Saturday, 27 September 2008

Tarih: 26 Eylül 2008 Cuma
Tarihte bir ilk :)


Cuma günü izinliydim. Akşam kabileyle iftar yemeğinde buluşacağımız için MK'yı öğle uykusuna biraz geç yatırmak istedim. Bahçeye çıkardım, oynadık, dolaştık. Dönünce 1 saat daha oyalamak ıstedim. Geç uyusun ki akşam da biraz uzun dayanabilsin.

Mama sandalyesinde üzüm yiyordu. Sonra kafa düşmeye başladı. Bir kaç dakika içinde uyuya kaldı :D

Waay bee! Bugünleri de gördük ya, inanamıyorum :))

Büyüyor.

Tabi eski sisteme devam ama bu, yeni bir dönemin ilk işareti diyebiliriz.

Tünelin ucunda ışık göründü sanırım :))

6 comments:

Ayse said...

oley oley oley... resim cok sevimli ama... araba da devrilmis... yavrum ya, hakikaten buyuyor... Allah nazardan korusun.

Anne ve Bebisi said...

Sagol AYSEcim:))

sumuklubocek said...

canim yaaa, opmeeek istiyorum ben!

KEO said...

bizde de sadece bir kez "olmuş" ve her önemli anını kaydetmeye çalışan ben, bunu kaçırdım malesef işe yeniden başladığım dönemde olmuşş:(( MK büyüyor, annesini daha rahat günler bekliyor bence:)

Güldem said...

tebriiik ederimm canım ve darısı başıma diyorum,inşallah artık hep böle kolay ve bool uyur:)

nilly said...

Canimm ne tatli uyumus.

x