Sunday, 23 November 2008

Haftasonu..

Cumartesi:


video

Duz duvara tirmanmaya kalkistiginin tescilli belgesi:))
Cumartesi Yesim'deyken cektim.




Cumartesi gunu sizlana sizlana postu yazip bitirdim. Babasi uyanana kadar biraz daha oyalandim. Esim uyaninca 9.30'da yatip 10.30'a kadar uyudum.

Biraksalar daha uyuyacaktim ama esimin hadi kahvaltiya gidelim lafi acayip cezbetti:) Gezme olunca hastayim, ustayim dinlemiyorum hayret bisi:P

Gerci biraz nazlandim, esim de sen istersen yat ben Kaan'la giderim dedim. Nereden baksam 3 saat evde bir basima uyuyabilirdim ama diger yanda da ertesi gun havanin kapali olacagini biliyordum. Cumartesi ise acik ve gunesli, guzel bir gundu.. Gunu kacirmak istemedim:)

Gecerken Yesim'i ve bebisini de aldik, hep birlikte, esimin gecen haftasonu kesfettigi Turk mahallesindeki simithane'ye cayli-simitli-peynirli-zeytinli-gozlemeli kahvaltimizi yapmaya gittik.


Sonrasinda esim eve calismaya donecekti, biz de MK ile Yesim teyzeye yamanacaktik. Soguk ama gunesli hava bir kez daha aklimizi celdi, once buz pateni pistine ugradik. Ancak 10-12 seasindan sonra ancak 2-4 arasi acilacakmis, kapaliydi.


Buz pateninin parkinda gezerken tek kelime ile donnndukkk! Uzun zamandir bu kadar usumemistim. Dogal göl vardi parkin icerlerinde, iki adim attik ama o yon acik oldugu icin daha da ayazdi, buz kesmemek icin arabaya geri donduk:) Butun hafta, hafta sonu Arctic Cold-Kutup Sogugu olacak diye bosuna uyarmamislar:) Turkiye'yi Balkanlar'dan gelen soguk hava dalgasi vurur, burayi da Kutuplardan gelen soguk hava vuruyor :))

Eh illa bir gol gorecegimiz geldi, birine ugramadan gecmeyelim dedik :)

Bir bi bizim millet mi acaba manzara ile yemegi bagdastiran? Keske kahvaltiyi su manzaraya karsi yapabilseydik ya da yanimizda cay olsaydi diye hayiflandik. Su ulkede manzara bol, eh Londra'daki restaurantlar sayesinde Turkiye'deki agiz tadlarindan en azindan Londralilar olarak mahrum degiliz, ama ikisi bir araya gelmiyor maalesef. Buna da sukur tabii :) Yemegi yiyip uzerine manzarayi seyrediyoruz biz de :))








Pazar:

Pazar gunu harika bir kış gunuydu. Uzun zamandan sonra ilk kez ekmek yaptim. Nedense sicak havalarda canim hic istemiyordu. Buzzz gibi bir sabaha daha uyaninca ekmek makinasindan gelen guzel kokular hos oldu. Pazar gunu kar beklendigi hafta icinden beri hava durumu haberlerindeydi. 5-10 dakikalik kar yagisi agzimiza surulen bir parmak bal gibi oldu :)) Oglumun babaannesinin ordugu kardan adamli yelek de gunun konseptine yakisti :))
Pazartesi:

Pazartesi sabahi, kahvalti bekleyen yavrukuş :)

Oğlumun ilk resmi.

Solak mı yoksa sağ el kullanıcısı mı olduğunu anlamaya çalışıyoruz. Sanırım her ikisini de kullanabiliyor. Yemeği isteğine göre her iki eliyle de yiyor. Topa her iki ayağıyla da vuruyor. Resmi de her iki elini kullanarak yapıyor. Belki zamanla değişir ama şimdilik her iki elini ve ayağını kullanarak işini görüyor.

IKEA'dan aldığım zımbırtı toplamaya yarayan tahta kutular.

