Wednesday, 27 May 2009

(Hot) Supper Chilli F1

Çiçek açan süper acı süs biberi.

Her gün uğruyorum bahçeye, sulamak için. Hatta eve iş getirme pahasına işten erken çıkıyorum, bahçeyi sulamak için :) Yağmur yağsın diye dört gözle bekler oldum. Ama gece yağsa, sabah her yer günlük güneşlik olsa daha güzel olur tabi :D


Ne görürse hemen taklit ediyor :)

Patatesleri, çiçekleri açana kadar topraklamak gerekiyor.

Rokalar :)

Frisbee-Frizbi? öğrencisi :)


Anneannesiyle konuşurken :)

Yolların fatihi :) Şimdilik evi koridoru ile idare ediyor ama olsun :P




Elmalı tart yapmak istiyorum. Elinde güzel bir tarifi olan var mı?




video

Adam kendi kendisiyle dalga geçiyor :D

Bir süre önce, Türkiye'de iken nasıl babasını istediğini, nasıl ağladığını anlatıyordum bir arkadaşa, bizimkisi birden bire yüzünü buruşturup, "baba vağduuğğ" diyerek kendisini taklit etmeye başladı :)) Ben de koptum tabi gülmekten :D

11 comments:

New York'tan said...

MK uzamıs geldı bana :) abı havası gelmıs :), sana katılıyorum yagmur aksamdan sabaha kadar yagsın, gunduz gunes acsın, ben ıslanmayı sevmıyorum :)))

zerrin said...

Nerminle misir patlagi yerken izledik videonuzu,simdi de anne bebegi ac diye beynimi yiyor..ne tatlisiniz,yeni yasiniz kutlu olsun

Hülya'nın Tuna'sı said...

bi an gaza gelip hakkaten ağlayacak sandım
çok komik

Naile said...

sondaki video çok komik olmuş :)) bu minikler çok yaramazlar çoook

Banu said...

Esarcim, pazartesi gunu icin cok tesekkurler, iyi ki geldiniz! Hediye icin ayrica tesekkur ediyorum, cok zevklisin :)
MK yi simdiden cok ozledik!

Benim devamli kullandigim Elmali Turta tarifini veriyorum. Hem pratik hem de az malzeme istiyor:

Hamur icin:
1 paket margarin (oda sicakliginda, daha az da kullanabilirsin ya da sıvı yaglarla da karistirabilirsin)
1 yumurta
4 kasık seker
1 paket kabartma tozu
Aldıgı kadar un

Ici icin:
3 elma
tarcın
4 kasık seker

Hamurun tum malzemelerini karistirip yumusak bir hamur elde et. Sonra hamuru 2 parcaya ayirip bir parcasini buzdolabına koy (buzluk da olabilir, ne kadar sert o kadar iyi)
Bu arada 3 elmayı rendeleyip tarçın ve 4 kaşk seker ile karistir.
Dısarıda kalan hamuru yağlanmıs yuvarlak borcama yay ve üzerine elmalı ici hafif suyunu süzerek döşe.
Buzdolabındaki ertlesmis hamuru çıkarıp elmaı icin ustunu tamamen kapatacak sekilde rendele.
180 derece frında üzeri kızarana kadar pişir.
Soguyunca uzerine pudra sekeri serp.
Afiyet olsun :)

nilo said...

Son iki foto gerçekten süper:D

Mert'im said...

Bendeki taride BANU'nunkine çok benziyor dene gerçekten çok güzel olur

zeynep said...

yalanda ağladığını şaşırıp gerçekten ağlayacak sandım:P

elmalı turta yada elmalı her çeşit kurabiye falan istersen zeytinağacında var. defalarca denedim, gerçekten çok lezzetli, zeytinyağı yerine sıvıyağ kullanmak da mümkün.tariflerin hiçbirinde margarin yok.

http://www.zeytinagaci.blogspot.com

Ayşe said...

cekmeyin kaardesim, butun karizmayi cizdirdin be anne, naapiyosun... anladik, agliyordum, Allah allah... :))

ay esra cok komik bu oglan ya... demek gayet bilincli yapiyormus turkiyede yaptiklarini... dikkat et valla. :)

bu arada yollarin fatihi ve rampa olayi serbest cagrisim yapti: rampalarin ustasiyim, gozlerinin hastasiyim, der MK.

Kremali'nin annesi said...

Esracim biberlerin disi beni yakti, insaallah ici de seni yakar:))

Bir de o nasil bir savurma oyle yahu?! Kollari gectim ellerinden tutup da savurmus babasi MK'cigimi:(

sühendan said...

Esra bu çocuklar çok alem yaa...Emin e de "ağla" diyoruz Mk gibi ağlama taklidi yapıyor.Sonra "şarkı söyle" diyoruz.Ağlamanın ardından kendi çapında uydurduğu şarkıyı söylüyor.Tam tiyotrocu bunlar diyorum...

x