Tuesday, 27 January 2009

Friends Forever

video

Meya dittiii :)) Gül dittiii. Burcu ditttiii. Baba dittiii :)))


Ayşecim sobelemiş, en yakınımdaki kitabın 161. sayfası, 5. cümlesi.

İnternetten ısmarladığım, dün gelen, Elizabeth Pantley'in "The No-Cry Discipline Solution"

His father said that every time he had one of those angry outbrusts, it had a permanent effect on the people around him, just like those unsightly holes in the fence.

Elizabeth Pantley'in bir de; "Hidden Messages: What our words and actions are really telling our children" isimli kitabını aldım. Bir kaç başlığı okudum bile. Özellikle "hamburger" başlıklı ilkini çok sevdim, doğru yolda olduğumu anlattığı için sanırım :D İlk hikayeyi vakit bulursam paylaşmak istiyorum. Özellikle erkek anneleri için :)) Türkçe'ye de çevrilmiş, tavsiye ederim.


Friends Forever :)
Londra Hatırası :)




Bugün hiç aklımda yokken girdiğim bir mağazada buldum bu sandığı. Çam ağacından yapılma. Uyduruk suntalardan sonra gerçek ağaç çok güzel geldi :)







İnternetin kazandırdığı yeni arkadaşlarımız :)

Sevgili Banu aylar önce mail atmıştı blog mail adresime. Londra'ya master için geleceğini haber vermişti. Eşi Alpay'la geldiler, yerleştiler. 2 yıl buradalar inşallah. Çok sıcakkanlı, çok tatlılar :) Umarım hep birlikte dolu dolu zaman geçiririz :)

Bir kaç hafta önce misafirimiz olmuşlardı. İzin almadığım için fotoğrafları eklememiştim :) Bu fotoğraflar o haftadan..

Bu da o geceden :))

10 comments:

firdevs said...

ay valla soyle bir agzindan opesim geldi :))))

Ayse said...

aaaaaaaaa- tutmayin beni ben ingiltereye gidiyorum... ya da hep beraber soyle sicak bir yerlere gidelim ben MK'ya bakiim siz de gezin... yerim ya ben onun X ditti diyen dillerini.... Allah nazardan saklasiin...

Anne ve Bebisi said...

heheh Firdevscim, benim de valla :))

Aysecim, kesssinnnlikle sana katiliyorum :D Sicak bi yerde kabile hayati yasayalim :D

Ama bak, bu arada geldin geldin, yoksa hizla buyuyor -masallah- :D

Meral Saatli said...

yerim ben onun meya gitti diyen dillerini.askimmm benim askimmm:)

AycA said...

arabalı fotoğraf çok güzel :=) bayıldım

KeLeBeK said...

o dittiiiiiiiiiler ne güzel uzuyor öyle yaa yiyesim geldii :))

figen said...

ya o sandığa bayıldım kargoyla göndermezler mi ankaraya?..mk yı benim yerimede nooolur mıncıkla öp.

zerrin said...

MKcim ben anlamadimki,hem seni gorduler hem de nasil gittiler

sumuklubocek said...

ama ben cok uzuldum simdi... herkes gidiyor biz kaliyoruz.... yani ufakliklar bile farkinda simdiden :(((

cok guzel konusuyor yerim onu ben...

AYSUN said...

Herkes ditti MK kaldı:) Çok şeker maşallah...

x