Thursday, 11 December 2008

Windsor Castle/Windsor Kalesi


Salı günü, Kraliyet ailesinin yazlık sarayı olan Windsor'a düştü yolumuz. Günlerdir tam bir seyyah olan MK uykularını arabada yapıyor. Bu da o anlardan bir tanesi :) Bir kaç saniyeliğine gözlerini açtığında teyzesi yakaladı bu pozu.

Vakit kaybetmemek için kahvaltı etmeden çıkmıştık yola. Termosta türk çayımızı ve diğer kahvaltılıklarımızı yanımıza almıştık. Windsor yolu üzerinde uygun bir yerde durup kahvaltı ederiz diye. Açıkçası hiç bu kadar güzel bir yerde kahvaltı edeceğimizi ummamıştım :)

İngiltere'de, neredeyse dağ başı bile kontol altında olduğundan istediğiniz yere arabayı çekemiyorsunuz. Böyle güzel bir manzaranın önüne küçük de olsa bir araba parkı yapmış olmalarına hem şaşırdım, hem de sevindim :))

Arabayı tam bu görüntünün önüne park edip, kuşlara ve göle bakan güzel evlere karşı beyaz peynirli ve çaylı bir kahvaltı ettik.

Kuş Cenneti :)





Kardeşimin hayaliymiş, yeğenini elinden tutup gezdirmek :)) Darısı benim başıma :D


Windsor'a yaklaştığınızda Windsor kalesi karşılıyor sizi. Tabi bu yol trafiğe kapalı :) Arabayı, bu yola paralel anayolun kıyısındaki pub'a parkedip fotoğraf çekmek için kale yoluna geldik. Ben kaleye kadar yürümek isterdim an itibariyle şartlar el vermiyordu. Belki gelecek sefere ;)

Tam arkama düşen istikamet..

Kraliyet ailesi bu yolu kullanmıyordur herhalde artık. Belki helikopterleri vardır diye düşündüm.
Var mı, varsa onunla mı şehirler arası yolculuk yapıyorlar hiç bilmiyorum. Ne ilginç değil mi? Bu ülkenin en başındaki insanlardan bahsediyoruz. Oysa onlarla ilgili ne ana ya da kıyı haberlerde:) haberler var, ne haklarında düzenlenen magazinler.. Hangi haftasonu, nerede, ne yapıyorlar hiç bilmiyorum :))

Kale fatihi ;)))

Bu kare puslu çünkü...

Çünkü gülmekten elim titredi :)) Ben çömelip fotoğraf çekerken artık o da bu şekilde yere çömeliyor, beni de gülmekten kırıp geçiriyor :)))




Kalenin, şehir içinde yer alan diğer yakası.

Kraliyet Alışveriş Merkezi.

Burcu teyzesi, nasıl yakışmış mı oğlumun kazağı? :)) Teşekkür ederiz :))

Babasını muffinle beslerken :))

Baba&Oğul
Sevgili Cafe Nero yetkilileri, fotoğrafın telif hakkı için lütfen mail aresimden irtibata geçiniz :D

Stand-up Show müessesemizin ikramıdır :D

Kaleden iniş m'ola..
Ham demir gümüş m'ola..
Yad ele bakma, ciğerim yakma..


1000 yıllık Windsor Castle-Windsor Kalesi; terk edilmemiş-müzeye çevrilmemiş yani halen içinde yaşanılmakta olan kaleler kategorisinde, dünyanın en eski ve en büyük kalesi.

Kalenin ve Windsor'ın tepeden görüntüsü için: Windsor Castle

14 comments:

Ayse said...

o ilk resimde ellerin kollarin durumu nedir yarabbi? Ehl-i keyf bu cocuk... Masallah cok buyudu bu... Bir de comelme isine cok guldum ben de... nerden ogrenmis ki?

sen bu londra ve cevresini taniyalim postlarina devam edersen yazin basinda bitebilirim yalniz ben, haberin olsun... hos daha bir ses seda yok konferans isinden ama, insallah... :) cok sevgiler. MK'cigimi minciklayarak opuyorum.

zerrin said...

ay ben 2 oda 1 salonu temiz tutamiyorum..yok,hic gozum yok:)

Anne ve Bebisi said...

Ayseee deli misin? :))) Gonullu tur rehberleriniz var burda 3 tane:) Hic olmadi Tr'ye gecerken ugrayin bir kac gunlugune:) Misafirimiz olun:)) Lonra'ya yolu dusenleri her zaman bekleriz..

Sorma o kollari:) Onu bir de uykusunda yapiyor :D

Zerrincim:P Olsun be sekerim:D Bu 2 odalar da bizim sarayimiz diye halimize sukredelim :)))

nur said...

Sizin neden hiç resminiz yok bu gezide :(

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) said...

İngiltereye gitmek istiyorum, ama gurbette olmak istemiyorum:)

Beyazın psikopat tiplemesinden daha psikopatım galiba.

Çok güzel bir gezi yine çok güzel fotoğraflar.

Kuşlar çok güzel.

MK nın çömelmiş hali harika beni de güldürdü.

Magazinin azlığına sevindim zira burda gına geldi bize.

Londaya yolu düşenleri bekleriz cümlesini kaydettik ona göre:)
Misafirin kalabalık olabilir:)

Anonymous said...

ya evet ben artik mehmet kaanin annesinide gormek istiyorum.

sukran said...

esracım,gidip gezemesekte,bu fotolarla bize oraları gezdirdiğin için çok teşekkürler canım.yaw ne tatlı bu çocuk böyle yaaa,maşaAllah hem şirin,hem sempatik,canım benim,çok öp benim yerime m.k. annesi,inş.yakın zamanda tr.gelirsinizde,doya doya severiz.gezin,gezin,bizde sizinle gezmiş gibi oluyoruz;)

zerrin said...

esracim twisterin fotosunu koydum,tahmin ediyorum oyunu biliyorsun..bizden gecti ama gencler pek egleniyor canim:)
buarada foto isini beceremedim

New York'tan said...

Esra'cim sizdeki kaleler ve saraylar gez gez bitmez :))

Isil Simsek said...

Esracim,
bizim buralara kadar gelmissiniz nerdeyse.
Gecmis olsun dileklerin icin sagol.Herkes hasta dedigin gibi,Defne iyilesti de ben hala atlatamadim.
Yesim sana davetiye gönderdi.
Selamlar,

ela selin said...

Ne kadar güzel fotograflar cekmissin Esra...
Yeni makine mi aldin?? Bayildim isigina makinenin.
Bu arada ilk pozdaki o efelik MK'nin 30 sene sonraki halini gözümün önüne getirdi. Alem bu cocuk...

ipek said...

:))
MK nın çömelmesi beni de çok güldürdü.
İlk fotoya bayıldım.
Keramet makinada mı makinayi kullananda mı bilmem ama fotolar muhteşem.
Öpüyorum ikinizi de. Kardeşine de selamlar.

Haa bir de, limonlu cheesecake tarifi verecektin???? Ben hala bekliyorum!!!

Güneş-Begüm said...

Kuş cenneti süper,fotograflar çok güzel,çok tatlı..Sevgiler..

emir ergin said...

merak ettiğim bu bebeş kaç yaşında şimdi ve siz de yeğeninizin elini tutabildiniz mi:)ben de 2008 yılında ordaydım ve yazılarımı yeni siteye taşırken yazınıza rastladım. resimler çok güzel.not: 2008 yılında yeğenin y si yokken şimdi 2 yaşında oldu

x