Wednesday, 17 September 2008

Sanırım MK 'growth spurt' denilen 'büyüme atağı' doneminde.

Dün, bugüne kadar hiç olmadığı kadar çok yemek yedi. Günboyu hiç durmadı. Yarım paket kuru üzümü tek başına bitirdi. Daha olsa yiyecekti ama evde kuru üzüm bitti. Ben de kuru kayısıları küçük küçük doğrayıp yedirdim. Bol bol kaşar da verdim. Enerji veren yiyeceklere ihtiyaçları oluyormuş. Kan şekerleri aniden düşebiliyormuş. Kuru üzüme saldırması o yüzdendi sanırım.

Tabi bu büyüme atağına; babadan ayrılma korkusu+rota virüsünden yeni çıkmış bir bünye+sürekli akan bir burun+diş çıkarma da eklenince ohh evlere şenlik :)

Dün evde iken yan dairelerden birisinden matkap sesi duydum. Eşime, birileri kendi dairesi ile bizimkisi arasına extra ses izolasyonu yaptırıyor galiba dedim gülerek.

4 comments:

Ayse said...

buyusun annesi, masallah not-so-minik-artik MK'cigima benim...
sen nasilsin bu arada? Sagligin? cok sevgiler.

Kremali'nin annesi said...

Aha, bundan sonra obur MK diycem ben ona:) Maasallah growing MK'ya. Darisi benim minigin basina insaallah.

Kuru uzum iyi fikir; ben de Ali Kerem'in eline vereyim bakalim nasil karsilayacak. Ama tabii once markete gidilip kuru uzum alinacak. Cunku bizde de ismi lazim degil bir baska kuru uzum canavari var, ondan geriye pek bir sey kalmiyor.

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Komşu biraz geç kaldı bence kuru üzümleri yiyen MK artık büyüdüğüne göre:)

Kuru üzüm bizim yavru kuşun da favorileri arasında.

Güldem said...

bak bende çok beğendim bu kuru üzüm olayını,hemen çıkarayım benim ejderhaya:)
buarada iyiki bu rota virüsü aşısını yaptırdım benim oğlana,iyi etmişim.Tr de de çok duyuyorum bu hastalığı bu aralar neyseki MK atlattı:)öpüyorum annesi MK yı izninle:)

x