Monday, 13 October 2008

Peak District I

CUMARTESİ:

Yol:

Cumartesi sabahı Meral'i aldık ve Peak District denilen bölgeye doğru yola çıktık.

Bir gün önce MK için aldığım boyaları ve biraz kağıt aldım yanımıza, belki arabada oyalanır diye. Ama maalesef, belki hoşuna gider diye Meral'in araba resmi çizmesine rağmen:) ne pastel boyalar, ne de bugün sabah denediğim parmak boyalar ilgisini çekti. Orgla günde 2 dakika ancak
ilgileniyor. Belki zamanla boyalar da ilgisini çeker. Ama galiba bu çocuğun sanata pek kaabileyeti ve ilgisi yok :P Varsa yoksa arabalar. Yol üzerinde bir mola yerinde durduk. Kitapçıdan 2 kitap aldık Meral'le. Bu arada MK babasıyla 'araba dergilerinin' önünde takılıyordu. Babası reyonun önünden ayrılıp yürümeye başlayınca 'neeeee!' diye bağırıp reyona, daha doğrusu araba dergilerine doğru hamle yaptı :)))

Ilam Park:

Cuma günü Ashbourne kasabasındaki bir evde, B&B (Kahvaltı&Yatak) olarak yer ayırtmıştık. İnsanlar evlerinin bir kaç odasını pansiyon olarak ayırıyorlar, sabahları da bir kahvaltı veriyorlar ve böylece yan gelir elde ediyorlar. Müşteri&Turist için de otele göre daha ucuza geliyor. Ayrıca orjinal olarak hazırlanıp döşenmiş evlerde kalmanın tadı başka oluyor :)

Ancak tabi Ashbourne'e gelmeden yol üzerinde bir kaç yer gezelim dedik ve Ilam Park'ta mola verdik. Gerçi hava şansımıza cumartesi kapalı ve ara ara yağmurluydu ama yine de park çok güzeldi.











MK babasıyla saklambaç oynarken :)



Çokoprens :))

Ashbourne/B&B:



Kaldığımız evin oturma odası manzarası. Nasıl sakin, nasıl huzurlu bir yer country side/taşra. Ses-gürültü yok. Tek duyacağınız kuş sesleri, arada kuzu me'lemeleri :) Gerçi insan gençken, hele de bizim gibi şehir hayatına alışmışken bir süre sonra sıkabilir ama hafta sonları dinlenmek için çok ideal.

Evin bahçesi..




Pazar günü ile devam edeceğiz .. :)))

9 comments:

Ayse said...

sadece sehirlerin (pardon kasabalarin) isimleri degil, dogasi, evleri ve sukuneti de benziyor sanirim!

erkek cocuklar bu yasta hep arabaci... Benim yegenim de 1.5 yasinda butun arabalari markalariyla bilirdi...

Ayriyeten, ben senin bu cokoprens yiyen oglunu yerim!

Anne ve Bebisi said...

:P

TUANA BERRA' nin annecigi said...

Gittiginz yer cok hos ve huzur verici bayildim resimlere bide resimdeki yakisikli mk ya masaallah ona.

Kremali'nin annesi said...

Esracim, nasil ozledim simdi oralarda olmayi. Yillar once Ingiltere'ye ilk gittigimde cok farkli bir yurtta kalmistim. Yurttan ziyade genis ve pembe bir evdi aslinda. Ikinci katinda ogrenciler kalirdi, ilk katta ise international office diye bir buro vardi. Kulturlerarasi kaynasmaya katki icin cesitli etkinlikler duzenler, haftasonlari da yurdun onunden kaldirdiklari otobuslerle ogrencileri geziye gotururlerdi. Coguna katilmis ve hayran kalmistim Ingiltere'nin tasra kasabalarina, tarihi sehirlerine. Kimbilir ne kadar iyi gelmistir size bu haftasonu kacamagi. Paylastigin icin cok tesekkurler. Cokopiyense de cok sevgiler:)

İşitme Kaybı said...

Esra,yurtdışındaki her şehrin böyle büyüleyici kasabası var,kasaba kasaba olmaktan çıkıp özlem duyulan yere dönüşüyor.Almanya'da da çoktu böyle enfes yerler,hayalimde çok yer kaplıyorlar halen ve o yüzden çok mutlu bir insanım...

MK de bu yüzden şanslı bir çocuk,hem sizler gibi ilgili-bilgili ve sevecen aileye sahip hem de harika yerler görüyor...

Sevgiler İstanbul'dan Ebrucum...

Anonymous said...

fotodaki sizmisiniz

Güldem said...

sevgili esra ne güzel bir yerde kalmışsınız,huzur dolu:)içinize sinmiştir inşallah ve tabii umarım sende biraz dinlenebilmişsindir:) MK ve benim P hemen hemen aynılar,ne boylar aldım,yok...düşün yani çocuğun annesi flütçü çocuk müzikle bile pek illgili diil,ancak ben şarkı söylersem ilgisini çekiyorum,tabii birde el hareketleri ile şarkıyı anlatıyorum.birde bunu dene :) hani benziyorlar ya:)buarada 2 dakika orgla ilgilenmesi yine uzun bir zaman :)

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi said...

ne güzel bi haftasonu geçirmişsiniz. baba-oğul saklambaçlarına bayıldım. çok tatlı bi prens bu prens..

New York'tan said...

Fotograflar harika, ne guzel sessiz sakin, dogayla icice :)
Biz araba yolculuklarinda uyuruz genelde, ikiside ayni ,o yonden sansliyim galiba :)

x