Friday, 5 September 2008

Oğulcağızım çok hasta oldu :(

Salı sabah kahvaltı etti. Her zamankinden daha az yedi. Öğlen bir şey yemedi. Öğleden sonra sabahki kahvaltısını bitirdi.

Akşam erkenden yastığını getirdi uyumak için.

Salı gecesi ateşlendi. 2 kere calpol verdim, ateşi düştü.

Çarşamba sabah eşimi uğurladık.

Çarşamba günü ateşi yoktu, keyfi yerindeydi ama ishaldi.

Yalnız hiç bir şey yemedi. Sadece emdi.

Akşam iyiydi, Calpol vermedim. Uyudu.

Gece 3.30 gibi uyandı, fışkırarak kustu. Ateşi vardı. Capol verdim. Geri uyuduk.

Sabah 5 gibi uyandık. Uyanış o uyanış oldu. Perşembe sabahı 5'ten perşembe gecesi 6'ya kadar, bir kaç kere 5 dakikalık kestirmeler hariç hiç uyumadım. 6'da yarım saat kadar uyudum. 10.30'da koltukta sızmıştım.

İşe gitmedim.

MK sabah 5'ten akşam 6'ya kadar ayağımda yattı. Tam 13 saat!

Sadece ılık duş aldırmak veya vücudunu suyla silmek için, calpol ve/veya su içmesi için bir kaç dakikalık kalktık.

Uyumuyor, resmen baygın yatıyordu.

15-20 dakika kestiriyor, sonra ağlayarak uyanıyor. Su içiriyorum, elini, yüzünü, vücudunu ıslatıyorum, biraz ferahlıyor, 15-20 dakika daha kestiriyor sonra yeniden başlıyoruz.

Ayağımdan indirip biraz koltuğa uzanayım diyorum, yastığı daha yere koyamadan ağlayarak uyanıyor. Tekrar geri uyutmam için elini yüzünü ıslatmam gerekiyor.

Su dışında hiç bir şey, anne sütü bile, kabu etmedi yavrucum.

Akşam 5 gibi emdi, ondan sonra gürültülü bir şekilde poo yaptı. Mikrobu öyle attı. 6 gibi ikimiz de biraz kestirdik.

Uyandığında biraz, çok az muz yedi.

Kendine gelince ilk yaptığı yakamı paçamı çekiştirmek oldu. Ne istiyorsun annem? diyorum ama konuşmaya, kolunu kaldırmaya hali yok. Kalktım, elinden tuttum, beni yatak odasına götürdü. Babasını arıyordu zavallım :(

Baba işe gitti annem, gelecek dedim, mahsun mahsun baktı :(

Bugün o bakıcısına, ben işe gittim.

Bütün gün bakıcısının kucağından inmemiş. Sabah biraz kahvaltı yapmış. Az önce de biraz emdi, uyudu.

Allah tüm hastalara şifa versin, hiç bir çocuğu anne-babasından ayırmasın.

29 comments:

KeLeBeK said...

canım yaaa cok gecmıs olsunnn MK yaa ınsaAllah yarın sabah hıc bırseyı kalmaz. yıne annesını pesındne kosturturr :))

irem said...

çokk geçmiş olsun MK'ya. babası yokken hastalanması kötü olmuş senin açından. zor olmuştur. hastayken çok ama çok mahsun oluyorlar. allah tüm hastalara şifa versin ve tüm çocukları anne babalarından ayırmasın inşallah.

Ayse said...

ay kiyamam ben MK'ya... sanirim boyle bir virus var ortalikta. tanidigim bir kac insan boyle hastalandi...
ayrica en sondaki dualarinin ikisine de kocaman AMIN...
umarim bu gece iyi uyuyabilirsiniz. bu arada seftali seviyorsa ishale o da iyi geliyor.

KEO said...

Geçmiş olsun, her ateşlenmelerinde aynı duyguları yaşıyoruz anne olarak.Ve yanında kim ya da kimler olursa olsun farketmiyor.Onunla aynı acıyı yaşayan, hiç uyuyamayan, en gerçek şekilde onu anlayan her zaman anne oluyor...

Sardunya said...

Çok geçmişler olsun. Ve de en kötü hastalığı böyle olsun. Benim Kaplumbağam da hastaydı:( Toparlıyor. Ama küçükken sık hastalanmaları büyükken sağlam birer savaşçı olmalarını sağlıyor diye moral veriyorum kendime. MK'nın yaşadıklarını okuyunca aklıma geçen seneki, ondan önceki seneki hastalanmalarımız geldi:( Siz şanslıymışsınız, biz direkt hastanelik oluyorduk:(

Güzel yanaklarından öperim kuzunun. O gökgürültülü pooh kadar bir anneyi ne ferahlatabilir ki:) Ben burdan ohh dedim okuyunca.

sukran said...

esracım,geçmiş olsun canım,çok üzüldüm.inş.çabuk atlatır M.K.cık:(babasını aradığını okuyunca çok duygulandım:.(Allah şifalar versin canım..

süpürgesizcadi said...

Cok gecmis olsun kiyamam ya....

zerrin said...

