Sunday, 10 May 2009

Lazy Day

Gül ve Meral bu hafta sonu bizi yalnız bırakmadılar sağolsunlar. Bugünün *Pazar* güneşli olmasını fırsat bilip kapağı en yakın parka attık.






Uzunca bir süre bizim yanımızda takıldı ama canının sıkıldığı da belli. Zorla tek tek bizi kaldırıp oyun oynatıyor, top attırıp koşturtuyor vs. Bir süre sonra ilerde kalabalık bir grup belirdi, top oynayan. Yavaş yavaş onlara yaklaştı. Bir süre sonra da ekibe takılıp top çevirmeye, kaçan tenis toplarının peşinden koşmaya başladı. Ben de uzaktan uzaktan izliyorum. Bizi arayıp sormak yok, şurda bi anne vardı, Gül-Meral vardı, gidip bir kontrol edeyim hala ordalar mı demek yok :)) Gidip almasam milletle kalkıp gidecek nerdeyse :)) Bir ara baktım milletin kucağında geziyor, ağacın altındaki hatunlarla muhabbet ediyor, gidip toplayayım dedim. Pek memnun olmadı ama n'apalım :))

4 comments:

Ayşe said...

ayse "annesi buna bi kardes lazim" der ve cikar. elvis has left the building. anneler gunu kutlu olsun.

Crebro said...

menun olmazlar. Çok sosyaller çook.

ipek aral kişioğlu said...

Geçmiş anneler gününüz kutlu olsun. Fotoğraflara bakarken ve yazınızı okurken bizim geçen cumartesi günü yaptığımız mangal keyfi aklıma geldi.Yaprak koşuşturuyor, ben peşinden sürükleniyordum, sonunda pes ettim, o da gitti başka ailelerin topları ve çocukları ile oynamaya. Oynamak değil de zapdetmek desek daha yerinde olur herhalde :)

Sevgilerimizle,

İpek & Yaprak

arzu said...

Esracim bu oglan cok seker Masaallah!ya senin anlatiminda ayrica cok guzel, her daim yuzumde tebessum okuyorum yazilarini:)

x