Monday, 22 September 2008


Eşimin birlikte çalıştığı bir iş arkadaşı var. 70 yaşında bir Hintli. Artık emekli olmaya karar veriyor. Hindistan'a taşınacaklar. 30 yıl önce çocuklarına aldığı bu org'u MK'ya verdi. 30 yıllık bir org. Çin yapımı değil üstelik :) Kanada yapımı. Tam bir vintage :)

Cumartesi Yeşim'lerdeydik. Meral nargilesini de yanında getirmiş. Ancak nargileyi içebilmek için en önemli parçasını unutmuş. Yeşim ve Nihat çifti kafa kafaya verip o parçanın yerini tutacak bir fikir geliştirdiler. Alüminyumdan bir yuva yaptık. Tütünü koyabilmek için de alüminyumun içine delikli bir parça yerleştirmek gerekiyordu. Nihat'ın parlak fikri sarımsak ezeceğinin ayrılabilen delikli kısmı oldu :) Valla böylece nargile de gayet güzel oldu :))


Pazar günü ana-oğul parktaydık. Şansımıza hava da güzeldi. Hep hafta içi gittiğimizden çocuk bölümünün pazar günü bu kadar kalabalık olduğunu bilmiyordum. Salıncak için sıra bekledik, o kadar yani :)

Çok oynayıp karnı acıkan çocuk :)

Tam anında yakalayamadım ama kullandığımız mendilleri çöpe atıyordu :)

Eflatun..

Son Bahar'ın izinde.

Gümüş..

Kırgın..

Araba Delisi! Sitedeki arabaları nerdeyse tek tek kontrol ediyor. Tekerlekleri de kontrol ediyor ama poz yakalayamadım :) Çizgi film, reklam, hiç bir şey izlemiyor ama Top Gear favori programı. Bu akşam ordaki arabaları gösterip gösterip ciccii diyordu :)))

Gelelim Ayşe'nin Mim'ine :)))

Evde Nefret Edilesi Durumlar :))

1-Kesinlikle lazım olan ya da çok canımın çektiği bir şeyi almak için markete gidip, onun dışında ne varsa alıp eve gelmek. Eve girince de asıl almam gereken şeyi unuttuğumu fark etmek :)

2-Ödemek için kenara ayırdığım faturaları unutup, gecikme cezası ödemek!

3-Uzuuun bir telefon görüşmesi yapmak niyetiyle telsizi elime aldığımda sarjının bittiğini görmek :D

4-Asıl yıkamam gereken bir kıyafeti, çamaşırları makinaya attıktan sonra unuttuğumu fark etmek!

5- Bunu çok düşündüm ama bulamadım :)

6 comments:

Ayse said...

oncelikle davetime icabet ettiginiz icin cok tesekkur ederim hanimefendi!

simdi gelelim yorumlarima.

1.org: tam kardesime gore, gorse valla gelir sizin oraya, alir gider!

2. nargile: ah biz Turkler... su pratik zekamiz yabancilari allak bullak ediveriyor bu yaban ellerde...

3. MK'nin papileri cok tatli, yeni aldiginiz ayakkabilar mi bunlar...
cok buyumus bu annesi.. Allah nazardan saklasin, ne tatli yiyor oyle mammamlari...

4. buyukler icin resimlerin yine harika... ah su aktarim aletim bir gelse de ben de buranin yaprak dokumlerini cekip paylassam sizlerle... iyice geliyor son bahar suyun bu yanina da...

5. araba delisi: eee ne kadar gender mark etmek istemesek de bu cocuklari, oluyor iste oluyoooor.

cok sevgiler. yuzunuz hep gulsun.

Rana Eslem GULMEZ said...

PARKTAKI RESIMLER COK GUZEL.MK YI KOCAMAN OPUYORUM COPUNU GUZELCE ATTIGI ICIN)ORG SUPERMIS HIC OTUZ YILLIK GIBI DURMUYOR !GULE GULE KULLANSIN MK.YAKINDA MK DAN PARCALAR DINLICEZ DEMEKKI)

Güldem said...

mk mutlaka org ile bir arkadaşlığa girmeli,ilerdeki müzik hayatına çok güzel bir başlangıç,hatta benim bazı öğrencilerimin anneleride müziğe başlıyordu,beraber paylaşmak için,tavsiye ederim:)

Kremali'nin annesi said...

Piyanist santor MK pek yakinda bu blogda :)) O Hintli amca size iyilik mi yapti kotuluk mu hep birlikte izleyip gorecegiz:)

Hayatimda hic nargile icmedim. Ama nargile icebilmek icin gosterdiginiz azim ve gayreti okuyunca demek ki bagimlilik yapiyormus dedim:)

Ah Kremalim de bir anlasa cop sepetinin neye yaradigini. Bizim evde cop sepeti, icine cop atilmak icin degil de icinden copleri asirmak icin yaklasilan bir nesne maalesef:(

Resimlerin hepsi de harika, ama gumus cok ama cok baska be Esracim.

Ev hayatinda nefret ettigin seyleri okudugumda yav ben de ayni seylere sinir oluyorum, ama neden aklima gelmedi ki bunlar benim dedim:)

Sevgiler,
Ayse Sule

nimet said...

Org u çok güzel Kaanımın belki de müzisyen olur yeğenim:)mucukkkkkkk
Not: elbetteki yüzüne uyan bir gözlük yavruşum biz gözlüklerimizle yatıp kalkıyoruz elbetteki hoş olucak bize yakışacak yoksa düşünsene her aynaya bakışında keşke bunu almasaydım dediğin bişi yüzünde olacak he he sağlık mı güzellik mi gbi iğrenç bi tartışma oldu bu her ikisinin de olması için biraz daha ara bari Esra'm :) mucukkkkkkkkkkkk

figen said...

orga bayıldım buralarda hiç iyiliksever hintli yok çok yazık:(bakalım beyniniz donk dilonğlara kaç gün dayanabilecek:))araba merakı başladıysa işiniz zor diycem benim oğlan kafayı yemiş vaziyette tüm arabaları ezberledi elinde anahtar gördüğü tiplerin peşinden ayrılmıyor sokakta arabaları incelemesinden doğru dürüst yürüyüş yapamıyoruz aman diyorum başka uğraşa yönlendirin:))

x