Tuesday, 3 February 2009

Snow


Bütün gece kesintisiz devam eden kar yağışından sonra sabah böyle bir manzaraya uyandık :)

Son 18 yılın en yoğun kar yağışı imiş.

Senelerdir böyle kar görmemiştim.

Bu yıl hep olmasını dilediğim bir kar yağışıydı, teşekkür ediyorum :)

Umarım bahar ve yaz için olan dileklerim de gerçekleşir :)

Tabii sürücülerinin ne kelime dağarcığında, ne arabasında zincir, takoz, çekme halkası gibi 'şeyler'in bulunmadığı, senede olsa olsa 1 gün, o da yarım saatlik kar yağışından fazlasına alışkın olmayan (onda bile hemen günlük hayat, ulaşım sistemi etkilenen) Londra'da kelimenin tam anlamıyla hayat durdu :)

Ulaşım araçları iptal, okullar tatil..

Hep birlikte arabayı temizlemeye, fotoğraf çekmeye, eh biraz da karın keyfini çıkarmaya indik.

Bizim kardanadam :) Bu fotoğrafı BBC'ye gönderdim belki yayınlanır diye ama gün içinde yayınlanmadı. Bi dakka, bir daha kontrol edeyim :)) ühüüüü yok maalesef :P Ama şunlara bir göz atın derim : bbc pictures

Kardanadamımız işe giden baba sebebiyle yerle yeksan olunca malzemeleri mahallenin çocuklarına verdim. Bu da onların kardanadamı :)

Soğuğu pek sevmediği için hoşlanmadı kardan :) Evden, camdan izlemek daha çok hoşuna gitti. Biraz daha büyüdüğünde birlikte daha çok eğleniriz inşallah :)

Eve girerken, kurabiye yapmak karlı havanın şanındandır diye kendi kendime gülerek düşünüyordum ki iş arkadaşımdan telefon geldi. Ulaşım araçları çalışmadığı için 3-5 kişi hariç kimse gidememişti. Evden çalışabiliyor olmanın ayrıcalığı ile iş başa düştü :)) Son dakika gelişmesi olduğundan MK'yı bakıcı teyzesine yollamadan, yani hem ona bakmayı, hem de çalışmayı denemeye karar verdim. Oldukça cesur bir girişimdi, kendimi takdir ve tebrik ediyorum :))

Eh çok kolay olmadı tabi ama eskiye oranla daha kolaydı kesinlikle. Yine de, neden yanıbaşında olduğum halde onunla oynamadığımı anlayamayan oğlumu oyalamak kolay olmadı. Kesintisiz yağan kar ve dışarıda neşeyle oynayan çocukların oyalama konusunda epey katkısı oldu tabii :))

Tabii bir de, bilgisayara dokunmamak şartı ile ne isterse yapmasına izin vermenin de :))

Bilgiç Şirin :)

Nedense şu arabaları benim laptop'ın üzerinde sürmenin keyfi hiç bir şeyde yok oğlum için :)
Bu arada, ekmek,eğitim ve eğlence teknemin teklediğinin ispatı arka fonda :)) Yaşlılıktan dökülen dişler :)) Bazı gençlerin bu süreci hızlandırdıkları da yadsınamaz tabi :D

Akşamüzeri..

İş sebebiyle günboyu dışarı çıkamayınca akşam eşimin iş dönüşü kısa bir market alışverişi yapalım dedim. Dönüşte bizi günün son ve en bomba kardan adamı karşıladı :D

Düşündüm de, bir de bunu göndereyim bbc'ye :D

Bir de karı-koca kartopu savaşında kendimizi kaybedip çocuğu unuttuk :P Babasının attığı kartopunun, benim eğilmem sonucu oğluşun omuzuna denk gelmesi, acıtmasa da oğluşun ne olduğunu anlamayıp sendelemesi ve akabinde yaygarayı koparmasıyla muhtemelen bu kışın tek ve en güzel kar keyfine hoşçakal dedik :))

19 comments:

Ayse said...

esra su anda "osman beni isinla (cem yilmaz esprisi- isin makinasiyla ilgili)" olayinin gercek olmasini istedim... sen su oglunu arada bana isinla... Allah nazardan korusun, yiyicem ben bunu ilk gordugum yerde...

o kardanadamla tek resimlerinde elindeki havucu mu yiyor MK? havucu seviyordu dimi?

bilgic sirin'e de bayildim bayildimm. kirmizi gozlukler senin heralde, cok begendim. gule gule kullan.

ben de artik "major snowstorm" olmasin diye dua ediyorum, ama kesin olmayacak duaya amin diyorum cunku daha nisana kadar yolu var karin bizde!

Nihan said...

Cok ozendim Esra, ne oour buraya da yagsın kar...

Magissa said...

