Tuesday, 16 December 2008

Küçük Şirin Adam

Oğlumun tüm fotoğrafları içinde şu anda en favori fotoğrafım bu :D

İşin daha komiği, fotoğraf çekmek için çocuğu bu hale getirmedik, arkadaşlardan gelmiş, içeriye yeni girmiştik ve doğal hali buydu :))) Çocuk misafirliklerde böyle geziyor yani :))))

Bu da bir başka misafirlik gezisi :D Kendi çorapları ıslanmıştı. Yedek de yoktu yanımda. Büyük çorabı geçirdik ayağına :) Avcılar gibi olmuş :))

Poz ver dedim, bu pozu verdi :))) Yan dönmüş, sol eliyle de sağ el bileğini tutuyor :D
Ama az da olsa titreme olduğu için gece modunda böyle titrek çıkmış maalesef.

Arkamı bir döndüm ki :))
Amaaan, elektrikli süpürgeler ne için var ki zaten :D

İşte karşınızda Sıska Obelix :))

Bir de atletinde Little Man/Küçük Adam yazıyor :D

Hurma delisi. İçindeki çekirdeği çıkarıp verdiğimizde sinirlenip bağırıyor ve reddediyor :) Bizim gibi yiyecekmiş beyefendi :))

Daha yüklemem gereken bir sürü tatil fotosu var ama bunları araya sıkıştırmak istedim:))


*************************

Dün gece yarısı, yine MK uyutma çabaları sırasında, Komedi-Polisiye tarzında bir İtalyan filmine rast geldim. Tarihi yapısını ve sıcakkanlı insanlarını izlerken ekrandan, burda yaşamaktan çok Keyif alabiliriz, karı-koca bize çok hitap ediyor diye düşündüm. Tarih, doğa, güneş :)) Aslında Akdeniz'e kıyısı olan herhangi bir yerde yaşamaktan keyif alabiliriz ailecek.

Aslında her 6 ayda ya da her yıl ülke değiştirmek isterdim. Bir süre İzlanda, ordan hoop Kuzey Afrika, sonra Rusya, arkadan Avustralya :)) O zaman sırf fotoğraflar için ayrı bir fotoğraf blogu açmam gerekir :D

*************************

Eğitimli bir ailenin, eğitimli bir kızı olan, yaşıtım, avukat bir akrabam var. 4-5 aylık hamile. Hamile olduğunu öğrendiğimde, çok uzun yıllardır içtiği sigarayı en sonunda bırakmış olacağını düşünmüştüm. Aksi aklıma bile gelmemişti. Annemden öğrendim ki içmeye devam ediyormuş. Doktoru günde 1 tane içebileceğini söylemiş! Var mı gerçekten böyle doktorlar? Gerçekten bunu inanarak mı söylüyorlar yoksa müşteri kaçmasın diye mi böyle yapıyorlar?

Üstelik doktorunun günde 1 taneye izin vermesine rağmen annemin gözlemlerine göre sabah kalktığı andan itibaren gün boyu 1 pakete yakın içiyormuş. Ne diyebilirim ki.

*************************

Baby P davasının sonuçlanması Mart ya da nisan ayına ertelendiği açıklandı.


*************************

Fotoğrafların blogta büyük çıkmasının sebebi arkadaşlar, önce Picasa' ya yükleyip, oradan fotoğrafın üzerine tıklayıp, copy image location yapıp, tekrar blogger'a dönüp
'Or add an image from the web' başlığı altına URL'ini yapıştırıyorum. Bu kadar zahmete büyük foto koymak için mi giriyorsun? diye düşünebilirsiniz :D Hayır, ben mecburiyetten böyle yapmaya başladım, bir baktım ki fotolar bu şekilde ekranı kaplıyor :)) Zahmetli iş, mecbur olmasam hayatta uğraşmam.


25 comments:

zeynep said...

