Friday, 26 December 2008

Mustafa Hakkinda..

Izledim, olmamis :)

Cogu kisinin takildigi yere takildim; okumus, egitimli, entellektuel denebilecek, zengin, heykeltras, cok mutlu olmasa da (ki film basladiginda tam tersini dusundurtmustu sahneler bana, orta da hic de mutsuz bir kari koca gormemistim ama hersey gorundugu gibi degil sloganini kullaniyormus film, tamam evet, her sey gorundugu gibi degildir de bu daha cok disardaki bir goz icin gecerlidir. Filmin basindaki ev ici-aile saadeti sahnelerinde disariya oynamiyorlardi ki, kendi halleriydi, gayet de mutlu gorunuyorlardi..) evliligi ve de cocugu olan bir kadin kocasini aldatabilir. Ama bunu neden Cicek Taksi dizisinin taksicisi kiligindaki, ustelik de hic tanimadigi, bilmedigi, oylesine yoldan gecerken taksisine bindigi bir taksiciyle yapsin ki? Bu isin yani aldatmanin mantigi yoktur yorumunu getiriyorlar ama.. Bilmiyorum, olmamis :)) Taslar yerine oturmamis..

O degil de, kadin ayni gun icinde hem turlu yapti birakti, hem Kilyos'taki yazliga sofor arkadasi atti, orda isini bitirdi:) cikti, cocugu yuzme kursundan almaya gidiyordu.. Daha bir de kocasina, bir seyler yaptim yemek icin ama istersen disarda yeriz teklifi sunuyor telefonda! Hey masallaahh... :)) Enerjiye bak :D

****************************


Mustafa Hakkinda Hersey filmini izlerken yorumumu da canli canli yapiyordum ama yapmamaya karar verdim :D Belki sonra..

9 comments:

Güldem said...

bende ne güzelokuyordum :) neyse artık... bende ıssız adamdan mustafa ya geçiş yapamadım henüz:) bebelerlee zor oluyor bu işler malum:)

Ozgur said...

Kilyos'tan sonra o enerji yeter zaten. Hem alelade taksici demeyelim, Nejat İşler, insani temas. Kocasıyla kuramadığı empati, insani dokunuş. Bana öyle geldi en azından:) O filmi, özellikle kadının açısını sevmiştim.
selamlar...

aysarayı said...

müziğine bayılmıştım bu filmin.hele son sahnesi güzeldi,ateş böcekleri felan...

Açalya said...

Bir an Can Dundar`in `Mustafa` filminden bahsediyorsun sandim, alla alllaa diyorum hangi kadin, ne taksicisi, nerdeyim, kimim? biz bir kita daha uzagiz ya simdi bu Turkiye`ye :) filmleri takip etmesi zor oluyor...yenim de dar, oynayamiyom ehiehi ehi..

Sabahnur said...

aa, ben beğenmiştim ama :)

New York'tan said...

Esra'cim bende iki kere okudum inan anlayamadim, Bende Mustafa filminden bahsediyorsun zannettim :)

jordan shoes said...

i agree your idea ! very nice blog

金游世界视频棋牌游戏中心 said...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!

扬州关牌 said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级

x