Wednesday, 4 February 2009

Next Day

Dün -Salı günü- çalışmam gerekmiyordu, kar da daha yerden kalkmamıştı. Bakalım bugün ne tepki verecek dedim.


Sitenin bahçesinde yokuş bir yer bulduk :))






Evden tepsi getirmediğime pişman oldum :D





Anneye kartopu hücumu :))

Burada koşa koşa, yeni fark ettiği, yoldan geçen arabaları izlemeye gidiyor :)

Çizgi film izliyoruz birlikte, çocuk ve annesi bahçede konuşuyorlar. Arka planda, evin köşesinden burnunun ucu görünen bir ara. Dikkatinizi çekiyorum, arabanın tamamı ya d ayarısı falan değil, ön kaporta görünüyor sadece. Bizimkisi heyecenla, anneaa anneaaa! Parmakla ekran işaret edilip, ağaba!

:))

Kitap okuyoruz, kocaman sayfada binbir değişik resim. Ama hemen farkedilen tabii ki küçük bir araba resmi :)) Kitabın başka sayfasını açmaya olanak yok. Sadece o sayfa açılıp bir milyon kere araba gösterilerek sevinçle ağaba, ağaba, ağaba nidaları atılır :)

İğneden ipliğe bir evin ihtiyacı olan her şeyin bulunduğu ürün kataloğu sürekli sürüklenerek getirilir, ağğaabbaa emri ile çocuk oyuncaklarının araba resimleri olan sayfaları açılır, sonra da zevk ve heyecanla ağğaaba, ağğabaa diye resimler tek tek sevilir, okşanır :))


**********************************

Bir ara gece uyanmalarından çok bunalmış, yanımdan yardım edecek birileri olsa sütten kesmeyi bile istemiştim. Şimdi iyi ki kesmemişim diyorum. 2 yaş sendromu, 3 yaş sendromu :)) Ne kadar sendrom dönem varsa bitene kadar emzirmek istiyorum :) Bilmiyorum bu dönemleri emzirerek geçiren ya da geçirmiş olan anneler ne düşünüyor?

16 comments:

bettlejuice said...

Uzun zamandır takip ediyorum ikinizi. İkinize de kocaman bir maşallah:) İlk fotoğrafına bayıldım MK'nın, çok çok tatlı. Bence bu çocuk büyüyünce F1 pilotu olacak:)
Sevgiler

Anne ve Bebisi said...

Eşim de F1 pilotu olması için yönlendirmemiz fikrinde :P Sanırım Lewis Hamilton'in ailesi maddi açıdan kısıtlı imkanlara sahipmiş ama babası yememiş içmemiş tüm parasını oğlunun F1 pilotu olması için yatırmış :) Eşim işte o babayı örnek alacakmış :D

Anne ve Bebisi said...

Teşekkür ederim bu arada :D

meltem said...

esroscum,

kakanın kar fotoları kelimenin tek anlamıyla super:)))

AYSUN said...

Yaaa yine özendim. Berk'le karda oynayacağımız anları hayal ettim:P tabii kumdan korkan Berk kardan da korkabilir:)

Seher Ozturk said...

Çok güzel bir bebeksin... ,Ne kadar güzel bakmış etrafa. O bakışlarda birçok şey görebilirsiniz; huzur, heyecan, acele, çocukluk, oyun aşkı, özgürlük, merak... Bu arada fotoğraflar da çok güzel ellerinize sağlık.

Kirpikteki Gözyaşı said...

Esra harika fotoğraflar! Özellikle başık fotosu çok güzel olmuş:) Ben de çok özendim. Şuracıkta olsanız da ben de gelsem oynamaya:))

şahane(kral çıplak) said...

Şu an ben de bu dönemi yaşıyorum.İştahsız olmasını anne sütüne güvenmesine bağlayıp tam kesecektim ki memeden,doktorum uyardı.Ya ondan değilse?Vazgeçtim.Şimdi emiyor 19 aylık.Ben de,gündüz dert değil de,gece emdiğinde bırakmak istemediği için bunalıyorum ama yine de 2 yaşına kadar emsin istiyorum.Hem bağışıklık sistemi için,hem de psikolojik açıdan tatmin olması için.Bir şarkı vardı "sütten kesilmiş bebek gibiyim" derdi bir yerinde..Galiba doğumdan sonraki ilk ayrılık olacak bu benim için.Kaldı ki,doğumda ayrıldık ama kavuştuk.Amann karışık biraz..:)

tomurcuk said...

Oy oy oy tam yemelik. Biz çöp torbasıyla kayardık. Ama tepsi de iyi fikir. F1 pilotu fikrine katılıyorum. İnşallah yazın çarpışan arabalara götürürsünüz, onu da çok sever MK.

sumuklubocek said...

Canim ya, ben MKcigimin kis mottolu fotolarina bayildim, cok sekerler hepsi de :)

Birsey daha yazacaktim... unuttum... yalan degildi walla :(((

sumuklubocek said...

tamam, hatirladim!
fotoroman gibi oldu boyle diyecektim, next day falan.... eee biz simdi, tommorow'u da isteriz, the day after tomorrow'u da ve boyle uzar gider...
bir alistirmayagor sen bizi...

(ic ses: geyik modunda miyim nedir?)

SENABERA said...

Bayıldım kar fotoğraflarına bayıldım, maşAllah.. İkinci gün daha mutlu gibi karlarla..:)

sümeyye said...

yine eridim bittim burada yaa..

Hobiriks said...

uvvv maşaallah çok tatlı bir bebişiniz var .

nagişim said...

bayılıyorum mk ya başlığıda harika oğluşumla sizin yaptıklarınızı yapabilmek için sabırsızlanıyorum..başlığıda çok güzel duruyor ben de oğluma öreceğim:)

arzu said...

Masaallah Barekaallah bir cocuk bu kadar mi duru bir guzellige sahip olur!

x