Friday, 13 February 2009

Ayakkabı

Dun aksam ogluma yeni ayakkabi aldim. Bu yasta 3 ay icinde ayaklari buyudugu icin yenileme zamani gelmisti.

Aksam eve ayakkabilarla geldim. Kutuyu kendisi acti ve cok sevindi. Butun aksam ayakkabilarla dolasti. Ayagindan cikarmak istemedi :)

Cok sasirdim.

Sanirim hic bir seyle mutlu olmayan, tatminsiz cocuklarla ilgili cok sey duydugum icin, oglumun bir ayakkabiya bu kadar sevinecegini beklemiyordum.

Umarim hep boyle olur. Umarim, sevgimizi gostermek adina onu esyaya bogmayiz. Umarim hep kucuk seylerle bile mutlu olmasini basarir. Mutlu olmak icin maddeye ihtiyaci olmadigini, elindekinin kiymetini ve paylasmanin zenginligini bilir.

*********************

Daha once bir arkadas sormustu, MK"ya evde nasil hitap ediyorsunuz diye :)) Bazen aninda cevap veremeyince ya unutuyorum ya da cok sonraya kaliyor, kusura bakmayin.

Her sekilde hitap ediyoruz :) Bazen sadece Mehmed diyoruz, bazen sadece Kaan, bazen de ikisini birden kullanip Mehmed Kaan diyoruz :) Isimlerinden hic birisini yabancilamamasi icin hepsini birden esit sekilde kullanmaya calisiyoruz. Ama hic MK diye hitap etmedim :)

*********************

Artik MK'nin yaninda esimle ingilizce konusmaya basladik. Turkce her konustugumuzu anlayip isine gelmeyen yerde tepki gostermeye basladigi icin ingilizceyi sokene kadar boyle idare etmeye karar verdik :))

11 comments:

Ayşe said...

demek isine gelmeyince tepki veriyor- bak bacaksiza...

ayakkabilarini gule gule giysin MKcik, ayaginda paralansin. :)

bettlejuice said...

O cingöz yakında İngilizce'yi de söker ben sana söyleyeyim. Sayfama davet ediyorum seni:)

Sea Bell said...

Ingilizce konusunu merak etme. Sen farketmsende bir suru kelimeyi anliyor olmali. Ingilizce cocuk showlarini seyreden cocuklar 5-6 yaslarina gelince ingilizceyi tercih eder oluyorlar. Anne babalarsa ne yapsak da Turkceyi unutmasa derdine dusuyor. Ben ikinci cocuguma turkce konusup ingilizce hikaye kitaplari okuyorum. (Ins. ise yarar, onerecek kadar zaman gecmedi henuz)

Ayşe said...

Ne guzel yazmissin, benimde en buyuk endiselerimden biridir bu..her istediklerini almamaya, alirken de alma sebebimizi(ihtiyac oldugunu) aciklamaya calisiyoruz ama icinde bulundugumuz devir ve sartlar malesef cocuklari tatminsiz ve memnuniyetsiz yapiyor...

heh heeehh gorceksin tez vakit ingilizceyi de cozcek bu akillis MK ;)

Kremali'nin annesi said...

MK'cim, Ayse Sule teyzen bilabedel tercume eder sana ananla babanin konusmalarini. Sen icini ferah tut ve Ingilizce konustuklarinda anliyormus gibi cool takil. Gizli ses kayitlarini bekliyorum, emi canisi:))

ela selin said...

Aa sen saniyor musun Ingilizce uzun süre cözüm olacak??? Az kaldi, onu da söker MK oglum:)
Ayakkabi bizim de en büyük favorimiz:) Yeni ayakkabi alininca bütün bir gün cikarmiyor ayagindan bizimki de. "Bappi!! diye sevinerek dolasiyor evin icinde.
Haklisin, cok önemli bu tatmin durumu. Umarim simarik olmaz cocuklarimiz...

tuguna said...

oyy minicik ayaciklarinda paralansin mk nin guzel ayakkabilari:) blogumda MK nin annesi icin de bi hediye var belki o da Mk kadar sevinir:)

arzu said...

gule gule kullansin ayakkabilarini:)

New York'tan said...

Gule gule kullanin ayakkabilarinizi
ingilizceye alisiktir zaten Esra'cim, cok cabuk baslar konusmaya:)

süpürgesizcadi said...

Bizde ayni sekilde düsünüyoruz ama maalesef zamane cocuklari ne olursa olsun doyumsuz :( Bizde Asya'ya ayakkabi aldik ve Dilos bize küstü ona almadik diye, o kadar anlattim Kislik ayakkabin var Bahar gelince alacagim diye ama anlamak istemedi o an :((

Bizde Dilos kücükken ayni yöntemi kullanmistik, simdi kas göz isareti ile anlasiyoruz evde, yakinda onu da cözer bizde mektuplasmaya falan baslariz :))

yasemin said...

mehmed çok tatlı bir çocuk .ayakkabıya sevinmesi ise küçük şeylerlede mutlu olacağını gösteriyo.ismi de çok hoş buarada özellikle mehmed kısmı.mehmet ismini çok severim çünkü klasik ama eskimeyen bi isim bence hoşçakalın.yasemin

x