Thursday, 5 February 2009

Dün...

... ... evden calistigim icin esim sabahtan MK'yi bakicisi Aysel teyzesine goturdu.

Aksamuzeri is cikisi beni aradi, disardan bir sey isteyip istemedigimi sormak icin. Yok dedim. O da eve geldi.

MK'yi bakicidan almayi unutarak :))

Telefonu kapatinca aklima geldi, umarim oglani almayi unutmaz diye. Geri arayip soyleyecektim ama yok canim, unutmaz dedim :))

Kapinin acildigini duyunca geldiniz miiii? hosgeldiniz.. diye seslendim iceriden. Nasil yani, benden baska kim gelecekti ki? diyormus kendi kendine :))

26 comments:

Archi*Sugar (Esra) said...

ah bu babalar!
:-)

Benim Hayatim said...

ben de okuduktan sonra ahh erkekler dedim :)

Ayse said...

aaah aah... hani "kendi unutmak" olayi var ya, biraz ona benzemis... :)

Nihan said...

hadi canim...

sumuklubocek said...

MKcigim unutulur mu hiccccc????

Magissa said...

Hehe babam da bizi bi kere yuvada unutmuştu.. :) Annem de babam aldı sanıyormuş öyle anlaştıkları için, akşamın yedisinde müdire hanım arayıp almayacak mısınız diyince delirmiş garibim. "Sadece bir kez mesaiye kalıcam diye rica ettim, onu da unuttun ya" dedi durdu senelerce.

Fevkalade said...

ilahi surahi deseydiniz:))

Eren Derin said...

O o?? Ah su babalar :))
Yaa anneler olmasaydi?? ;))

KeLeBeK said...

babalar ah babalarrr
benım babam da ılkogretımde okuyan ablamı bır sınav cıkısı sınava gırdıgı okuldan almayı unutup eve gelmıstı. ufacık cocuk. koskoca ıstanbul ne evın yolunu ne adresı bılıyor. herkes sınavdan cıkıp dagılınca müdür sormus ılgılenmıs yemek yedırmıs ablama :) allahtan evın numarasını bılıyormus ablam. aramıs mudur de. babam eve geldıgınde (kı aksam mesaı sonrası :S) annem hanı kızımmm demıs babam da aaa unuttum demıs gıdıp almıstı :))

New York'tan said...

:) bizim de babamiz arabada unutup eve gelmisti uyuyan cocugu :))

tufan said...

Cok guldum ben ya....

Aygül said...

Neyse ben kayınvalidemi unutup gittim diye takmayayım kafama:))bu daha kötü :)))Allah'tan çocuk güvenli bir yerde:))

arzu said...

:))))

Ceylan said...

:p cok komiksiniz siz yaa :))) mk evlenip siz yine kari koca kalinca , soyle cam kenarina sallanan sandalyelerin uzerinde oturup bu olayi anlatip gulersiniz insaallah :)))

firdevs said...

en son ceylan ismiyle yorum yazan aslinda firdevsten baskasi degildir :p neden ? :) cunku o blogun sahibi benim arkadasim , esim olmadigi icin bizde kaliyor ve onun sayfasi acikti . isimde ceylan olarak cikmis :p

ilginc bir posta ilginc bir yorum :p ayrica sen ogluna seslenirken nasil hitap ediyorsun ? merak ettim :) yani mehmed , kaan , mk ? :p !

Hülya'nın Tuna'sı said...

:)))ay çok güldüm sabah sabah... erkeklere detaylı anlatmak gerek her şeyi. "aşkım gelirken ekmek, yoğurt bir de MK getir" gibi

Anonymous said...

Ay ablacım bu abim alem adam.hakikaten kendini unutmadığına şükür :)tam komedi filmi gibi oldu bu olay.bebek firarda falan varya.

Anonymous said...

bu arada ben meltem hala :)yazmayı unuttum.şu vizemde sanırım subatın 30 unda cıkacak bu gıdısle.

Gofrett said...

geçmiş olsun :)) komik güzel bir anı olmuş sizin için ..

ayshe said...

çok çok tatlı bir oğlunuz var son kar resimlerinde özellikle o kadar sevimliki ekrandan bile yanaklarını sıkarak sevesim geliyor :)ah bu babalar ah ahhhh :)

uçan talhanın annesi said...

hahahahahaha... iyiki kendini unutmamış :D

Anonymous said...

Allah'tan emin ellerde... canim kaan.im ya, unutulcak yavrukurt.musun sen.. :))
duygu

Meral Saatli said...

Hahaha cok komik ya.Neyse sen soyleyince bi cocugu oldugunu hatirlamis hic olmazsa:))

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Yukarda Tufan diye yorum yazan kisi benim esimin mail adresi acik kalmis o sirada sanirim.

ela selin said...
This comment has been removed by the author.
日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

x