Sunday, 28 December 2008

Üç Maymun

Nuri Bilge Ceylan'ın Three Monkeys/Üç Maymun filmini izledim cuma akşamı. Tam da Mustafa Hakkında Herşey filmi ile ilgili yorumumu yazdıktan sonra.

Çok beğendim. Çok ama çok beğendim. Çok yavaş ilerleyen bir film olmasına rağmen bir anını bile kaçırmak istemedim. Keşke sinemeda izleme, 'an'ları dev ekranda görme şansım olsaydı.

Ekşi Sözlükte hem Mustafa Hakkında Herşey, hem de Üç Maymun hakkında tüm yorumları okudum. Her iki filmin de sevenleri, sevmeyenleri; hayran olanları, nefret edenleri var :))

Bir kere daha izlemek, daha dikkatli izlemek istiyorum.

10 comments:

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi said...

ekşi sözlüğü ben de sık sık film eleştiri sitesi gibi kullanıyorum. özellikle film indirirken çok işime yarıyor. genelde ekşide tu kaka denen filmler hakkaten kötü çıkıyor.

Senem said...

Burada da DVD si çıktı sanırım ve ben de çok merak ediyorum Üç Maymun'u... inşallah bizim ufaklık izin verir de izleyebiliriz :-)

Sabahnur said...

3maymunu izlemedim işte. ama sen su mustafayı bi daha izle ya:)

Sabahnur said...

mor ve otesinin o guzel sarkısı eşlğinde, "bir derdim var artık tutamam içimde.." :)

AycA said...

ama çook yavaş ilerliyor bu film :S
mustafa hakkında herşeyi cok yıllar once izledim hatırlamıyorum ama film müzigi hiç kulağımdan gitmez ..
3 maymunu bende seyretmiştim : http://www.pi.web.tr/aycao/?p=2289

iklimleri de seyret.. tüm filmlerini seyret bence NBC 'ın .. ben adama bayılıyorum muhteşem bir gözü var..

Benim Hayatim said...

Biraz önce bitirdim ilk fırsatta yazmayı planlıyorum. Görsellik muhteşem ama çok karamsar be Esra.İçim kıyıldı resmen :)

Görüntülere laf yok en çok bulutların rengine bayıldım :)

costume jewelry said...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks

贵港热线休闲游戏中心 said...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!

五十K扑克游戏 said...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!

云南信息港游戏 said...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!

x