Saturday, 13 February 2010

Bir baska ilk..

Dun aksam oglumla ilk kez ayri kaldik.

Meral ve Murat'in dugunleri icin Turkiye'den aileleri 10 kisilik kafile seklinde geliyor :))

Herkes bir arada olabilsin diye 1 haftaligina ev kiraladilar. Dun aksam isten sonra 4 hatun eve geldik. Temizledik. Hepimizden topladigimiz esyalari yerlestirdik. Yemek yaptik. Su an misafirler ucakta, bizde heyecan dorukta :)) Bir kac saat sonra havaalanina karsilamaya gidecegiz :))

MK dun gece babasiyla evde kaldi. Sabah kahvaltilarini edip geldiler. Simdi de ortalikta deli gibi dolaniyor :))

Dua edin, guzel bir hafta, guzel bir dugun olsun :))

5 comments:

Mehtap said...

Blogunuzu baştan sona kadar hiiiç sıkılmadan okudum.( aynı gün de değil tabi:))MK evimizin oğlu oldu adeta.
Umarım çok güzel bir düğün olur.
Sevgiler

New York'tan said...

Insallah her sey istediginiz gibi olsun, evlenecek cifte mutluluklar :)

Yazmak iyidir... said...

Aaa hep söylemeyi unutuyordum. Evlenecek arkadaş var, gelinliğe sığma tavsiyen iyi olur demiştin. O zamandan beri aklımdaydı ama baktım düğün gelivermiş bile. İşte benim düğün tavsiyem:
Takma kirpik. Azıcık makyaj ve takma kirpiklerle acayip dramatik etki yarattım. Çok doğal oldu. Bir yerden buluverin, beğenmezseniz çıkarmakta bir sorun olmuyor. Lensle bile takabildim :)

TUANA BERRA' nin annecigi ... said...

Hersey gonlunuzce olsun insaallah...Yeni cifte mutluluklar dilerim.

tomurcuk said...

Allah tamamına erdirsin. Benden de bi tavsiye: internetten bride's emergency bag diye arama yapın, bir sürü lüste çıkar. O listelerdeki araç gereci gelinin yakınında olacak biri taşımalı. Misal: kalem leke çıkarıcı, iğne-iplik-çengelli iğne seti, yarabandı (ayakkabı vurmasına karşı), ruj, parfüm, bolca kahkaha ve neşe. Nikahı soğuk bir havada açıkta kıyılmış biri olarak diyebilirim ki, gelininiz kafasına hiçbir şey takmadığı sürece herşey süper gidecek, herkes eğlenecektir. Bir yastıkta kocasınlar inşallah.

x