Wednesday, 26 November 2008

Hayatimda yaptigim ve ev yapimi yedigim ilk browni. Bence cok guzel olmus :D

Bugun Yesim ve baska bir arkadasim daha kahvaltiya (oglen 11'de ancak oturabildik, bizimki brunch oldu :D) misafirimdi. Cok guzel bir gundu:)

2.5, 1.5 ve 0.5 yasindaki 3 kucuk insan uslu uslu oyandilar. 2.5 yasindaki aylar once oglumun gozune parmagini sokan, kolunu isiran, cimdiren, tirmalayan high need kiz :D Masallah buyudukce uslandi. Bugun sessiz sakin, uslu uslu oynadilar saatlerce. Ucunun de ayni anda uykusu geldi :D

Haftanin ev hanimligi bolumu sona erdi, i$ kadinligi bolumu yarin sabah basliyor :)))

Turkiye'den siparis etmek istedigim cok kitap var listemde ama posta ucreti kitap ucretlerine denk dusuyor:) Yani buraya postalanana kadar, aldigim kitaplar kadar bir grup daha kitap alirim. Turkiye'den gelecek birileri olsa da onlarin adresine postalatsam, ordan gelse vesaire vesaire..

**********************

Cok guldugum yeni bir huyu var oglumun. Bir seye izin vermedigimizde ya da istedigi bir sey olmadiginda, birden ortamdan kosarak uzaklasiyor. Ama oyle aglayip sizlayarak degil, sanki aklina unuttugu cok onemli bir sey gelmis de hemen onu halletmesi gerekirmis gibi kosa kosa baska odaya gidiyor, o gittigi yerde sesli bir sekilde agliyor :)) Küsüyor yani resmen :)) Ozellikle yanina gitmiyorum, biraz agliyor, 10-15 saniye belki, cok degil. Gel oglum diyorum, yine kosa kosa ama sakinlesmis olarak geri geliyor:)) O kadar sirin oluyor ki, pazar sabahi bunu yaptiginda esim ilk basta olayi anlamadi ama ben kahkahalarla guldum :)) Yakalayabilirsem videoya cekmeli.

Yesim'in kizina nasil davraniyor diye sormustu bir arkadas, masallah gayet guzel davraniyor:) Bir sey yerken aaa.. (al oluyor:)) diyerek ona da uzatiyor. Sev kardesi dedigimizde gidip sariliyor, yanagindan opuyor:)) Yalniz arabalarini vermekten hic hoslanmiyor. Onlari henuz paylasmiyor ama onun oyuncaklarina, yurutecine el koymakta bir sakinca gormuyor :D

Ben ve esim bol bol MR'yi kucagimiza alip seviyoruz, pek oyle kiskanclik belirtisi gostermedi, ilk basta bir kac kere yadirgamis ve kucaga gelmek istemisti ama simdi sallamiyor:P Bizimle ilgilenmek yerine arabalari ile oynamayi tercih ediyor :)) Bir de ilk baslarda bebegi algilamamisti sanirim:)) Hic ilgilenmiyordu. Bak Kaan bebek falan diyorduk ama gormezden geliyordu :D Sonra bakti geldi gitmiyor bu bebe, ilgi alaka gostermeye basladi :))

Yani simdilik iyi gidiyor iliskileri. Umarim guzel guzel, abi-kardes buyurler. Bu arada MR da surekli merakli merakli MK'yi inceliyor :))

7 comments:

Rahsan Collyer said...

Keşke bana söyleseydin kitap mevzunu Esra, getirirdim sana. Yarın sabah erkenden Londra yolcusuyuz, geç kalmışız malesef:(

arzu said...

cok seker:)

mummy said...

Ksüsüşüne bayıldım gözümde canlandı da..Çok tiyatrocu bu bebeler ya..

Bu arada Esracığım hep güzel yorumlar yazıyorsun bloğuma her seferinde cevap yazamıyorum buradan teşekkür edeyim dedim...Sevgiler..

Benim Hayatim said...

Ben onun küsmesini yerim. Neler de biliyorlar, insan durup izliyor, şaşıp kalıyor.

Duvara tırmanmaya çalışmasına hala gülüyorum.

Crebro said...

Bizimki de bir şeye sinirlendimi bağıra bağıra uzaklaşıyor ama ağlamıyor :) Acayip tatlılar. Bu arada kardeşinin gelişine çok sevindim. Bizim aileler pek enteresan hep yoğunlar pek yoğunlar offff.

ela selin said...

Yavas yavas kardes hazirliklarina baslamis MK kendince. Ne dersin Esra?? Bir kiz kardes lazim Kaan'a. Belki abi olmanin olgunluguyla bazi seyler dank eder kafasina:))
Kardesin geliyormus, gözün aydin Esracim. Biraz KaanI emanet eder dinlenirsin umarim.

Kremali'nin annesi said...

Ah bu Turkiye'den gelen pek kiymetli misafirler:) Sevgi ve ilgileriyle bizi oylesine rehin aliyorlar ki, sanal dostlara ayiracak vakit kalmiyor.

Benim de annem 3 -4 haftadir burada Esracim. Gizlice yaptigim ziyaretler disinda, ne kendi blogumu ne de sevdigim dostlarin bloglarini ziyaret edebiliyorum. Bir de ustune cok kotu tehdit edildim kiymetli misafirim tarafindan. Elimdeki tezi o buradayken bitirip vermezsem analik hakkini bana helal etmeyecekmis! Gel de bu anti demokratik kosullarda bloglarda dolas dolasabilirsen:))

Dilerim kardesinle cok ama cok keyifli bir tatil gecirirsin. Ve dilerim bu tatil sadece sana degil MK'ya da cok iyi gelir.

Sevgiler,
Ayse Sule

x