AMIN diyeyim
gecmis olsun,cok uzuldum

Kremali'nin annesi said...

Keske yakin olsaydik duygusunu hic bu kadar derinden hissetmemistim:( Mehmed Kaan'a acil sifalar sana da guc kuvvet diliyorum. Allah yardimciniz olsun Esracim...

Ayşe said...

Gecmis olsun Esra, insaallah simdi daha iyidir ve yemeye de baslamistir...
Babanizin olmadigi zamana denk gelmesi kotu olmus, cok yorulmus ve yipranmissin...Allah guc kuvvet versin tum annelere...

Salincakta Iki Kisi said...

gecmis olsun Esra'cim.

Anonymous said...

ayyyyy ablacım cok gecmıs olsun cok uzulduk :.( yazık bebısımıze.Allah sıfa versın ınsallah.abımde de yok barı o olsaydı doktora falan gıderdınız.keske bız yanınızda olsaydık.dualarımız sızınle Allah buyuktur hayır mubarek gun sıfa verır ınsallah...
meltos halanız

Pıtırcık said...

çok geçmiş olsun kıyamam yakışıklıya acil şifalar dilerim

Güldem said...

çok geçmiş olsun,kıyamam ona ben tabii annesi olarak sanada:) ne zor biliyorum,Poyraz 7 aylıkken aynı şey başımıza geldi,daha da küçük düşün yani,geece ılık duşlar vs.offf Allah hiçbir bebeği çocuğu hasta etmesin,sevgiler..

Sabahnur said...

cok gecmiş olsun Esracım,insallah simdi daha iyicedir yavrucak.

sühendan said...

Çok geçmiş olsun MK. ya.Allah sana da dayanma gücü versin.!3 saat ayakta sallamak ne demek.İnan insanın hertafı tutuluyor ve uyuşuyor.Emimn de ishal ve ben de kusmasından korkuyorum.

Tez zamanda iyileşmesi dileğimle.Duan için de Amin.

Anonymous said...

amın amın canım yaaa cok gecmıs olsun cok üzüldüm...aman allah korusun ıns bırdaha olmaz öpüldün hayırlı ramazanlar canım
www.kücükprensınkücükdünyası.blogcu.com

amber said...

Esra, cok gecmis olsun. Doktora gittiniz mi? Belirtiler sanki Rotavirus gibi geliyor bana am umarim MK'nin simdiye kadar birseycigi kalmamistir.

Yesim said...

Yazik minik MK ya, cok cok gecmis olsun, insallah bir an once iyilesip eski enerjisine kavusur...
Sevgiler,

uçan talhanın annesi said...

rabbim şifa versin mk'ya...
sana da dayanma gücü... umarım şimdi tamamen atlatmıştır.
duana âminnnnnnn diyorum canım

ruhdagı said...

Çok geçmiş olsun Allah kolaylık versin. Sessiz bir takipçiyim ama bir geçmiş olsun demeden duramadım.

Kuaybe said...

Küçük meleğim, inşaallah iyileşmişsindir..

Ben acaba yine ne afacanlıklar yaptı diye merakla gelirken, bu yazı çok üzdü beni..

Rabbim şifa versin.. Sana da güç kuvvet versin Esracım..

Anonymous said...

esra'm, canim Allah'im oncelikle sana guc kuvvet saglik versin ki melegin basucunda olabilesin cnm. Kaan.cigima cok cok gecmis olsun. Insallah cok daha iyidir simdi. Tez zamanda sagligina kavussun ins. Sende kendine dikkat et, vitaminlerini eksik etme emi canim benim.. Keske orada yakininda olsaydim ya..:((
Duygu

OZY said...

Allah şifalar versin tatlı kuzuya, bebişler hasta oluna insan ne kadar üzülüyor...

nilly said...

Esra gecmis olsun. Bende sifayi kaptim. Cocuklarda daha zor tabi, onlarin bir basladi mi bitmek bilmiyor. Bal iyi geliyor. Uyumasina da yardimci olur.

Anonymous said...

canım tekrardan gecmıs olsun ben bısey merak edıyorum benımde oglum var 1.5 yasında acaba sen tuvalet egıtımıne basladınmı ben baslamak ıstıyorum ama acaba erkenmı dıye de cok düğsüğnğyorum...
sevde demırbılek

((Y*A*S*E*M*i*N)) said...

Geçmiş olsun, Allah güç kuvvet versin. Babanın olmadığı zamana denk gelmesi çok daha kötü olmuş.
Keşke sana destek olacak biri olsaydı ya. Okadar zaman kucakta offf of. Anaların hakkı neden ödenmiyor... İşte bunun gibi nice gün gece.

İnşallah daha iyi olmuştur MK.

İyi haberlerinizi bkliyoruz.

ela selin said...

ay yazik yazik. cok gecmis olsun. tüylerim diken diken oldu ikinizin o halini düsününce. tez zamanda iyilesir umarim...

aysarayı said...

çok geçmiş olsun.inşallah bu saate kadar çoktan iyileşmiştir yavrucak...allah acil şifalar versin...

x