Saturday, 25 July 2009

Şu sıralar..


Ayşecim, ben de sevdiklerime toz kondurmam, seni anlıyorum :D
Çakmasını da görmek isterim şahsen :)))

Şulecim, Oxford'a bir kere gittik ve orasını çok klostrofobik, boğucu, sıkıcı bulduk. Cambridge kat be kat güzel -bizce- bir üniversite şehri olarak. O yüzden kısa süreliğine İngiltere'ye gelenlere Oxford yerine Cambridge'i ziyaret etmelerini tavsiye ederim.

süpürgesiz cadı, biz de Almanya'ya gelmek istiyoruz, evleri değiş tokuş edip yer sorununu halledelim :D

Banucum, ben de senin gezi yazılarını zevkle takip ediyorum, seve seve yayınlarım elbette :))

Sevgili Meltem, teşekkürler :)) Bahçeye gelince, patates, sarımsak ve taze soğanları gidip gelip topluyor, yiyor ve dağıtıyoruz :) Heyecanla domatesleri beklemekteyim :)) Bir de böğürtlenler var, bir kısmı kesilmeyi bekliyor. Meyveleri toplanacak ama şu ara vaktim yok, misafiri geçirelim böğürtlenlere el atmayı düşnüyorum.

Şirinanne
, siz geleceğiniz tarihi ve kalacağınız yeri bildirin ben size özel, detaylı bilgi gönderirim :)

Kirpikteki Gözyaşı, teşekkürler, sana da iyi hafta sonları :)

1 comment:

süpürgesizcadi said...

Tamama süper olur neden olmasin :))))

x