Monday, 1 December 2008

Kardesim geldi :)) Yogun ve guzel gunler geciriyoruz :)) Bir suru foto var amma vakit yok.

Dun Greenwich'teydik. Bugun British Museum&Oxford Street&Regent Street.

Oglum teyzesini hic yabancilamadi. Cok ilginc bir sekilde daha ilk geldiginde kucagina gitti. Kan cekiyor dedikleri bu sanirim :))

Bugun sabah saat 10'a kadar uyudum:)) Teyze&yegen de oynadilar. (Oynamislar:P)

Browni'den sonra limonlu cheesecake de yaptim :D Ben parmaklarimi yedim :P Tadanlar da begendi. Tarifi cok yakinda burada ;)))

12 comments:

Sevgili Sayfa said...

Esra, ne güzel haberler bunlar. Gözün aydın, senin adına çok sevindim :-)

Kuaybe said...

Gözün aydın Esracım..

Ağııııır ağır geçsin vakitler :))

Güldem said...

haberlere çok sevindim,keyifli günler :)

Ayse said...

gozun aydin Esra. Iyi oldu sana. Biraz uykuna catch up edersin. :)

resimlerinizi bekleriz. sevgiler. opuyorum...

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi said...

fırsat bu fırsat. iyi uykular olsun insallah

ahmetselimveannesi said...

senın adına cok sevındım canım

ne guzel olmus, hem MK teyzesını gormus oluyor hem sen de bıraz rahatlıyorsun :)

Suzan said...

Gözün aydın, iyi uykular sana. Kaan teyzesiyle hasret gidersin sen de bu fırsatı değerlendir. Ben şu an öyle yapıyorum. Teyze yeğen onlar oynayadursunlar ben de uzak kaldığım blog dünyasını geziyorum.

ipek said...

gözün aydın esracım.
fotoları ve cheesecake tarifini merakla bekliyorum.

Nihan said...

Sen bir kiz kardesin, MK da bir teyzesi oldugu icin cok sansli. İkisinin de yerini hic kimse tutamiyor zira...

aslı said...

Pek güzel olmuş ya. Uyku biraz uykuuuu:)))

sühendan said...

Gözün aydın Esra.Kardeşinin gelmesine sevindim.Ayrıca uykuya hasret biri olarak uyumana daha çok sevindim...:)))

Eren Derin said...

Ne güzel bir ziyaret bu!!!
Simdi sana dinleneme zamani. Bol bol uyu ;))

x