Thursday, 2 April 2009

Salı ve Çarşamba Raporu

Anneanne ve dedenin seçim bayrağı :)

Dualar için teşekkürler arkadaşlar, işe yaramaya başladılar :) Salı günü uyandı,normal bir şekilde benimle ve arabalarıyla oynamaya başladı. Annem odaya gelene kadar her şey normaldi. Annem gelince birden elindekileri bıraktı, geldi kucağıma oturdu. Sonra babam da geldi. İkisine de uzaktan uzaktan, mahsun mahsun bakmaya başladı.

Türkiye'ye gelmeden önce alışsın diye sık sık, uçağa bineceğiz, anneanneye, babaanneye, dedelere gideceğiz, gezeceğiz.. diyordum. Ancak tersini İngiltere için burada yapmayı unuttum. Sanırım MK artık hep burada kalacağımızı düşündüğü için o kadar korktu. Bu sefer,oğlum buraya tatile geldik, gezeceğiz, evimize, babana geri döneceğiz. Seninle yine parka gideceğiz, Meral gelecek oynayacaksınız, seni yine Aysel teyzene götüreceğiz... diye uzun uzun anlattım. Ancak ondan sonra çocukcağız durumu anladı.Şimdi anneanne ve dede kucağında şımarıyor :) Gerci bu sabah uyanınca önce bir babasını arayıp göremedi ve eve dideelliiimm:) diye ağladı ama geçti :) Gün geçtikçe daha iyi olur umarım.


Bu bebeği bana,oğlumun ilk ismini aldığı rahmetli dedem benim doğduğum yıl -1978'te- gittiği Hac'dan benim için almış, getirmiş. Üretim tarihi itibariyle benden yaşlı yani :))

Bu hale gelmesinin sorumlusu ben değilim, benden sonra bebeği tepe tepe kullanan kardeşim :) MK bebeğe bayıldı. Arkasında anahtarı var, çevirince müzik kutusu çalışıyor, normalde kucağında bir de minik bebeği vardı, o kollarında sağa sola dönüyordu.




10 comments:

Ayşe said...

MK bu bebeklere sanki canlilarmis gibi bakiyor ya cok seker...
cocuk tabi kultur sokuna girdi birden, baba yok ortada, baska bi evde... :)))

cok opuyorum. benim icin de bol bol gez.

nilo said...

Benim de babannemden kalmabebeklerim var, saklıyorum. Zamanın çok oynandığı için yıprandılar ama manevi değerleri o kadar fazla ki kimselere veremeye kıyamıyorum.
MK' nın daha iyi olmasına sevindim:) Kalan tatlinizin keyfini çıkarırsınız inşallah.

Güneşligünler said...

Çok şükür biraz daha iyi olmasına sevindim. Kolay değil tabi onun gözünden bakınca olaylara.

ayça said...

bloga bakarken gözlerime inanamadım.aylar önce mide bulantılarıyla kıvranırken bütün günlerimi blogunu okuyarak,oğluşunun tatlı fotoğraflarına bakarak geçirmiştim.sonrasında adresi kaybettim.bugün buldum çok sevindim.büyümüş çokda sevimli olmuş bu arada)))

edanik said...

bayrağa ve çıtçıtlı badisine bayıldım:) son foto bıraz çakiyi andırıyo sanki:) kırpıklerı yok:(

Dijle Bahtiyar Durgunlu said...

işler yoluna girmeye başlamış ne güzel.Umarım tatili tadını doyasıya çıkarırsınız.Bu ara badinin bu versiyonu da çok yaşışmış M.K.'ya .İnsanın o bacakları ısırma hissini bastırması zor olsa gerek??:)))

firdevs said...

mk'nin daha iyi olduguna sevindim :)

bu mevsimde turkiye'de olmak ne guzeldir di mi ? :( insallah bizde yakin zamanda hasret gideririz ...

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) said...

İyi olmanıza çok sevindim:)

Çok güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum.

New York'tan said...

Ozendim sana Esra'cim, anne-baba yaninda olmak ne guzel darisi bize insallah :)

Nihal said...

pijamalara bayıldım bu arada:))Çok şirin.

x