Zeytinyağı sabununu Yeşimcim bana hediye almış :)) Hatta bir de postaya verip bana sürpriz yapacakmış ama ona gittiğimde, hazır gelmişken elden hediye etti :))

Öğleden sonra bakkala gidip bir kaç şey alalım dedim. Normalde MK'yı arabasına koysam 5 dakikalık yol. Ama Meral teyzesinin IKEA'dan aldığı oyuncak-ittirgeci ile oyalanarak yürüsün, biraz yorulsun istedim. 20 dakikada ancak vardık bakkala :)))

Yolda yururken iki adimda bir durup, karsi kaldirimdakilere, arabayla gecenlere, yol kenarinda park etmis bekleyenlere tek tek el salladi :D

Ben bile çocuğu böyle giydirdiysem düşünün ne kadar soğuk hava :D
Giymediğim için kaldırdığım kazaklarımı geri mi çıkarsam acaba? :D

Fondaki çizgi film evin çocuğu için değil, babası için :))) Eşimin işten gelince ilk yaptığı şey tv'yi, çizgi film kanallarını açmak oluyor :)))) Arada MK'nın da dikkatini çekmeye çalışıyor tv'ye ama.. Oğlan meşgul, koltuk altına tek tek ittirilip,(eliyle de işsaret edip) "ditttii!" denilecek bir tomar araba var :D

Bu akşam bana eşlik eden mumlar..

Ev operasyonu yavaş ama emin adımlarla ilerliyor. Geçtiğimiz hafta ortasından beri nezle olduğum için yavaşladı ama bitince çok güzel olacak inşallah :))

12 comments:

Rana Eslem GULMEZ said...

duz duvara tirmanma isine sastim kaldim ne yazagimi bilemiyorum!rabbim kolayliklar versin..

sardunya said...

gör bak taşı atıp altında da duracak:) Öperim o güzel gözlerinden.

Güldem said...

süperrrr bayıldım tırmanış ustası dağcı MK :)

sühendan said...

MK yı böyle kalın montlarla görmemiştik.İyi oldu.Yakışmış annesi.

"simithane" yazısı dikkatimi çekti.İstanbulda neredeyse Türk isim kalmadı.Simithane bile bizim buralarda "simitland,simit cafe".Kendi ülkemizde yabancı ülkede gibi hissediyorum kendimi.

Göl manzarası çok güzel.=Yine buralarda olsa hemen kenarına işletmeler koymuşlardı bile...

duvara da tırmanya kalkıştığına göre daha ne kaldı bilmiyorum.
Bu arada Yeşim in bebeğine nasıl davranıyor merak ettim?

AYSUN said...

Benim patrona göstereyim Simithaneyi:P

Düz duvara bile tırmanır bu veletler eminim:) Ve ben MK'nın yeleğine bayıldım... Süper.

Sabahnur said...

Esraaaa,bu oğlan çok afacann:) Kolaylıklar diliyorum.. Bir de o yelek ne şirin öyle..

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Ay alem bu MK valla resmen duz duvara tirmanmya calisiyor ,bayildim:-)))

Kremali'nin annesi said...

Esracim, bizim buralarda da havalar cok sogudu. Henuz kar yagmadi (yani yorum yayina hazirlandigi sirada yagmiyordu:P) ama disari cikip gezmek yavas yavas hayal olmaya basladi. Bakalim bizim enerji kuplerini kis boyunca evde nasil zaptedecegiz. Off ki of:(

O romantik mumlar sana ne diye eslik etti aksam vakti, hele anlat bi bakiyim:P

ipek said...

:)))
mk beni çok güldürdü allah da onu güldürsün.
yakında düz duvara da tırmanır annesi, az kalmış:))

Ayse said...

bu cocuk bana "yok artik" dedirtmeye devam ediyor. Ne tatli cabaliyor o oyle tirmanmak icin! :)

ayrica o kirmizi montlu yesil sapkali fotograf muhtesem cikmis- sirf bu adami yemek icin gelicem ingiltereye birgun... Ayrica o IKEA kutularini ben de cok begeniyorum, ama ben orgu olanlardan aldim en sonunda, hani tig isi gibi olandan...

cok opuyorum, keep warm, buralar da buz kesimhanesi gibi...

Banu Z said...

simithaneye bu haftasonu biz de gidelim diyoruz.. paylastigin icin tesekkurler Esra! :)
MK nin montlu kapson-bere takmis hallerine bayiliyorum.. masallah!
haftanin geri kalaninda basarilar diliyorum..
sevgiler..
banu

Banu Z said...

bu arada mum resmini desktop a resim olarak dosedim, telf hakki icin bilahare konusalim :)

x