Friday, 6 February 2009

Bilgiç

Geçen salı sabahı.
Anne küçük odada, yer yatağında uyuklamaya çalışıyor.
MK uyanmış. Güne başlamak istiyor.
Anne; "beşş dakika dahaa noolur" diye yatağa yapışıyor.
Arabasını, annesinin kızdığını bildiği halde, dikkatini çekebilmek uğruna duvara vuruyor.

1- "Vurma annecim arabanı duvara."

Tak takk..

2- "Oğlum vurma diyorum."

Tak taakk..

3- Anne yattığı yerden doğrulur, ses yükselir; "Duvara mı konuşuyorum ben, kime diyorum?!!?!"

MK: İşaret parmağını sus işareti yapacak şekilde dudaklarına götürür, gülerek "şşşşuuuuşşşşşşttttt" der :))))

Anne de onu yer :D


.
.
.

8 comments:

Ayse said...

ayse ablasi da yer.

Anonymous said...

duygu teyzesi, yer yer yine yeeer.. :))
esra, pc.goctu mailler gitti. mail adreslerini yollarmisin bana. hotmail adresime gonder ama ok?
OPUYORUUUUUUUUMMMMMM
Duygu

omercikvesirin said...

Esracım, uzuun bir süredir blogunu takip ediyorum hatta hamileliğinden beri olan arşivini de okudum.
MK çok tatlı bir bebekti şimdi de çok tatlı bir abicik oldu maşallah.
Ben de 35 haftalık hamileyim ve şu sling mevzusunu soracaktım sana. Türkiyede sanırım bulamayacağım ama irlanda'da yaşayan bir arkadaşım var belki alıp bana gönderebilir. Senin aldıgın web sitesinin linkini verebilir misin? Ayrıca seninkinin bedeni nedir? Sanki bize medium(M) olur gibi geliyor ama bilemiyorum?
Bir de kundaklamak bebeklerde kalça çıkıklığına neden olabiliyormuş acaba slingin de böyle bir riski var mıdır?
Sevgiler...

sumuklubocek said...

ben de yerim onu!!!
bir hareketle insanin yagini eritiyor bunlar, iyi ki varlar ;)

Anonymous said...

merhaba;
öncelikle blogunuz ve oğlunuzla olan maceralarınız çok hoş,allah bağışlasın.
Size nasıl ulaşabilirim bir konuda fikir beyan etmem için,yardımcı olursanız sevinirim.
Sevgiyle..
julie

hande said...

gerçekten çok şeker bir küçük adam :)) karda burnunun ucu kıpkırmızı olmuş :)) canım üşümüş sanırım ama kardanda hoşlanmış gibi

KEO said...

nasıl da biliyorlar kızdığını, ama ille de en şirin halleri ile yapmaya devam:)

ela selin said...

Hihihi cok shirin:))
Aman Esra geri adim atma böyle durumlarda. Cok cabuk ögreniyor bu küück canavarlar zayif taraflarimizi. Bir süre sonra "hayir" anlamini yitiriyor...

x