Saturday, 22 November 2008

Update: Hahaha! Benim oglanin ikizini buldum:))

cosleeping toddler wakeful, sleepless mama is desperate

****************************

MK, dun aksam 6 gibi, benim isten donusumu beklerken arabada yarim saat kestirmis. O yarim saat ona saatler gibi tabii :) Gece 10'da zor uyudu.

11 gibi uyandi. Kacta uyudu bilemiyorum cunku hem hasta, hem yorgun oldugum icin kafami kaldiramadim. Babasi ilgilendi.

Gece 2'de yine uyandi. Muzlu sutunu icti. Karnini tok tutar, daha uzun! uyur belki diye icine muz rendeliyorum, genelde pirinc unundan yaptigim muhallebileri yediriyorum ama bana misin demiyor.

3 gibi uyudu.

5'te uyandi. Biraz emdi, uyudu.

6.55'te uyandi.

10-7 arasi 9 saat. Gece 2-3 arasini cikarirsak 8 saat gece uykusu yapti. Simdi oglen 11'deki ogle uykusu saatini iple cekiyorum. Onunla yatip 1, sansliysam 2 saat uyuyp dinlenebilmek icin. Hastayim, yorgunum, uykum var.

Imza: Sleepless in London

13 comments:

Güldem said...

ya bizim bu p ile mk nasıl bebeler ya...hayretler içinde izliyorum ikisinide,hatta birisinin yüzünden aynaya baktığımda "bu kadın kim ya"oluyorum:) en kısa zamanda bol uykulara dalarız inşallah :)

Isil Simsek said...

gecmis olsun Esra.haftasonu dinlenebilirsin insallah.

sühendan said...

Geçmiş olsun.inşallah Mk normalden çoook fazla uzun uyur,akıllı olur da sen de dinlenebilecek vakti bulursun.

AsYa said...

Esracm...
bizim bebişlerde böyle uyuyo ki...8 saat, hadi maksimum 9 saat..ve aynen yazdığın gibi bölük pörçük...
gündüzde en fazla 2 saat...
yani belkide MK da bi sorun yoktur:)

zerrin said...

:))ben de hemen her aksam pirinc unu mama yapiyorum da kizim degil babasi yiyor:)
dilerim ben bu satirlari yazarken sen dinleniyorsundur

gezicini said...

kolay gelsin.. zor gerçekten. ben gece 2-3 defa kalkınca uyurgezer gibi dolaşıyorum.. annelere kolay gelsin...
sevgiler
gorki

Kaan-Sevil said...

Yarama tuz bastınız:))İnanın benim oğlumda gece en az 7-8 kere uyanıyor. Gündüz uykusu en fazla 40 dk. ve aşırı derecede hareketli. Oturmak nedir bilmez. Bu kadar hareketli çocuklara bu kadar az uyku pes doğrusu. Bunun bir çaresini bilen yok mu acaba :((((

Paşa said...

allah bağışlasın çok tatlıymış...maşallah...

elif said...

geçmiş olsun esra.aynen benim oğlumda geceleri sürekli uyanıyor bazen uyanmasın diye dönmeden aynı tarafımda yatmaktan artık kemiklerimi hissetmiyorum meme agzından cıkmasın diye oğlum 16 aylık ve hala ısrarla sadece emiyor ne yapcağımı bilmiyorum en azından mk bişiler yiyomuş bu da en azından işin ii yanı tekrar gecmiş olun

sukran said...

esracım,geçmiş olsun canım,Allah güç-kuvvet versin,çok iyi bilirim o uykusuzlukları,tuna da uzun zamandır gündüz uykularını terk etti,zaten uyuduğuda 25 dak,en fazla 1 saat oluyordu,çok nadir 1 saat uyuduğu tabi,sağlık olsunda,bu günler de geçecek inş.tatlım.çok öpüyorum seni ve m.k.

KEO said...

Geçmiş olsun, çabuk toparlan annesi, MK tüm enerjisi ile seni bekliyor!

New York'tan said...

Bizimde ust disimiz cikiyor, iki gundur geceleri cok sik kalkiyor,her zaman oyle olsa nasil dayanirdim bilmiyorum :)
gecmis olsun, toparlarsin ins cabucak.
Hugs from Newyork :)

Anonymous said...

Tracy Hogg'u bu konuda tek geçerim. Baby Whisperer Solves All Your Problems veya Türkçesi Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler

Dilek

x