Saturday, 11 October 2008

Oturdum MK'nın youtube'e eskiden yüklediğim videolarını izliyorum. Ne kadar küçükmüş :) En çok şuna güldüm, 6 aylıktı burada:



Canım benim ya..

Çok uykum var ama bu fotoları şimdi yüklemezsem sonra hiç sıra gelmez, çünkü yarın sabah ..


Bu arada sevgili Edanik, youtube'e yüklediğin videoları istediğin gibi kesip biçebiliyorsun. İstemediğin yeri çıkarabiliyorsun ama nereden yaptığımı bulamadım. Eminim Nilly şıp diye söyleyebilir :))) Nillycim bunu okursan blogunda ya da burada yorumlarda *biliyorsan ve vaktin varsa* açıklayabilir misin? Ben nereden yapıldığını bulamadım, önümüzdeki haftaya kadar da bakma imkanım yok. Teşekkürler, teşekkürler :))

Koridorda kendi halinde yürürken düştü. Düz yolda yani. Öyle kötü de düşmedi üstelik ama burnu yüzülmüş :(

Doğada renkler şu anda ha-ri-ka! Sonbahar ne güzel.











Gökyüzü aktivitesi kaçmadan yakaladık :D
Her gün dışarda kuşları ve özellikle de uçakları aaaa diye hayretle izliyor, o ayrı.
Bugün iş çıkışı biraz dolaştım. Yalnız başıma dolaşmayalı ne kadar uzun zaman oldu. Her ne kadar fiziksel olarak bir özgürlük tadı almış olsam da girdiğim oyuncakçıda, 'ayy oğlum olsaydı şimdi nasıl da dokunmaya, keşfetmeye çalışırdı şunları' diye iç geçirdim :) Hastalıklı bir durum şu annelik :P

Parmak boyası aldım. Bir de yarın arabada oyalanır belki diye pastel boya kalemleri. Tabii arabalarının hemen hemen hepsini doldurduk çantaya :) Onlarsız 'çıkmıyor' artık. Her sabah normal sandalyeye oturup masada arabalarını yarıştırıyor :) Bir gün önünde iki araba, ıhh ıhh diye elini odanın ortasına doğru uzatıyor. Başta anlamadım, sonra arabaların geri kalanını istediğini anladım. Odanın ortasına dağılmış bir kaç taneyi daha toplayıp verdim ama yetmedi. Hala ısrarla elini uzatıp ııhh diyor. En sonunda inmek istedi sandalyeden, sen bulamıyorsun ben halledeyim diye:)) koşa koşa gitti odasına, yerde duran küçük kamyonu tek seferde kaptı geri döndü. Benim de ağzım açık kaldı.

Ne diyorduk, oyuncakçıda, kaç gündür nerden bulurum diye düşündüğüm florasanlı yıldızları kasada, hem de indirimde gördüm:)) Hemen akşam hep birlikte küçük odaya doluştuk. Ben etiketleri yıldızların arkasına yapıştırdım, babası yıldızları tavana. Oğlumuz da kah yıldızları babasına uzattı, kah etiketlerden artan ve bizim sağa sola attığımız artıkları topladı.

Dün eşime, bu çocuk bizim tembelliğimiz sayesinde çalışkan bir çocuk olacak bu gidişle dedim:)) Bunu çöpe at oğlum, şunu getir yavrum, al bezi masanın üstünü sil çocuğum, şunları getir, bunları götür..

Çamaşırları katlarken artık O'nsuz olmuyor:) Babasının çamaşırlarını ve çoraplarını dolaba O yerleştiriyor çünkü :)

Sevgili gelinim:P gördüğün gibi elimden geldiğince yetiştirmeye çalıştım/çalışıyorum, yaşasın kadın dayanışması :D

7 comments:

Ayse said...

sevimli sey. resmen yuzuyo adam ya durdugu yerde... Allah nazardan korusun... Demek annesine yardim ediyor kucuk centilmen. Valla bu cocugu alan yasadi. Gercekten, yasasin kadin dayanismasi!!!

bu arada size yol gorundu sanirim- iyi gezmeler... keyifli ve saglikla kaliniz efem.

Kremali'nin annesi said...

Esracim,

Videodaki goruntulerine bayildim. Zaten o zamandan belliymis ne tatli ne hareketli bir cocuk olacagi. Yattigi yerden dansediyor resmen. O diller falan sanki "hele ben bir yuruyeyim size o zaman gosterecegim" der gibi:))

Anlasilan sizin kabileye yine yol gorundu. Hadi gezin bakalim; son gezen iyi gezermis, dermisim:P Yok kiskanmadim canim, yolunuz iziniz acik olsun:)

MK'nin o incinmis burnundan opuyor, bir erkek evlat anasi olarak kadin dayanismasi hareketinize ben de katiliyorum :))

Sevgiler,
Ayse Sule

edanik said...

youtube kapalı Türkiye de:(

New York'tan said...

Gecmis olsun Esra'cim ufak tefek kazalar oluyor malesef,ben de ogluslarimi yetistirmeye calisiyorum ,hem bana hem de eslerine yardimci olsunlar insallah :)

sumuklubocek said...

MKcigim kucuk arabalar konusunda Selim abisine cekmis...
guzel yani, aradaya daha sonra baska oyuncaklar girse de her daim favorilerinin o kucuk arabalar olmasi :)))
***
iyi yolculuklar, guzel bir gezi olur umarim...

Anonymous said...

edanik youtube kapalı fakat www.youtubegir.org tan girebilirsin ;)
sümeyye

AycA said...

canım benim geçmiş olsun.. dünde aynı şekilde Erin kaldırımdan düştü :( kaşının üstünde aynısı var..

sizin oraya tam sonbahar gelmiş daha burada o kadar sararmadı yapraklar..

ve sevgili gelinin çok şanslı :) heheh bize dua edecekler benim kayınvalideme ettiğim gibi :P

x