Uff ben de çok kıskandım, bizde sadece çisil çisil pis bir yağmur var..

Bizim için de mıncıklayın karları!

Kirpikteki Gözyaşı said...

Süper fotolar Esra! İstanbul'a gelir mi oradan kar??? Bu sene kar göremedik biz. Tadını çıkarmaya devam edin:))) Öpüyorum sizi:)

annesininoglusu said...

biz de kar istiyoruuuuz:))

Sabahnur said...

Esra,super fotolar ,içim gitti karlarda yuvarlanmak istedim:))

mkyi da isirmak istedim:)

KeLeBeK said...

bilgiç şirinee, süper karlara bayıldımmmm
bu arada dişleri dökülen zavallıya da üzüldüm, her evde olağan görüntüler bunlar :)

tuguna said...

ne guzel eglenmissiniz, biz de erimeyen kar istiyoruz.

Anne ve Bebisi said...

Aysecim yalniz bak aradaki saat farki sorun olmasin sonra :P Buranin saati ile sabah 8-10 arasi gondereyim sana :D

Nihancim, senelerdir bu kari bekliyordum :)) Insallah subat cikmadan Istanbul'a da yagar.

Sevgili Magissa, size de diliyorum en beyazindan ve yogunundan:)

KGcim, bize Rusya'dan geldi, size de gelir insallah :))

annesininoglusu, gondereyim biraz :P

sabahnurcum, ben senin yerine hemen isirayim MK'yi :))

KeLeBeK, her seyin bir omru var degil mi? :)

Tuguna, su an gunesli hava :)) Bakalim, persembe aksami yine kar yagisi gosteriyor heheheh :))

Güneşligünler said...

Esracım bayıldım bu paylaşımına. Ne kadar güzel kar kareleri bunlar. Kardan adamınız çok güzel olmuş. BBC ayıp etmiş bence yayınlamamakla. :) Keşke burada da yağsa kar, öyle özledim ki. Bu arada ev halleriniz çok sevimli. Hele Bilgiç Şirin muhteşem. Öpüyorum seni ve MK'cığı kocaman.

Kurabiye Perisi said...

Resimler o kadar harika ki; orda olduğumu hayal ettim. Inşallah buralara da bir an önce kar yağar..

Nihal said...

Yaa biz de kar istiyoruz. Oğlumla kar topu oynamak istiyorum bendeeeee..
Bilge şirin de pek tatlı. Gözlükler pek yakışmış...

AYSUN said...

Süper görüntüler Esra yaaa... keşke İStanbul'a da yağsa... Bu kadar olmasında yarısı kadar:P

Çok soğukmuş galiba sabah haberlerde dinledim... Allah yardımcınız olsun...

firdevs said...

2 gun once burda da kar yagdi :) daha 10 dakika olmustu kar yagmaya baslayali bizim kapinin onunde kaza oldu . insanlar kar yagisina alisik olmadiklarindan tedbirsiz yakalandilar ..

mk biraz daha buyuyunce kesinlikle daha cok egleneceksiniz :)

duygu said...

ben artık karı soğuk, pamuk gibi ve beyaz bişi diye tanımlıyorum. zira biz artık kendisini göremez olduk... çok kıskandım fotoğrafları... bir dönem 4 ay gibi kısa bir süre evden çalışma imkanı bulmuş biri olarak da ençok bu şansını kıskandım... :)
fotoğraflar ve fotoların mankeni harika... size bayılıyorum...

Kremali'nin annesi said...

Esracim, banner resmi ne guzel olmus! Resmi cekeni de cekileni de kocaman opuyorum:)

Bu arada, biz de gecen gece ailecek disari ciktik kardan adam yapmaya, ama hayal kirikligina ugradik. Niceligine aldandik yapariz dedik. Megerse bizim karin nitelik sorunu varmis. Annemin taa en basindan ongorup dedigi gibi bizim kar kum gibiymis, kardan adam yapmaya musait degilmis:( Neyse, esim kardan araba yapti onun yerine:)

Yasemin/Beril said...

Keşke şimdi Londra'da olsam. Ne güzel manzara, hele o kardan adamlara bayıldım. Sabah yürüyüşlerimde Capital Fm dinliyorum. Dün sabah 20 yıldır böyle kar yağışı görülmedi diyorlardı.Darısı başımıza. MK'ya kocaman sevgiler

Isil Simsek said...

ne guzelmis kardan adaminiz :)

nilly said...

Esra MK buyudukce cok cok daha tatli oluyor. Hele "bilgic sirin" fotografi super. Bu arada sen nasil fotograflari o kadar buyuk koyabiliyorsun?

Kardan adaminiz ve bilumum kar goruntuleri de ayrica cok cezbedici. Her nekadar su gunlerde yasadigimiz bahar havasindan cok hosnutsamda karda yurumeyi cok ozledim.

x