Tuesday, 30 September 2008

Bugün Bayram.. Bugün Bayram Değil! Bugün Bayram.. Bugün Bayram Değil! Bugün Bayr...

Eylül'ün son pazar günü, serin ama güneşli, çok güzel bir gündü.

Eşimin bütün gün evde çalışması gerekiyordu. Bu durumda benim de MK'yı bütün gün oyalamam.

Sabah kahvaltıdan sonra sitenin bahçesine çıktık. Bu balkabakları bizim site bahçesine komşu, organik sebze bahçesinden :) Belediye her semtte bir kısım arsayı parselleyip isteyenlere kiralıyor. Özellikle kendi bahçesini, organik sebze-meyvesini ekip biçmek isteyenler, toprakla haşır neşir olmak isteyenler faydalanıyor. Topraktan hiç anlamasam da ben de düşünmeye başladım buradan bir yer kiralamayı. Eve de yakın. Yazın mangal bile yaparız :D





Çocuk ve Kedi

İnatçı keçi :P
Kaçan kediyi çağırıyor :D










Çiftçi MK :)




Antrenör MK :)
Mahalle takımını çalıştırıyor :D

..Masum..





Bulduğumuz yaprağı babasına hediye etti :)


Öğle uykusundan sonra en sevdiğimiz parkta aldık soluğu.

Öğle yemeği park manzaralı :))


****************************

Bugün -Salı- Türkiye ve Avrupa'daki Türk topluluğu için bayram. Ancak diğer müslümanlar için bugün ramazanın son günü, arife. Bayramı yarın kutlamaya başlıyor.

Bu durumda bizim için, burada bayram 4 gün oluyor :)))

Herkese İyi Bayramlar!

11 comments:

İşitme Kaybı said...

Sana da iyi bayramlar canım.Antrenör Mk resmi süper yakalamışsın :)) Gurbette de bayramlar güzel olur di mi,annemlerle Almanya günlerinde dolu dolu yaşardık bayramları..

Kucak dolusu sevgiler,

Kremali'nin annesi said...

Esracim, demek siz de erken kutluyorsunuz bayrami. Biz kismetse yarin baslayacagiz bayram mesaisine. Bugun ise, Kremali mi de bayramlik cicilerini de arefe sulariyla bir guzel yikamayi planliyorum kismetse:)

Sana ve tum sevdiklerine guzel ve huzurlu bir bayram diliyor, MK'yi el opmeye bekliyoruz suyun obur tarafina:)

DERYA said...

iyi bayramlar esra vallahi yaşadıgınız yerler cok iyi görünüyor hele cocuklar için gayet müsait bir yönden cok şanslısınız ama öteki yönünü bilemiyecem.

Anonymous said...

bayramliklarini giymis iki dirhem bi cekirdek MK gormeyi beklerken kocaman kabaklarla sasirttiniz bizi :)
Her gunumuz bayram gibi guzel olsun, cocuklarimiza bize ogretilen her guzel seyi ogretelim ve bayram mutlulugunu en cok onlarin hissettigini hic unutmayalim :)
yesim

Ayse said...

ben de bugun umuyorum o kabaklar nasil soyulur adli bir tutorial koyucam sayfaya...

bizim burda da bugun bayram... ama ben tabi tek basima tek basima takiliyorum... Bugun turk ogrencilerle bayramlasma gibi bisi var, ona giderim heralde aksam...

bu arada ogle yemegi fotonuzdaki MK cok tatli, o yemegini yesin ben de onu yiycem annesi!!!

Hadi iyi bayramlar size!!

elmaşekeri said...

şєкєя tα∂ıη∂α ηi¢є вαуяαмℓαяα....

ela selin said...

Ben de ayni duygularla yazdim bugün postumu. Gurbette bayram bayram gibi olmuyor iste.
Yine de iyi bayramlar!

Ayşe said...

Bayraminiz mubarek olsun, Rabbim daha nice bayramlara hayirlarla ulasmayi nasip etsin...

Ciftci, inatci ve antrenor MK ya ve annesine sevgilerimle...

sukran said...

bayılıyorum bu çocuğa,çok tatlı maşaAllah.çizgifilm kahramanları gibi,çok sevimli;)bayramınız mübarek olsun esra cım,çok öpüyorum seni ve M.K....

süpürgesizcadi said...

O kücük Bahcelerden bizimde var, kesinlikle tavsiye ederim, keip bicmek bi yana mangal sahane :))

MK'nin Kediyi aradigi resimlere bayildim :) kedi de ne inatciymis yahu :)

Bu arada Bayraminiz da Kutlu mutlu olsun :)

Pıtırcık said...

iyi bayramlar..

x