Tuesday, 10 February 2009



Yürüteci her gördüğünde mutlaka binmek istiyor :)

Maydanoz, acı biber, organik domates ve kekik tohumlarımız hazır. Geçmiş yıllardan saksılarımız da tamam. Tek eksik toprak. Bir türlü alamadım. Kimisini bu ay içinde ekebileceğim. Kimisi için mart ve nisanı beklemem gerek. Buldukça başka sebze ve otların tohumlarını da almalı. Daha önce defalarca nane yetiştirmeyi denedim ama bir türlü çimlendirememiştim. Çok zormuş tohumdan çimlendirmek.

Havalar çok soğuk. Evden dışarıya adımımızı atamıyoruz. Soğuk+yağmur. Ne kar yağıyor :( Ne de bahar geliyor :(

14 comments:

Ayse said...

ay benim yakisikli MKcigim, masallah annesi buna...

ya ben bitki cicek yetistirme ozurluyum. en ufak ciceksiz yesil bitki bile 1 ay icinde mefta oluyor ellerimde... tabi bunda bu amerikanin basik, az gunes goren (zaten ne kadar gunes var ki sunun surasinda) evlerinin de sucu olabilir... belki soyle gunes goren buyuk camli bir yer olsa olabilir.

ya benim 40 dolar dediklerim essential oil galiba, anlamadim ne diye o kadar pahali, var cambridgede body shop haftasonu alir yaparim.

tomurcuk said...

Otomobilleri seviyor ya, naapsın şimdilik yürüteçle idare ediyor F1'e girene kadar.

Fesleğen de deneyin, güneşli yerde çok azgın oluyor, mis gibi kokuyor.

yok ki said...

Annesi,
Senin blogunda bebis diye bahsettigin MK koca adam olmus. Su ilk fotograflara bakinca aklimdan gecen sey oldu bu. Dogumundan beri buyumesine sahitlik ediyor olmamdan herhalde cok duygulandim :)
Sevgiler

banu said...

MK'cim hakikaten kocaman adam gibi çıkmış. maşallah :)
Nane'yi ben bahçede yetiştiriyorum. Maydanoz vs. ye gore inanılmaz su istiyor. ne kadar çok sulanırsa o kadar çoğalıyor. hatta o yüzden yağmur oluğunun altın serperim tohumları...

Sabahnur said...

Büyük adam MK :*

Buralar da öyle Esracım,yağmurrr yağmurr,
neyse barajlar dolsun da gerisi muhim değil:))

bettlejuice said...

Küçük beyefendi:) Tek oyuncak kesmemiş ikisini birden çekiyor:)

Anne ve Bebisi said...

Aysecim, burda da evler oyle maalesef :( Camin onune koymustum daha once, guzel olmuslardi. En guzeli bahceli evler tabi:) Sana, bana, isteyen herkese nasip olur insallah :D

Sevgili tomurcuk, sanirim haklisin :D Feslegen de alayim en kisa zamanda, tesekkurler ;)

yok ki, ben de su blogun ismini degistirsem mi artik diye dusunuyorum :D Ben de dogumlarindan beri takip ettigim bebis-cocuklari sanki komsumun, arkadasimin cocuklariymis, aillemizden birileriymis gibi goruyorum :) Garip su net alemi vesselam :D

Sevgili Banu tesekkurler :) Hizla buyuyorlar, hele 18 aydan sonrasina yetisemiyorum :D Ah bahce olsa :)) Sitenin bahcesine eksem, health&safety geregi sokup atarlar :D Bu konularda cok takintililar. Hersey standart :)) Arkadaslarin bahceye ekebilirim bak ama :P Tekrar tesekkurler :)

Haklisin sabahnur, kuraklik olmasin aman. Kis sert gecti, yaz guzel gecer diye umut ediyorum.

Anne ve Bebisi said...

bettle juice:))

ruhdagı said...

Bu MK her fotoğrafta daha bir yakışıklı ya!

Önceleri sessiz ama derinden, hamileliğinizden beridir takipteyim. İnsan çok garip oluyor bazen. Bir çocuğun doğmasını ve büyümesini takip ediyor olmak çok hoş bir duygu. Kim bilir siz neler hissediyorsunuz ve ebeveynlik bir insana neler katıyor?

Öpücükler MK'ya bolca selamda size :)

Anonymous said...

ben evde yokum ama bızde mısafır var :P

New York'tan said...

Sizde havalar guzelken bizde kotuydu,simdi bizde bahar gibi :)
Ben severim cicekleri,yesilligi feslegen yetistirmeye calismistim ama olmadi, hayalim portakal agaci almak harika kokusu var hele actiginda Ahrar'in yolmayacagini bilsem hemen alirimda :))
MK'yi optuk abi oldu artik :))

Şahane(Kral Çıplak) said...

Bir bilse o yürüteçte karizmayı çizdirdiğini yanına yaklaşmaz ama daha bilmiyor öyle şeyler annesi:))

mummy said...

:)Herşeyiyle küçük adam:)

Şu hengamede bi de bitki yetiştiriyosunuz ya bayılıyorum ya siz gibilere..Bitkilerden şöyle dursun saçlarıma bakamıyorum aylardır:)Ya da ben de var bi anormallik...Yetişemiyorum yetemiyorum hiçbişeye..

ONLARUYURKEN said...

mehaba
harika bir bloğunuz var,
benim hayrette kalışım yürüteciniz nasıl sağlam kaldı.benim çocukların hiç birinin yürüteci iki aydan fazla dayanmadı,çocuğun daha ihtiyacı bitmeden yürüteçlerin işi bitti her seferinde,:)
sevgiler

x