldik. Öğle uykusu da uyumamıştı. Eve gelince devrilen ralli arabası istedi. Karnı toktu. O izlerken, biz arkasındaki masada yemek yiyorduk. Çok değil 1 dakika önce mırıl mırıl konuştu. Sonra derin derin nefes alışlarını duydum. Pek ihtimal vermedim ama genelde uyurken ya da tam uykuya dalarken öyle derin derin nefes alıyor. Baksana şuna, uyudu mu acaba dedim eşime ve bingo!

3 yaşına 1 ay kala, 8 nisanda 2010'da, ilk kez kendi kendine uyudu :P Genelde bebek arabasında ya da araba koltuğunda yolculuk ederken uyur, onları saymıyorum. O sallantıda ben de uyuyorum :P

Daha önce de çok yorulmuştu ama hiç bir zaman böyle sızıp kalmamıştı :D

Vay bee, tarihi bir ana tanıklık ettim, çok mutluyum :P


11 comments:

firdevs said...

ya siz surekli dogum gunu kutlayinca ben MK'yi 2 yasina yeni girdi diye biliyodum :))))

sen belkide kiza icten ice " acaba bir derdi mi var " diye uzulurken , meger o patronice olmus demek :p ya sen de hanim agasin neticede . al kizi karsina , topraklarinla dov onu :D

New York'tan said...

:) Cok bir artist bakmıs Fotografta MK. bizde cıcekler dokuldu yesıllıkler cıktı artık.
Bundan sonra uyku saatınden once park bahce yaparsınız uykua gecıs kolay olur :)
bu ara dedıkodu duymamıstım :) aaa bak su kıza dedım :)

HaNdE... said...

pozisyon değişince karakterini yitiren kişiler ne kadar da sinir bozucu yaa!!!!!!!!!!!1

ozge mahlebiciler said...

Merhaba,
Ben de bi süredir yazılarınızı severek takip ediyorum. Dedi kodunuz pek bi hoştu doğrusu. 1 yıl İngiltere de yaşadım ama nedense yurtdışındaki insanlar daha bir egosuz gibi gelmişti bana. Demek ki öyle değilmiş... İnsan her yerde insan maalesef ...

olmadık işler peşinde said...

MK... yanına kıvrılıp uyumak istedim:)

ElfAna said...

Ben o kendi kendine bitivermeyen ve zahmetle buyuyeni yesem?

Anonymous said...

Annesi ve Bebisi daha "Olmadık İşler Peşinde"sin babamın bana cümlesiyken OIP yi bilmezken, seni bilir okurdum (gerçi uzun zamandır ara verdim). MK elimde büyüdü desem yeri:))

İmza istemişsin benden OIP'nin sayfasında, imzamı yeşil çayla mı atayım, kiviyle mi?:)

İmza atayım diye girdim bir de ne görsem, özge mahlebiciler de sana yorum bırakmış. çok yakinen tanırım kendisini. dünya küçük pilatesi yapmaktan başka bişi kalmadı bana:))

Anonymous said...

imza tabi ki E.Ş.

Rana Eslem GULMEZ said...

guzel tesbit bendende sevsinler!keske herkes oldugu gibi gorunse makamla parayla degismese!

KEO said...

Kiraz ağacı, en güzel çiçekli ağaçtır.Önce çiçekleri sonra yaprakları gelir.Bu ağacın "dalları bastı kiraz" halini de görmek isterim doğrusu Esra;)

Berceste said...

Nergislerin de kokanlari var, yabana atma onlari! Hem kendilerinden bitmiyorlar ki, soganciklari var :) Aldi'den karisik nergis sogani alip dikmistim. Iki, uc tanesi katmerli ve mis gibi kokulu cikmisti. Digerlerinden de kokanlari vardi ama o katmerliler kadar guzel degildi kokulari. Dedim simdi haksizlik olmasin guzelim nergislere yazayim hele...Bak bu da eski bahcem... http://berceste.blogspot.com/2007/06/bahede-son-durum.html

x