Sunday, 1 February 2009

Regent's Park

Pazar gunu hava (-) derece olacağı ve yoğun bir kar yağışı başlayacağı haberini aldığımız için cumartesi gününün güneşli havasını kaçırmak istemedik.

Önce park manzaralı arabada Türk çayımızla kahvaltı edip, sonra da; ödül kazanmış çiçek bahçeleri olan, Londra'nın göbeğinde 2 kilometrekarelik alana yayılmış Regent's Park'ın sadece küçücük bir alanını, "Aman Allahım, şimdi böyleyse yazın kimbilir nasıldır?" hayranlığı ile gezdik.

Babasını kovalarken..

Sosyetik parkın ördekleri bile sosyetik :P

Emeklinin sesi :)

Onlarca değişik gül çeşidini gruplar halinde dikmişler. Her birini de ayrı ayrı isimler vermişler. Bunların ismi de Emeklilerin Sesi, Türkçe'ye uyarlarsak; Emeklinin Sesi :))

Yazın gelsek hangi çiçeğin, hangi böceğin resmini çekeceğimizi şaşırıp deli gibi ordan oraya koştururuz sanırım :)



Saklambaç.








O yokuştan 50 kere koşarak indi çıktı :)






**********************************

Bu öğleden sonra kar yağışı başladı. Ara ara devam ediyor. Şu an tam bahçe karlar altında. Hava durumuna göre bu gece saat 10'dan yarın öğleden sonra 4'e kadar neredeyse kesintisiz kar yağışı bekleniyor. Eğer güzel yağarsa her yer karlar altında kalacak :) Umarım yarın oğlumla dışarıda karın tadını çıkarabiliriz :)

Akşam 5'te başlayacak yağmurla da sanırım bu yılın ilk ve son karı olacak :)) Ertesi gün güneş var çünkü :) Ah şu Londra'nın havası :)))

19 comments:

KEO said...

harika fotoğraflar Esra! biz çıkaramadık siz çıkarın karın tadını hadi bakalım:)

Ayse said...

ayyy ayy- bu cocuga kursun dokturelim nazar deymesin... :P (Sanirim kursun nazar ciksin diye oluyordu- neyse) her halukarda nazar deymesin...

o saklambac fotosundaki surat ifadesi nedir? cok ciddi?

bir de o tumsekte otururken ki foto super olmus... hulyali hulyali bakiyor- bir siir okuyuvericek gibi! :)))

bizde bu haftasonu guzeldi, ama haftaya kar bekliyoruz biz de... :(

tuguna said...

fotograflar cok guzel. MK ne guzel poz veriyor oyle tasin ustunde. nasil yakisikli:)

Ayşe said...

muhtesem bir yer ve fotograflar harika!!...esra ne guzel bir parkmis oyle ve masaallah cok da guzel vakit gecirmissiniz, kar kapiya gelmeden gitmekle iyi etmissiniz:)

duygu said...

off yaa nutkum tutuldu resmen... harika!!!

sumuklubocek said...

su ayakkabilarin bir hikayesi var mi acaba???

Mısır Patlağı :) said...

Fotoğraflar enfess : )

En çok babasının onu sırtında tuutuuğu fotoyu beğendim ben kuşunda havalanması süpper görüntü olmuş brde seni görsem esracım nerelerdesin sn : ) Sevgiler.

Anne ve Bebisi said...

Sevgili KEO, tesekkurler, insallah:) Senelerdir kardan adam yapmak icin bekliyorum:P Buraya kar yarim saat yagar, sonra da yerden kalkar:) Umarim yarin her yer bembeyaz olur :)

Aysecim, dokturelim onlem olsun :) O tumsekteki fotoyu kendisi geldi, oturdu, ozel poz verdi:) O esnada bu cocugu bir mankenlik ajansina yazdiralim diye konustuk :D

Siz kara doymussunuzdur, en kisa zamanda size de, bize de bol gunes, sicak gava diliyorum :D

Tesekkurler tuguna:)

Tesekkurler Aysecim, daha guzel yerleri gezmek size de kismet olsun :))

Bizim de duygu :) Baharda kim bilir nasil guzel olur diye de agzimizin suyu akti :D

Iremcim, zannetmiyorum :D Parkta cok genis futbol oynamak icin sahalar var. Fotograflarini koymadim ama cok futbol oynayan insan vardi. Onlardan birisinin arkadasinin ya da arkadaslarinin marifetidir belki de :D Hikayeyi de iki dakikada ben yaziverdim :P

Tesekkurler misir patlagi. Ben kameranin arkasindayim :D

Burcu said...

cok guzel fotograflar, MK da cok seker bakmis tumsekte poz verdigi resimde :) Super dusunmussunuz cumartesi cikmakla, cok soguktu hava bugun.
Guzel de kar yagiyor hala; insallah yarin sabah super kar olacak :)
Bir de kar tatili olsa daha da guzel olurdu :)

Kremali'nin annesi said...

Ah Esra, bayiliyorum sizin bu guzel kacamaklara. Hayirlisiyla bahar gelse de biz de vursak kendimizi yollara, parklara:(

Resimler her zamanki gibi harika. Kremalim ile hemen hergun girip bakiyoruz, kaardiis bugun neler yapmis diye:))

Eren Derin said...

Yine muhtesem güzel fotograflar, eline saglik ;))
Sizin oralarin parklarina, bahcelerine de bayiliyorum :)) Hyde Park'a bayilmistim.. Oglus büyüse de yine bir London yapsak :))

KeLeBeK said...

harika fotograflar günü çok güzel özetlemiş yine
istanbul, dolayısıyla bizler bu sene kar göremedi malesef :(

eviminnuru said...

negüzel fotoğraflar negüzel yerler ... çok güzel kareler yakalamışsınız maşallah....sevgilerimle

Evrim Ozkan said...

çatının tepesinde o ayakkabıların ne işi var anlamadım. resimler şahane.

Güldem said...

oğlanların anne ile aşkları tamam ama babaları ile olan o inanılmaz bağlarından etkilenmemek imkansız.MK ya anneli babalı uzuuuun ömürler dilerim:)
ve böyle bool gezmeli tabii:)

Ozgur said...

Muhhhteşem fotolar. Bayıldım, bayıldım. O ne güzel bere öyle:)

Crebro said...

Mk yine çok yakışıklı.Park çok güzelmiş. Ben bu parkı gezmemiştim. Bizim burada nisan ayında hava böyle olabiliyor :)

New York'tan said...

Fotograflar super, takvim yapraklarina bakiyormus gibi hissettim :)

arzu said...

Esracim fotograflar harika! VA'daki parklar geldi aklima, ben o donemde bekar-ogrenciydim, dogasal gezileride pek sevmezdim, simdi dusunuyorumda harika yerlermis:)

x