Tuesday, 12 May 2009

Before/After

7 Mart 2009



9 Mayıs 2009

Eh fena iş çıkarmamışız di mi? :)
Başta eşim olmak üzere Meral&Burcu&Gül'e katkılarından dolayı teşekkürü borç bilirim :))

Keşke ektiğim ürünler de yabani otlar gibi bereketli olsa :D

Kulübenin etrafındaki böğürtlenlerin çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum. Bir yandan böğürtlenleri toplayıp bir yandan kesip temizlemek istiyorum yaz sonunda oraları.

"Acaba bu mu, yoksa şu mu?"derken dün patatesleri ektiğim yerde 4-5 tane yeşillik gördüm ki patateslerin yaprakları olduğu belli. Internetten resimlerini arayıp baktım, yanılmamışım :) Komik bi durum tabi :)))) Acaba bu patatesin sapı mı değil mi diye internete bakıyorum. Şu internet olmasa napacakmışım bilmem :D

Yalnız şu kekikleri bi tutturamadım ya. Dördüncüye ekeceğim, bakalım.

16 comments:

Zulfiqar Ali Shaikh said...

http://zaviews.blogspot.com

Welcome to my website! On this site you will find information regarding NeWs I made this website to share the information from Pakistan n around de world to give you a better understanding. Feel free to leave Message on my Guestbook.


Thank you for visiting, I hope you enjoy your visit.

Zulfiqar Ali Shaikh

Ayşe said...

eline saglik... artik patateslerinin yemegini yemegi nasip etsin Allah... :)))

Aygül said...

Esracım bereketli olsunlar:))afiyetle yiyin inşallah.Böğürtlenlerden bizede lütfeynnnnnn:)Yerimize MK yesin ona vitamin olsun

Zevü said...

Ben de pencere önüne konan hazır tohumlanmış topraktan aldım. İçinde nane tohumu var.Taa geçen haftaya kadar hareket yoktu. Birden mikroskobik ölçülerde bikaç yaprakçık-ımsı belirdi. Ödüm kopuyor kargalar didikleyecek diye. Yaprakların ne olduğunu da anlayamadım.
Ama asıl karizmayı, 3 yıldır 4 yaprak halinde uykuda duran aşk merdiveni çakabilir. Çılgın gibi çürümüşleri temizlicem derken, elimde koccca saksıdan 1 cmlik bir kök ve o 4 yaprak kalmıştı :) Saksıya ektim, bolca çiçek çıldırtan sıvılardan ve su döktüm falan. Ortamı da uygun bu sefer. Vee 2 tane filiz belirdi. Ve ne oldukları da belli değil. Bi şekil bulaşmış yabani ot da olabilir. Gebericem meraktan.
Patatalar nasıl olcak acaba senin?!

Zevü said...

Feysbuttan sana cevap yazıcam, insan gibi yazim diye bekliyorum, vakit ayırmayı filam :D

Rahsan Collyer said...

Esra, gübre işine girdin mi? Hayvan gübresinden bahsediyorum. Orada nasıl bu işler bilmiyorum ama biz mutlaka bir kaç çuval koyun gübresi alıp koyuyoruz sebze fidelerinin dibine. Satılıyor mu orada da?

Naile said...

Bakarsan bağ, bakmazsan dağ dedikleri bu oluyor. Çok güzeller emeğine sağlık.

tomurcuk said...

Maşallah! Geçen yaz ahh ah benim de bi bahçem vardı :) Türkiye'de en çok bu bahçecilik işini özlüyorum. Diyorum arkadaşlara böyle bi iş yapsak süper olur, benimle dalga geçiyorlar. O ayrık otları gerçekten feci bi bela, sen yoluyorsun onlar çıkıyor. Ben en sonunda Gardens Alive'dan toprağa zararlı olmayan, organik bi solüsyon almıştım, ama o da çok işe yaramadı. En iyisi çapa yapmak, bel ve kollara kuvvet. Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama internetten ektiklerine gelebilecek böcekleri şimdiden araştır derim ben. Ben kabak ve salatalıklarımı squash beetle denen zararlıya kurban verdim. Organik ilaçlar var, erken davranıp onlardan kullanmak lazımmış. Hadi bakalım bol bereketli olsun bahçeniz :)

Hülya'nın Tuna'sı said...

bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur'un canlı örneği gibisiniz vallaha.

New York'tan said...

Fark bariz sekilde ortada, Tebrikler, afiyetle yiyin insallah ektiklerinizi :))

sümeyye said...

valla sürekli takıbımde oldugunuzdan bu postu görür görmez aklıma o kura gününüz geldi ve ''vay be bahçe alınalı o kadar olmuş mu dedim'' :)))

meltem said...

ESROSCUM,

ELLERINE SAGLIK:)))TABIKI EMEGI GECEN HERKESIN ELINE SAGLIK...SISIM ORDAN BOZULMASIN:)))

NE ZAMAN BOGURTLEN RECELLERINI YIYECEGIZ??:)))

Ozgur said...

Tebrik ediyorum, gipta ediyorum:)
sevgiler...

Yelda said...

Canım nice yaşlar diliyorum oğluna
Sağlıklı, mutlu, sevgiyle dolu nice yıllara
Sevgiler

Bilgi said...

Bereket dilerim... Ellerinize ve dilinize sağlık..
Zeynep

sibelinsu said...

çok güzel....çok özendirici...ellerinize sağlık

x