Friday, 13 March 2009

Maydanoz

Hangi sebze hangi ayda ekilir tablosu.


Çarşamba bahçemize gittik MK ile. Oyalandık biraz. Oraya götürüp bırakacaklarım vardı, onları bıraktım. Pazar günü hava güneşli görünüyor şimdilik. Bakalım, kızlarla ne kotaracağız? :))

Yeşil Çizmeli Memed Ağa :))

Kırılmış, kaldırıma düşmüş..


Bugün evden çalışıyordum, MK da benimle. Geçen seferlere göre çok sakin bir gündü :) Kendi kendine oynadı, tv izledi. Sırf ses etmesin diye ben de hiç bir şeye sesimi çıkarmadım. Akşam 5 olduğunda ikimiz de ekran zehirlenmesi geçirecektik, kendimizi çimenlerin üzerine zor attık :)

Geçen hafta sonu Gül burdaydı, sağolsun bana çok yardımı oluyor. Pazar günü oynadı MK ile, ben de çalışabildim biraz. Başkasıyla oyalandığını görünce bloga yazmış, burada yaşayan başka arkadaşlara da haber vermiştim, müsait olan var mı diye. Sağolsun Banucum, yoğun ödev ve projelerine rağmen zaman ayırdı bize. Bütün gün MK ile koşturdu durdu evin içinde :) Çok yorduk onu. Çok ama çok teşekkür ederim, bir kez de burdan :)) Fotolar gelecek, çok yakında :))

İşte maydanozlar. Sizce kafalarını koparma zamanı gelmiş mi? :P Hepsini en baştan ekip, bu sefer başka bir ortamda bekleteceğim. Nane -yine- olmadı bu arada! Ne zormuş onu tohumdan çimlendirmek! Artık bahçesinde bulunan birilerinden kök olarak alıp ekmeyi düşünüyorum. Halbuki ne kadar kolay yetişen, hatta biraz dokunduğu yeri hemen istila edip orda bitiveren bir bitki...

8 comments:

devrim said...

slm
Ne zaman ne ekilir kagidini net goremiyoruz :) belki işimize yarar.Bize daha net nasil ulaştırabilirsin? Senden aldığım gazla bende bu ekim işine girmeye karar verdim :)

Minel said...

Ya benim anneannem balkonunda eski yağ tenekelerine kendince birşeyler diker,alır otun birini diğerinin yanına basar bir bakmışız hoop maydonozlar büyümüş,naneler,fesleğenler büyümüş:)sanırım bu iş özenince olmuyor:)anneannemin balkonubu bir görseniz,eski büyük yağ tenekelerinin içine özensizce ekilmiş naneler ,maydonozlar boy boy:):)kuru soğanların kafası yeşillendimi?tenekenin içine gömerr hopppp yeşil soğan kolum kadar olmuş:):):)dedim ya bu işler özene gelmiyor:)


Bu arada uzun zamandır takip ediyorum ama ilk kez yorum yazıyorum

Sevgiler

Güneşligünler said...

Merhaba canım, Bahçe işleri tam gaz ilerliyor demek, ne güzel. Ben de tohumlara sadakat kampanyası var buğday derneğinin oradan edindiğim bir semizotu tohumum var onu çimlendirmek istiyorum. Şimdiden çok heyecanlıyım, bir bahçemin olması benimde ilerisi için hayalim. Seni kutluyorum, harika bir iş başarıyorsun. Tablonun daha okunaklı halini merak ediyorum ben de. :)

Aklımdakiler... said...

Merhaba, daha erken maydanozlarını biçmek için, önce maydonoza benzeyen yaprakları beklemen lazım. Bunlar şimdilik otcuk gibi:-)

Hülya'nın Tuna'sı said...

esra selam
kiralık arsayla ilgili heyecanını ilgiyle okuyoruz,eşimle birlikte :))
bizim bey sorar ben de yazarım: bu arsa nasıl korunacak? sen ektin diktin diyelim. mahsülünü nasıl koruyacaksın? sen biçemeden başkası biçerse marulları domatları?

Salincakta Iki Ki$i said...

mk gecen yil ne kadarda tombismis, yanaklar elma gibi tam isirmalik :)

maydanozlar bu sefer olacak gibi bir his var icimde :)

Salincakta Iki Ki$i said...
This comment has been removed by the author.
Crebro said...

MK'nın geçen yıl çekilen fotoğrafı çok tatlı. Arel'de böyle tombiliydi :)

Ben de bu yıl semiz otu ekmeyi düşünüyorum. Ama daha çok erken burası için.

x