Saturday, 8 November 2008

video

Gectigimiz aylarda MK karsimiza geciyor, gulerek, videodaki gibi tepiniyordu :) Ne oldugunu, nerden ogrendigini tam kavrayamamistik.

Bir kac hafta once cuma aksami bakicisindan alirken MK'yi, Karadenizli olan abla, "bizim oralarin bir oyunu var hop-tek diye, kizlar oynuyor, Kaan da ablalariyla oynuyor, cok seviyor" dedi. Nedense aklima oyun deyince, boyle tas toplama vs gibi cocuk oyunu tarzi bir sey geldi. Horon olabilecegini hic dusunmedim:))

Ertesi gun arkadaslarla bulustuk. Turkiye'de uzun bir yaz tatili geciren arkadasimiz Tr'de herkesin hop tek oynadigindan bahsedip internetten videolarini falan bulup cikarinca uzun zamandir MK'nin karsimizda horon teptigini anlayabildim :D

"Aysel teyzende nasil oynuyorsun oglum?" deyince hemen bu sekilde tepinmeye basliyor :)))

Ayaginda da "kilt"i var :)

Bir onceki postu yayinladiktan sonra, disleri icin bitkisel bazi tabletler ismarladim. Halihazirda Isil'in onerdigi camomile icerikli teetha'yi kullaniyorum ama sanirim bunlar biraz daha farkli. Umarim ise yararlar.

Az once emzirirken azilarindan birinin patladigini gordum heyoooo :))))))))))

14 comments:

zerrin said...

ay yirim ben bunu,yirim yirim

Kuaybe said...

Horonunu yesinler :)

Kiltini de tabii :))

Valla bunlar büyüynce hesap soracak bize Esra, "Madara ettiniz beni cümle aleme.." diye :P

Ayse said...

ay o minik ayaklari yerim ben- nasil da cabaliyor hehehee... cok seker ya... Masaallah...

hadi bakalim su disler- gelin artik da MK'yi rahat birakin!

Rana Eslem GULMEZ said...

COK GUZEL OYNAMIS HORONU)10 PUAN VERDIM BEN BU YAKISIKLIYA BIR TRABZONLU OLARAKTAN)BIDE HOPTEK HORON DEGIL.HOPTEK TRABZONDAKI FAROZ MAHALLESINDE OYNANMAYA BASLANAN SONRA UNLENEN BIR OYUN SEKLI..SEVGILER..

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Bu döne bebelerinin hepsi oynak heralde:)

AycA said...

:) ayy yaa öldürecek bu MK ve Dante beni .. ikisini de takip edemiyorum hızlarını ..
çok tatlı yahu...:) kiltle hoptek bir arada. kültür mixi yapıyor..süper :)

Açalya said...

ha ha hop hop! cok tatlii ya, bir de ben yakalayabilsem bizimkinin zeybegini...

O camomil topcuklaridan benim Alman arkadas vermisti bana, amaaan hikaye yahu, binlerce kez seyreltilmis icerigi var, psikolojik rahatlamadan baska birsey degil. Alman arkadasin da oglunda hic ise yaramiyordu, hele bir de baska bitki topcuklari vardi, nezleye, burun akintisina karsi...cocugu ne zaman gorsem ya nezleydi yada burnu tikaliydi, hep hastaydi...kadincagiz da takmis bu topcuklara, Almanya`da homeopathy cilginligi icindeymis beyhude, bana da verdi illa kullan diye, Dante`de de ise yaramadi, hatta Tammo dalgasini gecti bir bilim adami olarak...neyse, ben sana sunu oku derim;

Claims to the efficacy of homeopathic treatment beyond the placebo effect are unsupported by the collective weight of scientific and clinical evidence. Common homeopathic preparations are often indistinguishable from the pure diluent because the purported medicinal compound is diluted beyond the point where there is any likelihood that molecules from the original solution are present in the final product;the claim that these treatments still have any pharmacological effect is thus scientifically implausible and violates fundamental principles of science,including the law of mass action.Critics also object that the number of high-quality studies that support homeopathy is small, the conclusions are not definitive, and duplication of the results, a key test of scientific validity, has proven problematic at best.The lack of convincing scientific evidence supporting its efficacy and its use of remedies without active ingredients have caused homeopathy to be regarded as pseudoscience or quackery.

Benim Hayatim said...

İnsanda mıncıklanma isteği uyandırıyor.

Çook tatlı, bir ara utandı mı ne ?

Kocaman oldu maşallah!

elif said...

Allah nazardan saklasın güzel ömürler versin büyümüşte küçülmüş sanki.....

Anonymous said...

ha usak ha :))

yesim

Anonymous said...

ha usagim ha ha!... :)
duygu

Anonymous said...

çok güzel bir oğlun var ne mutlu sana.Sevgili esra tesadüfen blogunu gördüm bende kızım için blog oluşturmak istiyorum ama blogger templateste seninkini bulamadım resimlerimde okadar büyük olmadı:( yardımcı olurmusun bana?

sib said...

esra,
bizimki 10,5 aylık sayılır ve iki arkadaki (alt) azılar kabarmıs..butun duzen zaten altust su ara..ancak gercekten o tabletler ise yarıyormu?
denedinmi? yan etki varmı?
sevgiler..

Bezen Hindistan said...

pek yakismis kilti, yerim ben onu:) dis icin ben son care baltic amber teething necklace ismarladim, heyecanla bekliyorum. okudugumda yok artik demistim ama su anda devekusu tirnagi iyi geliyor deseler gider bulurum, o haldeyim. bi gelsin bakiim ise yararsa sana da haber veririm.

x