Saturday, 9 May 2009



Gecen pazar bahcede cekilen videosu :)

Fener kac atar?
Beesssss!

Normalde bir de elin kaldiriyor bes yaparak :))

Bu sabah 10"da esimi Gana'ya yolcu ettik. Insallah cabucak gidip gelir, islerini halleder, biz de MK ile sorunsuz vakit geciririz burada.

MK babasinin bavulunu hazirlamasina yardim etti :) Babasini havaalanina goturen taksinin arkasindan el salladi. Baba ucaga binecek, ise gidecek, 1 hafta sonra gelecek diye anlattik surekli.

Babasi gidince sitenin bahcesinde oynadi, zipladi, kostu. Eve geldigimizde birden aklina geldi, baba-baba diye panik oldu, biraz agladi ama sonra gecti :) Simdilik kabullenmis gorunuyor, bakalim.

Bugun Meral ve Gul gelecek, aksam bizde kalacaklar. Yarin bahcemizde kahvalti etmek istiyoruz, yagmur yagmazsa :))

Yagmur yagmasin, keyif yapalim istiyorum; ama ayni zamanda yagsin, patateslere, sarimsaklara, marullara yarasin istiyorum. Anliyor musunuz beni? :D

7 comments:

Ayşe said...

o en son karedeki bakis bitirdi beni...
fenerliyiz galiba? aferin MK'ya, iyice gozume girdi.

firdevs said...

doner istiyorum ama etsiz olsun :p

Nihan said...

Allah kavustursun Esra...

ruhdagı said...

M.K yı o videodan çekip mıncıklamak istiyorum :)
Babasına çabuk kavuşmasını dilerim. Yokluğu bu sefer çok sarsmaz umarım.
Sevgiler.

Bulunurhintkumaşı said...

Yaaa gitmesin babalar böyle uzaklara:((

Nihan said...

Happy Mother's Day Esra ama İngiltere'de farklı birgün de kutlanıyordu Anneler Günü değil mi?

ela selin said...

Allah kavustursun...
Anneler günün senin de kutlu olsun sevgili Esra..

x