şapkalı ilk fotoğraf, takvim yapraklarında olur ya hani, uzun uzun bakılsın diye konulan güzel bebişler, öyle güzel çıkmış. bence duvarda çerçeve olmalı.

bu arada o doktorlar, anne adayına aynı zamanda sigara içmemenin yarattığı gerilimin daha zararlı olacağını bu nedenle günde 1-2 tane içilebileceğini de ilave ediyor ve müstakbel annemiz de gönül rahatlığı ile sigarasını içiyor.
sevgiler

tomurcuk said...

Sigara içmeme geriliminin bebeğe etkisi olacağına inanan varsa bu tamamen yanlış. Çok büyük üzüntüler ve stres kaynakları dışında yani ölüm, taşınma vs. gibi bebek günlük stresten etkilenmiyor. 11 Eylül'de ölenlerin karıları arasında 100e yakın kadın hamileydi ve hepsi çocuklarını sağlıklı bi biçimde doğurdular. Bence hamilelikte veya bi akrabamın yaptığı gibi süt verirken sigara içmek en büyük bencillik. Hiçbir konuda insanları yargılamamak lazım ama bu konu hariç. Bırakamıyorsan sigarayı doğurma derler adama. Gene sinirlendim.

Ben gangster pozuna bayıldım. Maşallah.

firdevs said...

kucuk sirin adam :) cok tatli masaallah :)))

hamileyken sigara icen kadinlara sinir oluyorum . madem birakacak irade yok dogurma kardesim . bir insanin sagligini tehlikeye atmaya hakkin yok !

nrh said...

Merhaba;
Ben blogunuzun sessiz okuyucularındanım bir süredir bekar olmama ve doğall olarak anne olmamama rağmen anne ve bebek bloglarına bayılıyorum sizinkiden onların başını çekenlerden oğlunuz komedi dükkanından çıkmış gibi maşallah çok sevimli bir çocuk bende ilk holdeki resme bayıldım bu arada elektrikli süpürgeyi hiç fişten çekemiyorsunuz anlaşılan bu minikafacanla :))

Ozgur said...

Fotoğraflar muhteşem. Ben de obelikse bayıldım. O nasıl bir ifadedir:)))

Hamileyken ya da bebeklerin yanında sigara içilmesini anlayamıyorum. Bir de hamileyken bunun kokusundan nefret ediliyor zaten. Fırsat bu fırsatken bırakmamak nasıl oluyor? Bu da bir çeşit fanatiklik olsa gerek...

Üzüldüm.:(

selamlar,
özgür

Elif said...

çok uzun süredir blogunuzu takip ediyorum ama bu en tepedeki fotoğrafa kayıtsız kalamazdım :) çok şeker çoook
sevgiler
elif

Benim Hayatim said...

Yerim ben o şirin adamı :)

Bayıldım, bayıldım!

Sermin said...

anne olduktan hatta hamile kaldığımdan beri sigaradan ve sigara içenlerden daha bir nefret eder oldum. yasa çıktı ama hala uygulamaya koyulmadı. biz haa Türkiye'de bebişle bir restauranta gidince sigarasız bölümü yoksa ve sigara içen varsa orayı terketmek zorunda kalıyoruz. terketemsi gerekn onlar olması gerekirken. ne acı di mi?
bir de hamişken içenler var. o daha da acı.

Sevgili Sayfa said...

Şirin olduğu kesin ama küçük değil annesi. Koocaman oldu MK :-)

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi said...

perişanlığı seven bi oğlan seninki de bizim tuna gibi

uçan talhanın annesi said...

şirin küçük adama kocaman bir maşaallah...
ilk fotoya bayıldım. obiliks de favorilerim arasında :D

sigara içen hamilelere şaşırıyorum. ben nefret ederim sigaradan, hatta kokusu beni fena çarpar karnıma ağrılar girer... bir keresinde karnı burnunda tüttüren bir hanımla papaz olduydum...

Sabahnur said...

ben de bayıldım o fotografa:))

Banu said...

gelip isirmak istiyorum izninizle kucuk modeli :) kendimi zor tutuyorum burada..

elif said...

valla bütün fotolarına bayıldım ama en güzeli şapkalı olanı ....
süpürgelere gelince bir gün bizden bıkıp kaçacaklarına inanıyorum :) yani en azından biziki o sinyalleri vermeye basladı.
bayramınızın ve tatilinizin güzel gectiğine inanıyorum zaten fotolarda onu gösteriyo . hamile yakınınız için söleyebileceğim tek şey keşke biraz akıllı olsa.sevgiler...

ipek said...

nasıl pozlar bunlar böyle esracım:))
benim yerime öp lütfen şirinlik abidesi oğluşunu.

tarif için teşekkürler.

OZY said...

"Çizgili pijamalı küçük insan", çok tatlı çıkmış.Bu haliyle de potansiyel bir Türk erkeği temsilcisi:)
Sigara içen hamileleri kınıyorum.

süpürgesizcadi said...

Oy yerim ben bu sirini :))))) Caliskan sirin olsun ad, Asya'da sirine mecburen :)

Süpürge bizim evde de devamli prizde takili :) yarisi yere yarisi mideye seklinde yemek yiyor cünkü :)

Sigara olayina gelince, bende iciyorum, Her iki hamileligimde biraktim, benim doktorum öyle günde 1 tane icebilirsin falan demedi, 1 tane bile cok fazla dedi ! bende bunun bilinceydim, bebegim karnimda benim 5 dakikalik zevkim icin eziyet cekmemeli, ve hamilelikde sigara icmek cocuk istismari !!!!!Cocugun yaninda sigara icmek Cocuk istismari...

Ayse said...

laz bakkal bu ya. canim benim... obelix'e de benziyor, ama biraz Gaffurluk da var (biliyorsun dimi, avrupa yakasinda 2 sene evvel peker acikalin oynamisti).
bu sigara isi en kizdigim sey. Hamile olmayanlari da anlamiyorum ben... Bir suru zarari var biliyorlar- of yani- placentadaki hucreleri olduruyor- bebise nutrition gitmiyor- diger herseyi biraktim, bu yeter yaa.... offf off ha burada ben geldim Turkiye'ye.

AycA said...

küçük obelix seniiii:)
favorin benimde favorim oldu .. bayıldım çok güldüm..
Bu arada evet doktorlar günde 5 sigaraya kadar izin veriyolar ve şöyle bir de dayanakları var: içmemenin yarattığı stress bebeği daha fazla etkiliyormuş!!!
ben inanamıyorum buna..
ben 16 yaşından beri sigara içen biri olarak erini doğurmaya karar verdiğim de 1 sene öncesinde bırakmıştım ki ancak temizlenirim diye.. bu ne vurdumduymazlık?? anlamıyorum anlamayacağım çok da katıyım: bu anneler anne olmayı hak etmiyorlar.. anne olmak demek bazı fedakarlıkları gözünü kırpmadan yapmak demek..
bu arada tekrar başlamadım niyetim de yok ;)
erine kocaman bir teşekkür borçluyum bu gücü bende yarattığı için ..

ensar beranın annesi said...

atalarımız ne demiş,
"moda insanın kendine yakışanı giymesidir":)
MK;KÜÇÜK ADAM GİYİMİNDE SON NOKTA :)


***çok tatlı.
sevgilerimle

Kirpikteki Gözyaşı said...

Merhaba Esra:) Mehmed Kaan ilk fotoda küçük bir karadenizli gibi aynı:)) Çok şirin! Maşallah! Sigara konusuna gelince; bir arkadaşıma da doktor günde 3 taneye izin vermişti. Stres olup çocuklar etkileneceğine iç daha iyi demiş. Bana da çok doğru gelmiyor ama sigara içmediğim içinde bilmişlik yapmak istemiyorum. Öptüm sizi kcoaman:)

Anonymous said...

yerim seni siska obelix :) gerci neresini yiycem bi deri bi kemiksin yumurcak :P
yesim teysen :)

Ayse said...

sobeledim seni!

bielifmiktari said...

Benim favorim obelix.Super tatli cikmis.bayildi.
Bu arada hamilelikte icilen sigara cocugun ilkokuldanitibaren butun basari seviyesini dusuruyor ve ogrenme geriligine sebep oluyor..Bu konu uzerine tez hazirlamis bir doktordan ogrendim..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,情色論壇

x